zmienilem kompletny rozrzad w swoim 1 zecie , i tak po jednym dniu jazdy na pasku pojawily sie slady po rowkach kola poserdniego , ktore jest z aluminium i tak jakby brudzilo pasek. Nie ma zadnych opilków ani strzepów tylko slady aluminium. Kolo posrednie sciagalem i wymienialem uszczelniacz walka posredniego, Czy da sie odwrotnie zalozyc te kólko posrednie? Według mnie nie , sciagnolem oslone i pasek ladnie po nim idzie po srodku krecilo sie tez lekko.
Pasek jest conti made in romania zawsze bralem orginalne niemieckie ale tezraz ich nie bylo.
Slady te nie sa jakies wielkie , ale wczesniej tego nie mialem.
Co o ty sadzicie ,jak jest z tymi rumunskimi paskami? Dodam ze auto jest troche dlubniete na ok 130km Pasek idzie idealnie rowno po kolach rozrzadu.
slady na nowym pasku rozrzadu conti made in romania
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 520
- Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
- Lokalizacja: hrubieszów
- speckom
- Forum Master
- Posty: 1129
- Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
- Lokalizacja: Ferrara Włochy
- Kontakt:
slady na nowym pasku rozrzadu conti made in romania
jak sie nic z nim nie dzieje z tym paskiem itp , nie zdziera go , to zakryj obudowe i jezdzij.a jak sie z paskiem cos dzieje to wymien te koła, bo jak pasek peknie to wiadomo co sie stanie...
nie ma mnie
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 520
- Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
- Lokalizacja: hrubieszów
Re: slady na nowym pasku rozrzadu conti made in romania
bede kontrolowal co kilka tysiecy km . Cos jednak musi byc chyba z tym paskiem mozliwe ze jest z troche trwadszego materialu i zre te kolko posrednie. Auto jest po chipie ma juz blisko 400tys km i jest dos mocno eksplatowane . Lubie jak wszystko jest idealnie
slady na nowym pasku rozrzadu conti made in romania
Daniel LHR czy TY przypadkiem nie masz srebrnej MK4 na 17-18 calach ...
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
slady na nowym pasku rozrzadu conti made in romania
Sprawdź może ciśnienie oleju, bo w tdi czasami zamula się zawór przelewowy pompy olejowej, która wali cały czas maksymalne ciśnienie - będziesz miał większy opór na pasku rozrządu. (napęd idzie z koła pośredniego)
Daniel LHR czy TY przypadkiem nie masz srebrnej MK4 na 17-18 calach
zmienilem kompletny rozrzad w swoim 1 zecie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 194 gości