Jeżdżę co dziennie i nie ukrywam, że ważna jest dla mnie niezawodność (czyli opcja nowego) ale też nie chciałbym wytyrać auta - licząc, że weitec zapewni fajny komfort.Fredi88 pisze:jezeli zastanawiasz sie nad mts, ta technixem (lub tuning artem) i najtanszym modelem FK to smialo bierz to co jest najtansze (czyli tuning arta). Co do weiteca, wszystko zalezy w jakim jest stanie a uzywka to zawsze jakas tam loteria. Jezeli bdb to wolalbym uzywanego weiteca niz najtansze nowe.
Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
- Fredi88
- Storm Beige
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 18:52
- Lokalizacja: Hönigsberg
- Kontakt:
Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
ja jezdzilem 2-3 lata na technixach bez problemu... jak chcesz komfort to ponoc MTS jest bardziej miekki, ale nie wiem nie jezdzilem wiec nie wypowiem sie za duzo na jego temat
Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
phanteon pisze:że ważna jest dla mnie niezawodność (czyli opcja nowego) ale też nie chciałbym wytyrać auta
To weź Raceland-a ma 3 lata gwarancji, ja jeżdżę ten sezon i jestem bardzo zadowolony, choć jest to twardy zawias, no ale akurat ja tego oczekiwałem od niego.
Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
witam, chcialbym swojego vra (mk3) posadzic na glebie lecz nie wiem czy lepiej gwint czy kit, zalezy mi na tym aby nie tarl przy 4 osobach w aucie, tzn trzec chyba zawsze trze ale nie az tak bardzo (wiec musi byc twardy ale tez nie zebym zeby na dziurach pogubil. Cena nie wiem, chyba nie gra roli, tzn jakos tak do 2 tys. Najlepiej jak ktos by pokazal jak stoja ich autka na -60/-40 itp. zebym mogl spojrzec o ile obnize, chchialbym aby przez wiekszosc policjntow mogl przejezdzac a nie szukac drogi na okolo xD W starym goflie 1,8 mialem gwint to dawalem rade przejezdzac ale z predkoscia 5-10km/h. Z gory dzieki za wszytskie odp.
P.S jaki jest koszt do mk3 vr gwintu/kitu koni?
P.S jaki jest koszt do mk3 vr gwintu/kitu koni?
Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
Ja też pisze z pytaniem
Do mojej MK3 planuję kupić koło 15" z oponą 195/50 lub 55 Szerokość 7J i ET ok. 30
Czy przy takim kole da radę spokojnie obniżyć MK3 na kicie -80 ?
Pytam o kit, bo tył -80 już mam, na przód bym kupił tylko krótsze sprężyny
Ranty na tyle mam już zaklepane, chciałbym żeby po takim obniżeniu auto dalej nadawało się do codziennej jazdy, żebym mógł wziąć na tył 2 osoby i spokojnie jechał
Z góry wielkie dzięki za pomoc
Do mojej MK3 planuję kupić koło 15" z oponą 195/50 lub 55 Szerokość 7J i ET ok. 30
Czy przy takim kole da radę spokojnie obniżyć MK3 na kicie -80 ?
Pytam o kit, bo tył -80 już mam, na przód bym kupił tylko krótsze sprężyny
Ranty na tyle mam już zaklepane, chciałbym żeby po takim obniżeniu auto dalej nadawało się do codziennej jazdy, żebym mógł wziąć na tył 2 osoby i spokojnie jechał
Z góry wielkie dzięki za pomoc
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=313881][b]Mój Golfik MK3[/b][/url] Zapraszam !
- Kowal_
- płk Gleba
- Posty: 1732
- Rejestracja: ndz mar 19, 2006 00:06
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: VW Passat CC
- Silnik: CCZA
Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
Tylko 195/45/15, a i z tym może być ciężko.
330KM/450Nm
Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
Miałem 195/50 na 7j, et45 i obniżenie było tak 65/70. Dokręciłby ten centymetr z górką i już przy skręcie by opona przyszorowała nadkole.DaMos pisze:Do mojej MK3 planuję kupić koło 15" z oponą 195/50 lub 55 Szerokość 7J i ET ok. 30
Czy przy takim kole da radę spokojnie obniżyć MK3 na kicie -80 ?
Pytam o kit, bo tył -80 już mam, na przód bym kupił tylko krótsze sprężyny
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: śr sie 10, 2011 10:14
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2051
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
- popielasty
- Gadatliwa bestia
- Posty: 950
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 16:11
- Lokalizacja: WWL
Re: Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
To nie gleba, to psucie autafirmaNISKO pisze:Obiecane Wam kiedyś zdjęcie...
pzdr
NISKO
Re: Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
To nie zdjęcie to FotoShopwojtekgtd pisze:To nie gleba, to psucie autafirmaNISKO pisze:Obiecane Wam kiedyś zdjęcie...
pzdr
NISKO
- czarodziej6969
- Gadatliwa bestia
- Posty: 691
- Rejestracja: czw lis 06, 2008 17:22
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
koledzy mam takie ptanie czy stabi od audi a3 quattro podejdzie do golfa fwd? Nie wiecie to ten sam stabi co 4motion i ten od audi TT?
- malinalecha
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: pt sty 02, 2009 13:05
- Lokalizacja: POZNAŃ
- Kontakt:
Re: Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
Ja jezdze na mts-ie na moim mk4 i jest twardo w ch...j na mioch oponkach 185/55/15 tre podwoziem na wiekszych uskochach;/ ale czego sie nie robi dla szpanu jak co moge podleslac foto jak to wygladaFredi88 pisze:ja jezdzilem 2-3 lata na technixach bez problemu... jak chcesz komfort to ponoc MTS jest bardziej miekki, ale nie wiem nie jezdzilem wiec nie wypowiem sie za duzo na jego temat
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości