arwam pisze:powiedz to tym użytkownikom którym roboty nie robiła
Jak dotychczas,jeżeli tylko wszystko zostało dobrze złożone,problemów nie było.
Skulek miał problem,ale to nie była wina sekcji z reno.
Odpowiednia diagnoza i pompa odzyskała swoją wydajność.
arwam pisze:a skoro jesteś taki och i ahc to czemu nie przedstawisz swoich wyników pracy
Gdybyś tylko chciał,ale pewnie nie chcesz,to byś luknął na wykres,który nie wymaga komentarza.
Dodam od siebie,że gdyby tam wsadzić de 143,to byłoby wręcz cudownie.
Oczywiście dla tych,którym najbardziej szczęki opadły,hamownia ta okazała się niedostatecznie wiarygodna.
Więc dowód,na skuteczność takich pomp był i chyba jest do wglądu.
arwam pisze:nie zamierzam z tobą dyskutować
Ja też na Twoim miejscu przestałbym się na własne życzenie tak kompromitować.
Dyskusja ze mną,tak jak i ze sparrowem,jak się okazało chwały Ci nie przyniosła.
Do dzisiaj nie potrafisz odpowiedzieć na postawione pytania,co rusz snując nowe teorie.
arwam pisze:do tego dołóż jeszcze przebieg wtrysku
Kolejna śmiała teoria.Możesz ja rozwinąć??
W każdym jednym przypadku,czy to sekcji z transita,czy reno,czy fiata,iveco itd czas wtrysku,dawka,kąt zależny będzie od dwóch co najmniej elementów.
Mechanicznego w pompach mechanicznych i elektronicznego w tych drugich.
Tłokoroździelacz nie ma nic do przebiegu wtrysku,to tylko kawałek pręta który ma za zadanie tłoczyć paliwo.
Ale wpływa już na ciśnienie,dawki,czas wtrysku.
Tak w pierwszym,jak i w drugim przypadku można spokojnie wpływać na poszczególne wartości i dowolnie nimi manipulować.
Mechanicznie zmieniając chociażby falę,czy podkładki regulacyjne.
Elektronicznie,to już zabawa z softem,tam też pole do popisu też jest duże.
Sztuką jest umiejętnie połączyć jedne mody z drugimi,tak,aby na końcu wszystko idealnie ze sobą współpracowało.
Dlatego do pompy z afn'a nie można z sekcją od reno wsadzić i fali od reno,nie mając możliwości zmiany mapy kąta wtrysku,na odpowiednią dla danej pompy,która jest dawcą.
To samo tyczy się sekcji z forda.
Zastanawia mnie jedno,czy wiedziałeś,że musisz do pompy byka wsadzić falę de110(osobiście idę o zakład,że nie wiedziałeś),czy wsadziłeś ją tylko dlatego,że w sekcji jaką otrzymałeś od kolegi nie było fali.
Tak uporczywie twierdziłeś,że założenie wyższej fali powoduje chwilowy przyrost mocy i momentu poprzez wydłużenie skoku tłokoroździelacza,co dla mnie jest totalnym nieporozumieniem.Bo co może zmienić zwiększenie skoku o 0.5mm przy tłokoroździelaczu wytartym na długości kilkudziesięciu mm?
No chyba,że liczyłeś na to,że kolejna Twoja durna teoria jakimś cudem się przyjmie i z racji tego,że sekcja była w opłakanym stanie posadziłeś ją na wyższej,niż w oryginale fali.
Ja podejrzewam,że nieświadomie najpewniej wsadziłeś do sekcji z transita(produkcji denso,nie boscha) falę de 110,co uchroniło Cię,przed przykrymi następstwami.
spawacz pisze:Jam tam jakis problemow nie mialem, z falkami z reno i 11
Mogę się zgodzić,wszystko zależy od tego jak bardzo daną pompę wysilasz.
Jeżeli tylko trochę,nie przyśpieszając w sofcie zbytnio kąta wtrysku,to spoko.
Jeżeli jednak dołożysz mu trochę więcej,to na bank nie wysteruje odpowiednio kąta.
Na fali de 125 w porównaniu z de 110 bez ruszania softu było takie zadymienie,że nie było widać,co jedzie.
Przyczyną był zbyt późny,do wymaganego,kąt wtrysku.
arwam pisze:przebieg wtrysku i porównaj go z przebiegiem pomp od VW lub transitowskiech.
A w jaki to sposób sprawdzasz ten "przebieg wtrysku"?
Masz stół probierczy?
Tak samo sprawdzasz "przebieg wtrysku",jak mierzysz moc i moment na poszczególnych sekcjach?
Na rolkach w życiu nie byłeś,a wciskasz wszystkim bajeczki jak to moment się rozkłada na takiej,czy innej sekcji.
cowboy pisze:bardzo prosze aby się tu nie kłócić o obrażać i znowu wszczynać wojen w temacie przeróbek pomp, s
cowboy, nie da się bezczynnie patrzeć na to,co ten człowiek wypisuje.
Jemu się wydaje,że wszyscy na tym forum,to totalni debile,dlatego wypisuje takie p..e głupoty. Mnie już się nie chce śmiać,choć początkowo tak było,tylko płakać,tak mi go żal.
Ten gość nie potrafi w ogóle wdać się w polemikę,sensowną,rzeczową,konstruktywną dyskusję,która wniosłaby do tematu wiele dobrego.
Jak rozmawiać z człowiekiem,który na 100 postawionych pytań nie udzielił nawet jednej pieprzonej dobrej,prawdziwej odpowiedzi.
Przyłapany wielokrotnie na bezczelnym kłamstwie,zawsze zmieniał temat,nigdy nie powracał do kwestii,które ja będąc takim autorytetem,musiałbym wyjaśnić.
Nie pozwoliłbym sobie na to,aby ktoś wytykał mi niewiedzę,kłamstwa itp.
A co robi
arwam,zamiast próbować się oczyścić z zarzutów jakie miał stawiane,mądrze i fachowo prowadząc dyskusję,to pisze:
arwam pisze:nie zamierzam z tobą dyskutować
Bo i niby w jaki sposób ma się bronić,snując kolejne idiotyczne teorie,jak te z falami,ich skokami,rzekomo mierzonymi czujnikiem zegarowym?
Mnie wystarczy suwmiarka, i wyliczę w kilka sekund skok każdej fali,znając jej wysokość.
Sam widzisz,czytałeś,byłeś świadkiem,powiedz,ile razy odpowiedział na pytania związane z tematem,które padały w trakcie dyskusji ze sparrowem (którego nie ma z nami dzięki Tobie),w sposób który przystoi takiej osobistości,jak
arwam, .
Ja wiem jakim jest fachowcem,ponad 2m-ce przekładał sinika z jednej budy do drugiej,a miało to trwać tydzień.
Już nie będę pisał,co spierdo..ł,bo to dłuuuuga lista.
Dlatego wiedząc,co narobił,widząc jakim jest partaczem nie mogę bezczynnie patrzeć,jak kolejnych nieświadomych robi w h..a karmiąc ich swoimi wypocinami.
Prosisz o zachowanie spokoju,zgoda,tylko przemów do swojego kolegi,jeżeli chce udzielać się w takich tamatach,to niech zacznie sensowną,pożyteczną dyskusję i niech przestanie wypisywać takie głupoty,bo nikt,kto choć odrobinę zna się na pompach,ich budowie i zasadzie działania,nie pozostanie temu obojętny.
Nikt,kto nie ma interesu w tym,aby na tym forum nadal panowała ciemnota w tej kwestii.
Jeżeli udziela się w temacie pomp,to musi sobie zdawać sprawę z tego,że jest ktoś,kto się trochę na pompach zna i będzie negował,wytykał,obnażał wszystkie jego bezczelne kłamstewka.
arwam, więc jak,zaczniesz traktować swoich kolegów poważnie?
Jak zaczynasz zadanie,to nie pisz:
arwam pisze:do tego dołóż jeszcze przebieg wtrysku i porównaj go z przebiegiem pomp od VW lub transitowskiech. będziesz wiedział wtedy o czym mówię
Tylko napisz,o ile wiesz,jakie to są różnice w tym "przebiegu wtrysku",bo nie wszyscy mogą je zbadać.
To forum jest od tego,żeby pomagać,wyjaśniać itp,a nie kończyć zdania w połowie,pozostawiając je na wieki bez zakończenia.
Tak postępują tylko ci,którzy zakończenia nie znają.
Za każdym razem robisz tak samo,zaczynasz coś bredzić,po czy nagle kończysz nie przedstawiając konkretnych wyjaśnień.
Tak było,jest i będzie z tym Twoim przed wtryskiem w transicie.
Jak Cię zapytałem o numer pompy,w której on występuje,to ciszaaaaaa.
Skoro wiesz,że w transicie jest pompa,w której jest tłokoroździelacz z przed wtryskiem (ja twierdzę,że czegoś takiego w transicie nie ma,wiesz dlaczego transit nie ma przed wtrysku,podpowiem Ci coś,co być może pomoże Ci wpaść na odpowiedź.
Transit ma bezpośredni wtrysk paliwa,zapamiętaj.),to poproszony o podanie jej numeru powinieneś go podać.
A Ty milczysz,bo i co innego masz robić,skoro nie masz pojęcia,w jakich pompach montowano takie cuda.
Mógłbym tak przytaczać i przytaczać... w nieskończoność.
Efekt zawsze będzie taki sam:
arwam pisze:nie zamierzam z tobą dyskutować
Pozdrawiam.