Chodzi mi o modyfikację DSG związane z wymianą elementów skrzynii:
http://www.rothe-motorsport.de/tuningte ... tzung.html
Zmiana przełożeń, mocniejszy wkłady poszczególnych biegów itd to kosztuje.
Nie chcę tu oczywiście mówić, że ta cena jest okazyjna itd, ale nie jest wzięta zupełnie z czapy. Jak się zobaczy na stronie Rothe, to pakiet ~450ps/600 nm to 15900 eur + 3100 eur za montaż, co po kursie 4 zł (średnia cena euro z ostatniego roku) daje 76 tys zł. Cena za ~600ps/700nm jest dostępna na zapytanie. Co ciekawe do tej modyfikacji trzeba już zmieniać hamulce (big brake kit z Q7 ?

) i zawieszenie (Bilstein B14 do R32 to pewnie wydatek minimum 1000 eur ?) ze względu na TUV o czym mowa w opisie.
Więc nie jest to chyba cena z kosmosu uwzględniając to, że firma tuningowa na Zachodzie, musi się trochę nagimnastykować, że zrobić auto dopuszczone do ruchu. W Polsce jeszcze trochę czasu minie zanim ktoś zacznie zaglądać pod maskę i sprawdzać na stacji SKP czy to co tam mamy jest zgodne z homologacją itd
Oczywiście zupełnie inną sprawą jest to, czy to auto się za tyle sprzeda, bo to po prostu kwestia kupca. Być może jak ktoś się znajdzie i wyłoży na stół 130 tys to auto będzie jego. Zastanawiające jest to, że w ofercie Rothe nie ma kitów 600ps/700nm dla aut w wersji DSG.