cięta instalacja, Swap PF na KR
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: ndz wrz 25, 2011 08:41
- Lokalizacja: Tczew
cięta instalacja, Swap PF na KR
Witam,
robię koledze zwapa z PF na KR niestety instalacja którą mam jest cięta i brakuje całej części od przekaźnika (sterownika) wolnych obrotów do silnika (nie ma żadnych wtyczek) i nie ma tam wogole żadnych podciśnień ( jest gniazdo w komputerze ale gdzie to podłączyć?) do tego nie podaje masy na przekaźnik od pompy paliwa, golfik odpala po podaniu masy z aku na ten przekaźnik. Potrzebuję opisu jak podłączyć przekaźnik 244,skąd wziąć masę na przekaźnik (bo nie jest wyjściem praca pompy ciągle na zapłonie) brakuje także "czegoś" na głowicy bo są jakieś cztery zaczepy jakby miało coś być np jakiś czujnik temperatury.
znalazłem na forum opis
(...)sterownik wolnych obrotow 15 plus po stacyjce czarny kabel LS czarno zolty 31 brazowo bialy T zielono czerwony 1czerwono czarny ST1bialy ST2 bialo czarny SAS brazowo czarny K zielony i jest to do klimy Reszta wieczorem (...) ale nie daje mi to zbyt wiele bo nie mam wtyczek żeby podłączyć się przepustnicę, silniczek krokowy i nieszczęsny przekaźnik 244
robię koledze zwapa z PF na KR niestety instalacja którą mam jest cięta i brakuje całej części od przekaźnika (sterownika) wolnych obrotów do silnika (nie ma żadnych wtyczek) i nie ma tam wogole żadnych podciśnień ( jest gniazdo w komputerze ale gdzie to podłączyć?) do tego nie podaje masy na przekaźnik od pompy paliwa, golfik odpala po podaniu masy z aku na ten przekaźnik. Potrzebuję opisu jak podłączyć przekaźnik 244,skąd wziąć masę na przekaźnik (bo nie jest wyjściem praca pompy ciągle na zapłonie) brakuje także "czegoś" na głowicy bo są jakieś cztery zaczepy jakby miało coś być np jakiś czujnik temperatury.
znalazłem na forum opis
(...)sterownik wolnych obrotow 15 plus po stacyjce czarny kabel LS czarno zolty 31 brazowo bialy T zielono czerwony 1czerwono czarny ST1bialy ST2 bialo czarny SAS brazowo czarny K zielony i jest to do klimy Reszta wieczorem (...) ale nie daje mi to zbyt wiele bo nie mam wtyczek żeby podłączyć się przepustnicę, silniczek krokowy i nieszczęsny przekaźnik 244
cięta instalacja, Swap PF na KR
kolego zmienię troszkę temat, nie lepiej wsadzić digi II z tego PF a ? Jak miałeś kompletnego to tak na prawdę tylko przedłużki do wtrysków potrzeba
ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
cięta instalacja, Swap PF na KR
Pisze z pamięci bo nie pamiętam wszystkich kolorów ale coś Ci to może pomorze
LS czarno żółty idzie do sterownika zapłonu na pin 6 i łączy się tez z kablem tez czarno żółtym który idzie do kostki przepustnicy
ST2 biało czarny idzie do zaworu krokowego
ST1 biały idzie również do zaworu krokowego
15 plus po zapłonie czarny
1 połączyć z przewodem obrotomierza z kolorem kabla czarno czerwony przy cewce
T przewód ten musisz podłączyć do czujnika temperatury przewód zielono czerwony
SAS przewód brązowo czarny idzie do zaworu hamującego silnikiem
Komputer sterujący zapłonem
Pin 10 przewód czerwono żółty masa na przekaźnik pompy paliwa
Pin 5 zasilanie komputera po stacyjce kolor kabla czarny
pin 3 masa komputera
pin 12 idzie do modułu zapłonowego nie pamiętam koloru kabla
pin 1 idzie do czujnika temperatury nie pamiętam koloru kabla
pin 15 plus idący do czujnika Halla kolor kabla czerwono czarny
pin 7 masa idąca do czujnika Halla kolor kabla brązowo biały
pin 9 kabel zielono biały idący do czujnika Halla na środkowy pin kostki 3 pin Halla
Jak coś potrzebujesz to pisz postaram się więcej Ci pomoc
LS czarno żółty idzie do sterownika zapłonu na pin 6 i łączy się tez z kablem tez czarno żółtym który idzie do kostki przepustnicy
ST2 biało czarny idzie do zaworu krokowego
ST1 biały idzie również do zaworu krokowego
15 plus po zapłonie czarny
1 połączyć z przewodem obrotomierza z kolorem kabla czarno czerwony przy cewce
T przewód ten musisz podłączyć do czujnika temperatury przewód zielono czerwony
SAS przewód brązowo czarny idzie do zaworu hamującego silnikiem
Komputer sterujący zapłonem
Pin 10 przewód czerwono żółty masa na przekaźnik pompy paliwa
Pin 5 zasilanie komputera po stacyjce kolor kabla czarny
pin 3 masa komputera
pin 12 idzie do modułu zapłonowego nie pamiętam koloru kabla
pin 1 idzie do czujnika temperatury nie pamiętam koloru kabla
pin 15 plus idący do czujnika Halla kolor kabla czerwono czarny
pin 7 masa idąca do czujnika Halla kolor kabla brązowo biały
pin 9 kabel zielono biały idący do czujnika Halla na środkowy pin kostki 3 pin Halla
Jak coś potrzebujesz to pisz postaram się więcej Ci pomoc
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: ndz wrz 25, 2011 08:41
- Lokalizacja: Tczew
Re: cięta instalacja, Swap PF na KR
Pin 10 przewód czerwono żółty masa na przekaźnik pompy paliwa -> nie wiem ale gdy rozebrałem wtyczkę i sprawdzałem pin 10 to tam się pokazuje + a nie -
ST2 biało czarny idzie do zaworu krokowego
ST1 biały idzie również do zaworu krokowego
bez różnicy który przewód na który pin ? bo nie mam wtyczek i muszę sam rzeźbić instalację to tego przekaźnika :/
ST2 biało czarny idzie do zaworu krokowego
ST1 biały idzie również do zaworu krokowego
bez różnicy który przewód na który pin ? bo nie mam wtyczek i muszę sam rzeźbić instalację to tego przekaźnika :/
cięta instalacja, Swap PF na KR
ale pokazuje się po włączeniu zapłonu i jest cały czas Ogólnie jeżeli w pinie 10 masz kolor kabla czerwono żółty to musi być na nim masa idąca do przekaźnika pompy paliwa na pin 85 a co do przewodów do korkowca to jutro ci powiem na jaki pin maja kolory kabli iść
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: ndz wrz 25, 2011 08:41
- Lokalizacja: Tczew
cięta instalacja, Swap PF na KR
kolory mało mi powiedzą chyba ze będą się zgadzały z "ST1bialy ST2 bialo czarny" jeszcze pozostają przewody "K zielony" i "31 brazowo bialy" z przekaźnika 244,
S czarno żółty idzie do sterownika zapłonu na pin 6 i łączy się tez z kablem tez czarno żółtym który idzie do kostki przepustnicy, a gdzie idzie drugi przewód od przepustnicy ? aa i jeszcze mam obcięty przewód od komputera cienki zielony z zarobioną wtyczką żeńską ...
S czarno żółty idzie do sterownika zapłonu na pin 6 i łączy się tez z kablem tez czarno żółtym który idzie do kostki przepustnicy, a gdzie idzie drugi przewód od przepustnicy ? aa i jeszcze mam obcięty przewód od komputera cienki zielony z zarobioną wtyczką żeńską ...
a co tam da digi tak naprawde ? bo narazie jest głowica do KR a dół od 9ALucki pisze:kolego zmienię troszkę temat, nie lepiej wsadzić digi II z tego PF a ? Jak miałeś kompletnego to tak na prawdę tylko przedłużki do wtrysków potrzeba
cięta instalacja, Swap PF na KR
31 masa przekaźnika 244 K zielony jest to klima jest Ci nie potrzebny
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: ndz wrz 25, 2011 08:41
- Lokalizacja: Tczew
cięta instalacja, Swap PF na KR
terasz mam problem bo nie wiem co to jest zawór hamujący i nie mam "przełącznika biegu jałowego " i który przewód do którego pinu krokowca, do tego jeszcze to od zimnego rozruchu zostało i jakaś biała wtyczka na dwa piny w głowicy :/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości