Czujnika położenia wałka rozrządu nie sprawdzałem, jutro go sprawdze.
Dzięki pozdrawiam
a co do sondy to nie mogę znaleźć, który blok pomiarowy ją pokazuje
Abf Szarpie, dławi się, nie przyśpiesza.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Abf Szarpie, dławi się, nie przyśpiesza.
Nie pamiętam dokładnie, ale to chyba grupa 000 blok 5 i grupa 001 blok 3.
W gr. 000 wartości powinny być od 100 do 240 co odp. 0.2-0.8V, albo odwrotnie od 240 do 100 co odpowiada 0-1V. Zależy jaki masz ECU.
Jeśli w gr. 001 w bloku 4 w piątym bicie jest jedynka oznacza to jakiś problem z regulacją składem mieszanki - sonda może być walnięta, albo coś się dzieje z paliwem - albo brakuje, albo jest nadmiar.
W gr. 000 wartości powinny być od 100 do 240 co odp. 0.2-0.8V, albo odwrotnie od 240 do 100 co odpowiada 0-1V. Zależy jaki masz ECU.
Jeśli w gr. 001 w bloku 4 w piątym bicie jest jedynka oznacza to jakiś problem z regulacją składem mieszanki - sonda może być walnięta, albo coś się dzieje z paliwem - albo brakuje, albo jest nadmiar.
Abf Szarpie, dławi się, nie przyśpiesza.
w grupie 001 w bloku 3 jest napięcie, po odpaleniu 0,46V później spadło do 0,38V ale nie skakało, stało w miejscu. Więc chyba sonda?
Abf Szarpie, dławi się, nie przyśpiesza.
Witam
Po długim czasie w końcu udało się rozwiązać problem.
a był nim czujnik położenia przepustnicy.
Po długim czasie w końcu udało się rozwiązać problem.
a był nim czujnik położenia przepustnicy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości