czujnik kąta skrętu golf V
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
czujnik kąta skrętu golf V
Witam,proszę o pomoc,mianowicie wgrywałem mapy startowe do swojego mk5 1.9 TDI i po wyjechaniu z warsztatu po5min. przy skręcie w lewo zapaliła mi się żółta kierownica na desce,po czym wspomaganie działało tylko na 50%,po chwili zgasło a po kolejnej chwili znowu się zapaliło.od razu pomyślałem że to ma związek z tymi mapami,więc wróciłem do tego warsztatu ale elektryk stwierdził że to niema nic wspólnego(zbieg okol.)po podłączeniu pod komp.nie mógł usunąć tego błędu i stwierdził że czujnik kąta skrętu jest uszkodzony,ale... gdy odpalam auto i po przejechaniu kilku metrów gaśnie lecz po skręceniu kierow.w lewo znowu się zapala i świeci bez przerwy,gdy skręcę w prawo to wszystko jest ok.gdyby czujnik był uszkodzony to chyba świecił by się cały czas,prawda?już sam nie wiem co o tym myśleć,dlatego zwracam się do was o pomoc??????????jak myślicie co to może być??
czujnik kąta skrętu golf V
tragedia
Ostatnio zmieniony sob wrz 24, 2011 09:02 przez jeryk10, łącznie zmieniany 2 razy.
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
czujnik kąta skrętu golf V
Ściągnąć ją jak się będzie świecić kontrolka czy jak nie świecić?bo po odpaleniu auta,po przejechaniu kilku metrów ona gaśnie dopóki nie skręcę kierownica w lewo,bo po skręceniu się zapala i świeci cały czas?
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10589
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
czujnik kąta skrętu golf V
a kierownica nie była przypadkiem ściągana w zakładzie? może źle założyli taśmę tzn. nałożyli kierownicę na skręconą o jeden obrót taśmę, auto było podłączane pod VCDS-a i czy był sprawdzany w blokach pomiarowych stopień skrętu w lewo i prawo?
czujnik kąta skrętu golf V
kierownica nie była ściągana bo byłem przy wgrywaniu tych map.powoli dochodzę do wniosku że nie pozostaje mi nic innego jak wymienić czujnik
czujnik kąta skrętu golf V
mozliwe ze rozkalibrowal sie czujnik i wystarczy go na nowo skalibrowac, ja mam tak czasami w swoim mk4 ze nie wiadomo czemu wyskakuje blad czujnika skretu, robie procedure i jest ok
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10589
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: czujnik kąta skrętu golf V
trzeba zdjąć obudowę kierownicy i masz go zaraz pod kierownicą, ponadto jest też tam moduł obudowy kierownicyStavros pisze:Witam ja troszke na temat i nie na temat, gdzie znajduje sie ten czujnik kata skretu?
czujnik kąta skrętu golf V
Podłączałem go pod VAGA i nie można skalibrować tego czujnika,po zrobieniu wszystkich czynności (jeden obrót w lewo w prawo,jazda na wprost nie więcej niż20km/h)komputer nie chce przejść do nast.czynności tylko wraca do głównego menu.to chyba świadczy o uszkodzeniu czujnika,prawda?a jak kupię i wymienię na drugi czujnik(używany)to będę musiał go skalibrować?czy będzie już wszystko ok?
czujnik kąta skrętu golf V
a jaki blad ci pokazuje? pamietaj ze przed skalibrowaniem bledy musza sie skasowac , i tak jak bylo wczesniej wspominane zdejmij kierownice i zanim zaczniesz kalibrowac to musisz ustawic tasme pod kierownica ( ktora bedzie wygladac tak: http://allegro.pl/tasma-pod-kierownice- ... 80700.html" onclick="window.open(this.href);return false; i musisz ja ustawic na srodku, czyli jak juz bedzie dobrze ustawione to musisz miec mozliwosc wykonac 2,5 obrotu w lewo i w prawo) nie wiem jak jest w mk5 ale w mk4 jest takie oczko i jesli tasma jest dobrze ustawiona to pojawia sie tam taka zolta plamka w gornej czesci poszukaj takiej przezroczystej szybki wielkosci paznokcja malego palca, jak ustawisz to sprawdzisz ze sa dobrze podlaczone wtyczki to wtedy sprawdzasz bledy kasujesz te co mozesz, czasami moze byc tak ze nie uda ci sie tego skasowac po wykonaniu prawidlowej kalibracji jak to zrobiles, ale jak wlaczysz i wylaczysz samochod moze byc ok( ja tak od czasu do czasu w mk4 mam ) , powodzenia
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
czujnik kąta skrętu golf V
czujnik skrętu to w aucie posiadającym ESP - nie wiem jak w mk5, ale w Passku i mk4 tak jestStavros pisze:Acha....bo w passacie jest tylko taka skretna laczka bez czujnika skretu
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10589
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: czujnik kąta skrętu golf V
w Mk5 każdy ma czujnik skrętu G85 bez względu na to czy ma ESP czy nie ma
MKKK, sprawdź w blokach pomiarowych przy ustawionej kierownicy na wprost jak rozkłada się regulacja kąta w stopniach, powinno być pomiędzy + 1,5 stopnia do - 1,5 stopnia
moduł komfortu nic do tego nie ma
MKKK, sprawdź w blokach pomiarowych przy ustawionej kierownicy na wprost jak rozkłada się regulacja kąta w stopniach, powinno być pomiędzy + 1,5 stopnia do - 1,5 stopnia
Stavros pisze: czy to na module komfortu smiga?
moduł komfortu nic do tego nie ma
to jest zależne od wersji modułu elektryki bordnetz tzn. ilu on jest bajtowy, jesli jest "ubogi" to trzeba go wymienić np. na wersję 30 bitowąStavros pisze: Chodzi o to zeby go uzyc do modulu doswietlania zakretow.
czujnik kąta skrętu golf V
tego błędu właśnie nie można skasować,czyli też nie można przeprowadzić kalibracji
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10589
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: czujnik kąta skrętu golf V
ja nie piszę o kalibracji tylko o sprawdzeniu parametrów w bloku pomiarowym
czujnik kąta skrętu golf V
Panowie a czy możliwe jest to że ta kontrolka świeci się od złego ustawienia kata kół? bo tak sobie myślę że ona zaczęła mi się świecić w momencie ostrego skrętu w lewo,i może coś się wtedy przestawiło,np.kąt kół,może zbieżność,coś się poluzowało?nie wiem,może tu właśnie trzeba szukać przyczyny? tym bardziej że ona mi się tylko zapala gdy skręcam w lewo!bo kiedyś wymieniałem drążek kierowniczy w grande punto i po ustawieniu końcówki,,tak na oko"zaświeciła mi się też taka kierownica na desce,po czym wkręciłem końcówkę drążka o jeden obrót i było ok.,może w tym przypadku też się coś dzieje w układzie kierowniczym a nie w elektronice.jak myślicie?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości