Brak wysokich obrotów w VR6
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Brak wysokich obrotów w VR6
Witam! W Passacie VR6 2.8 91r. przez pierwsze 2 minuty od zapalenia jest wszystko idealnie ( sa wysokie i niskie obroty), ale juz po dwoch minutach sa tylko niskie obroty. Wymiana pompki paliwowej nic nie pomogła, cały uklad paliwowy jest sprawny. W czym tkwi problem????????????????????????
- Chmielu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2331
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
spider_20 a co na to VAG ??
Czy nie byłeś jeszcze ??
Czy nie byłeś jeszcze ??
Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.
Passat 1.8T - projekt K04
Passat 1.8T - projekt K04
- Kocioł DCG
- Użytkownik
- Posty: 275
- Rejestracja: pn mar 13, 2006 00:07
- Lokalizacja: Ålgård
- Kocioł DCG
- Użytkownik
- Posty: 275
- Rejestracja: pn mar 13, 2006 00:07
- Lokalizacja: Ålgård
a czy ja coś mówie o gaźniku ??? miałem taki przypadek na jednopunkcie, że obroty powyżej 1000 !!!! nie chciały wejść jak sie rozgrzało, zgasiło a po chwili znów odpaliło i była to wina brudu tam w tej ośce na której jest przepustnica, troche oleju silnikowego w strzykawke i po problemie, a ile razy pompe paliwa wyciągaliśmy, kable, kopułkę i inne pierdoły podmienialiśmy a to głupi brud na ośce przepustnicy
[ Dodano: Pią Cze 23, 2006 18:17 ]
o ale tu cenzura
[ Dodano: Pią Cze 23, 2006 18:17 ]
o ale tu cenzura

- Kocioł DCG
- Użytkownik
- Posty: 275
- Rejestracja: pn mar 13, 2006 00:07
- Lokalizacja: Ålgård
hehe:) pewnie jest, ale watpie zyby to bylo przyczyna, szczegolnie ze na zimno jest ok...Kocioł DCG pisze:a przepustnica chyba jest nie??? no chyba, że sie nie znam
juz ci mowie - cos jest zepsuteW czym tkwi problem????????????????????????

z doswiadczenia wiem, ze wiekszosc dupereli jest 3 razy drozsza niz do zwyklego silnika... dlatego polecil bym zainwestowac pare groszy i zdiagnozowac usterke, naswietlic troche temat i wymienic zepsuta czesc...
ja ze swojej strony obstawial bym czujnik temperatury, 88pln w intercarsie bodaj, jednakze jesli nie bedzie to to, to umoczysz troche kaski, wiec decyzje pozostawiam tobie...
uklad dolotowy mozna obejrzec, jednakze jesli wszystko na zimno jest ok, to bym go nie podejrzewal...
analogicznie paliwowy...
wyglada ze jakis czujnik daje zle wskazania i komp albo sie przelacza na awaryjny, albo glupieje i zle ustawia dawke...
VAG !!

- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
odepnij sonde lambda i sprawdz czy nie zacznie jezdzic.. jak sie naprawi to ja wymien
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- Kocioł DCG
- Użytkownik
- Posty: 275
- Rejestracja: pn mar 13, 2006 00:07
- Lokalizacja: Ålgård
No właśnie u mnie na zimnym też chodziło dobrze a po przejażdżce np 2 km i zgaszeniu i ponownym uruchomieniu silnika już była kaplica i przepustnica była bankowo temu winnamalolat pisze:hehe:) pewnie jest, ale watpie zyby to bylo przyczyna, szczegolnie ze na zimno jest ok...Kocioł DCG pisze:a przepustnica chyba jest nie??? no chyba, że sie nie znam
[ Dodano: Sob Cze 24, 2006 10:12 ]
tylko w moim przypadku nie trzeba było adaptować przepustnicy,wszystko chodziło jak trzeba
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 79 gości