[mk4] ARL - problem z doładowaniem, nie notlauf
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- 
				Arkadiusz.gluchowicz
- Ma gadane 
- Posty: 155
- Rejestracja: czw lip 14, 2011 12:18
- Lokalizacja: Warszawa
[mk4] ARL - problem z doładowaniem, nie notlauf
Ogarnąłem kabelek, żeby działał z VAG COMEM. Niedługo będą logi. Dziękuje jeszcze raz wszystkim za pomoc.
PoZDR.
			
									
									PoZDR.
- MiChAoS
- Forum Master 
- Posty: 1217
- Rejestracja: ndz maja 07, 2006 19:07
- Lokalizacja: Warszawa / Zegrze
- Kontakt:
[mk4] ARL - problem z doładowaniem, nie notlauf
u mnie problem rozwiazny ... wymina slupka i teraz jest marzenie  
   zanim zaczniesz wymieniac cokolwiek, zmierz kompresje silnika
  zanim zaczniesz wymieniac cokolwiek, zmierz kompresje silnika 
			
									
									 
   zanim zaczniesz wymieniac cokolwiek, zmierz kompresje silnika
  zanim zaczniesz wymieniac cokolwiek, zmierz kompresje silnika 
- 
				Arkadiusz.gluchowicz
- Ma gadane 
- Posty: 155
- Rejestracja: czw lip 14, 2011 12:18
- Lokalizacja: Warszawa
[mk4] ARL - problem z doładowaniem, nie notlauf
U mnie pomogła zamiana n75 z n18. 
Link do tematu: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=80&t=420759" onclick="window.open(this.href);return false;
dzięki wielkie.
Pozdrawiam.
			
									
									Link do tematu: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=80&t=420759" onclick="window.open(this.href);return false;
dzięki wielkie.
Pozdrawiam.
[mk4] ARL - problem z doładowaniem, nie notlauf
Witam , prośba czy ktoś może wkleić foto lub podać link który to zawór N75 w 1.9 tdi ARL bo są dwa obok siebie i nie wiem który to czy ten po prawej czy bardziej po lewej stojąc przed autem , bo przy 120 Km spadek mocy więc pewnie jest on do wymiany . Chciałbym go wymienić ale nie wiem który to  z tych dwóch  . chyba że znacie jakis domowy sposób  by  problem rozwiązać bez jego wymiany  .
			
									
									- italiano_83
- V.I.P. 
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
[mk4] ARL - problem z doładowaniem, nie notlauf
N75 praktycznie się nie psuje.. a notlaufa masz z przeładowania, pewnie kierownice stoją w miejscu od sadzy i od tego zacznij zanim wydasz 120zł na n75 który zapewne jest sprawny. N75 ma białą główkę jest po prawej stronie stojąc przed autem ...Przemula pisze: bo przy 120 Km spadek mocy więc pewnie jest on do wymiany
- munior
- Forumowy spamer :) 
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
[mk4] ARL - problem z doładowaniem, nie notlauf
italiano_83, ci napisał ...nie marnuj więc kasy na n75 bo się raczej nie psujePrzemula pisze: prośba czy ktoś może wkleić foto lub podać link który to zawór N75 w 1.9 tdi ARL bo są dwa obok siebie i nie wiem który to czy ten po prawej czy bardziej po lewej stojąc przed autem , bo przy 120 Km spadek mocy więc pewnie jest on do wymiany .
o właśnie ,jak wyżejitaliano_83 pisze:pewnie kierownice stoją w miejscu od sadzy i od tego zacznij
 taka to" udana " konstrukcja
 taka to" udana " konstrukcja  ...i nie ma żadnego "domowego sposobu "jak piszesz ,żeby się tego pozbyć
 ...i nie ma żadnego "domowego sposobu "jak piszesz ,żeby się tego pozbyć   jedyny sposób to rozebranie turbiny i wyczyszczenie zapieczonych kierownic  ...ja mam lepszy sposób ,auta z turbiną  ze zmienną geometrią ,omijam szerokim łukiem ...i radzę to wszystkim którzy mnie o to pytają.Podniecanie się 110 konikami w takim AFN-nie jest śmieszne ,bo każda zrobiona 90 tka ze zwykłą turbiną T15 ,objeżdza takiego AFN-a z palcem w
 jedyny sposób to rozebranie turbiny i wyczyszczenie zapieczonych kierownic  ...ja mam lepszy sposób ,auta z turbiną  ze zmienną geometrią ,omijam szerokim łukiem ...i radzę to wszystkim którzy mnie o to pytają.Podniecanie się 110 konikami w takim AFN-nie jest śmieszne ,bo każda zrobiona 90 tka ze zwykłą turbiną T15 ,objeżdza takiego AFN-a z palcem w   nawet jak jeżdzi normalnie ,bo akurat wyjątkowo nie stoją mu kierownice
 nawet jak jeżdzi normalnie ,bo akurat wyjątkowo nie stoją mu kierownice   ...ale staną ...wczesniej czy puzniej
 ...ale staną ...wczesniej czy puzniej  
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy  komputer 16 i 8  bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję  immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
						- ja4rqu
- Gadatliwa bestia 
- Posty: 635
- Rejestracja: czw kwie 22, 2010 15:14
- Lokalizacja: Okolice Przemyśla
[mk4] ARL - problem z doładowaniem, nie notlauf
a zrobiony afn objeżdża zrobioną 90  
   ale kolega w audi a4 b5 1z po chipie nie był w stanie mnie dognać gdy jeszcze miałem serie w passku, mu wyszło coś 113km. Nie taki diabeł straszny;) a geometri nie unikniemy, praktycznie nie ma nowych diesli bez tego ustrojstwa
  ale kolega w audi a4 b5 1z po chipie nie był w stanie mnie dognać gdy jeszcze miałem serie w passku, mu wyszło coś 113km. Nie taki diabeł straszny;) a geometri nie unikniemy, praktycznie nie ma nowych diesli bez tego ustrojstwa 
			
									
									 
   ale kolega w audi a4 b5 1z po chipie nie był w stanie mnie dognać gdy jeszcze miałem serie w passku, mu wyszło coś 113km. Nie taki diabeł straszny;) a geometri nie unikniemy, praktycznie nie ma nowych diesli bez tego ustrojstwa
  ale kolega w audi a4 b5 1z po chipie nie był w stanie mnie dognać gdy jeszcze miałem serie w passku, mu wyszło coś 113km. Nie taki diabeł straszny;) a geometri nie unikniemy, praktycznie nie ma nowych diesli bez tego ustrojstwa 
[mk4] ARL - problem z doładowaniem, nie notlauf
CZyli   twierdzicie iz to  może nie być  przyczyna   tkwiąca w n 75  . Radzicie  by  zacząć temat od czyszczenia turbiny  ???
Bo problem jest u mnie taki że czasem gdy potrzebuje mu przyłożyć by odejść lub podczas wyprzedzania wyłączy się jakby turbo spadek mocy gigantyczny , problem z nika po zrestartowaniu i ponownym odpaleniu motoru .
			
									
									Bo problem jest u mnie taki że czasem gdy potrzebuje mu przyłożyć by odejść lub podczas wyprzedzania wyłączy się jakby turbo spadek mocy gigantyczny , problem z nika po zrestartowaniu i ponownym odpaleniu motoru .
[mk4] ARL - problem z doładowaniem, nie notlauf
Znana większość mechaników jak słyszy o przeładowaniu turbo w Golfie, Seacie, Audi czy Passacie od razu stawia na N75 a to błąd bo w 90% jest to wina zacinającej się zmiennej geometrii turbo. Wystarczy jej czyszczenie a nie regeneracja. Owszem, większość N75 pada ale tylko w silnikach z turbo bez zmiennej geometrii a z turbo z zaworem upustowym czyli o mocy 90 KM w A3 i Golfie oraz Leonie i Skodzie z silnikami o oznaczeniu AGR, Passatach i Audi A4 oraz starszej Skodzie o oznaczeniu 1Z i AHU.
			
									
									[mk4] ARL - problem z doładowaniem, nie notlauf
W swoim ARL już wyczysciłem turbo , nowa gruszka  i n 75  i nadal jak go pogonie ponad 3000 obr  to złapie i wyłaczy turbo  , jak  jeżdze spokojnie tak do 3000obr  to się mu nic nie dzieje  , jak zaczne gnieść  to od razu  ... brrrrr ;/   brak dostępu do vaga
			
									
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości








