Montaż MFA w mk4 krok po kroku
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Montaż MFA w mk4 krok po kroku
Wg mnie to musiałbyś szukać zegarów, co MFA ma w zegarku jak np. 1J0 919 881D
ja takie właśnie mam, nie posiadam CANa, a auto z 99 roku.
ja takie właśnie mam, nie posiadam CANa, a auto z 99 roku.
Re: Montaż MFA w mk4 krok po kroku
Witam mam identyczne auto co kolega. I też chciałbym zamontować sobie mfa ale ja chcę, żeby wyświetlanie spalania itd. było pomiędzy obrotomierzem a prędkościomierzem. Tak więc moje pytanie brzmi, czy da się to zrobić w moim aucie? jak tak to co muszę kupić? Bardzo bym był wdzięczny za wszelkie odpowiedzi.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Montaż MFA w mk4 krok po kroku
V.B.M, http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=160485" onclick="window.open(this.href);return false;
Montaż MFA w mk4 krok po kroku
Behemoth1987 ...a silnik wymienili ci z osprzętem ?
Grzana multifunkcja, FIS, Delta 6 + USB w łokciu, Fotochrom z kompasem, Pikowana deska, PDC
ThermoTop E, Xen, Gwint, 312 heble, Thule, mało mocy, dużo rdzy i trochę zadrapań...
ThermoTop E, Xen, Gwint, 312 heble, Thule, mało mocy, dużo rdzy i trochę zadrapań...
-
- GREEN
- Posty: 666
- Rejestracja: śr maja 20, 2009 12:18
- Kontakt:
Montaż MFA w mk4 krok po kroku
a tego to nie wiem i mnie tu masz
fakt faktem że mam już w aucie drugi silnik taki sam AHF i nie wiem tak naprawde z którego roku i mam też wiązke inna z sdi przerobioną na tdi ale mam moduł komfortu zmieniony z 1 na dwie wtyczki a te z fis mają miec 3 jeszcze białą
nie znam numerów kompa ale musze podszybie sciągnąć bo chce mfa dokończyc (spalanie, temp zew) to je sprawdze
fakt faktem że mam już w aucie drugi silnik taki sam AHF i nie wiem tak naprawde z którego roku i mam też wiązke inna z sdi przerobioną na tdi ale mam moduł komfortu zmieniony z 1 na dwie wtyczki a te z fis mają miec 3 jeszcze białą
nie znam numerów kompa ale musze podszybie sciągnąć bo chce mfa dokończyc (spalanie, temp zew) to je sprawdze
Montaż MFA w mk4 krok po kroku
Witam mam pytanie. Czy da się inaczej sprawdzić ( niż przez numer licznika na liczniku) jakie się miało oryginalne zegary w Volkswagenie Bora? Bo czytając wasze tematy doczytałem się, że na końcu literka "C" oznacza , że zegar na leży pod silnik dieslowski. A ja mam silnik na olej napędowy a na końcu nr. zegarów widnieje mi literka " A" .
-
- GREEN
- Posty: 666
- Rejestracja: śr maja 20, 2009 12:18
- Kontakt:
Montaż MFA w mk4 krok po kroku
Witam dlaczego spalanie w moim aucie wraz z dystansem ciągle rosnie tak z 17 -20 litrów na 100 km pokazuje co jest nie możliwe miałem w liczniku w zielonej kostce w pinie 32 kabel i ten w podszybiu w pinie 2 też w pomarańczowej wtyczce i do kompa też idzie cos jeszcze jest potrzebne do spalania temeratura działą tak jak opisane w poradzie
-
- ->|<-
- Posty: 1750
- Rejestracja: sob mar 20, 2010 16:44
- Lokalizacja: northern
Montaż MFA w mk4 krok po kroku
Poszukuję rozpiski pinów wtyczek liczników do: Golf4 z 1999 oraz Sharan pełen FIS z 2006.
Druga sprawa to czy jak podłączę zegary z Sharana do Golfa4, żeby sprawdzić czy działają to "skasują" mi się klucze (immo) czy mogę bez problemów zamienić na chwilę ?
Druga sprawa to czy jak podłączę zegary z Sharana do Golfa4, żeby sprawdzić czy działają to "skasują" mi się klucze (immo) czy mogę bez problemów zamienić na chwilę ?
Kupię:
- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.
" What does the World, mean to You ? "
- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.
" What does the World, mean to You ? "
-
- GREEN
- Posty: 666
- Rejestracja: śr maja 20, 2009 12:18
- Kontakt:
Montaż MFA w mk4 krok po kroku
zmienic możesz bo klucze kodujesz "do licznika " i na starym auto normalnie odpali musisz sprawdzic czy masz taki sam indeks
-
- ->|<-
- Posty: 1750
- Rejestracja: sob mar 20, 2010 16:44
- Lokalizacja: northern
Montaż MFA w mk4 krok po kroku
A dokładniej ?Behemoth1987 pisze:musisz sprawdzic czy masz taki sam indeks
Zegary już przekładałem i wszycho śmiga, nawet sygnalizował otwarcie drzwi i klapy.
Mam kabel 'Viaken KKL USB' i chcę jeszcze odczytać numery pin z EEPROMU i uaktywnić bajery jak RKM. Czy tym kablem dam radę ?
Kupię:
- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.
" What does the World, mean to You ? "
- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.
" What does the World, mean to You ? "
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Montaż MFA w mk4 krok po kroku
na pewno ?? Od mk4 tego typu sprawy chyba kodowaniem się załatwiaBehemoth1987 pisze:musisz sprawdzic czy masz taki sam indeks
nieiigAlisArr pisze:Mam kabel 'Viaken KKL USB' i chcę jeszcze odczytać numery pin z EEPROMU i uaktywnić bajery jak RKM. Czy tym kablem dam radę ?
-
- ->|<-
- Posty: 1750
- Rejestracja: sob mar 20, 2010 16:44
- Lokalizacja: northern
Montaż MFA w mk4 krok po kroku
Qto PINów nawet nie odczytam ?
Kupię:
- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.
" What does the World, mean to You ? "
- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.
" What does the World, mean to You ? "
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Montaż MFA w mk4 krok po kroku
tym kablem nie, bynajmniej nie słyszałem żeby się dało a mam taki sam kabel
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości