Witam.
Na wstępie przepraszam, że pytam pewnie o takie banalne rzeczy, ale mam dopiero 19 lat, i aktualnie nie ma mi kto pomóc w naprawie(sprawy rodzinne), a chciałbym to zrobić sam.
Chciałbym przeprowadzić naprawę szyberdachu. Z demontażem plastików, podsufitki i samego szyberdachu nie będzie problemu, chodzi mi o ten obrazek.
Może to dlatego, że nie mam tego przed oczami, i dokładnie nie wiem co zrobić. Mam popsutą lewą prowadnicę. Trzeba wykonać jakieś nacięcie? Dobrze by było, jakby ktoś mi to dokładnie zinterpretował, żebym nic nie popsuł.
Pozdrawiam i dzięki za pomoc.
Szyberdach - szczegółowy opis obrazka.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- mwillusionmw
- Ma gadane
- Posty: 220
- Rejestracja: pn lut 07, 2011 19:47
- Lokalizacja: Oleszno / Włoszczowa
- Pablo Corrado
- Forum Master
- Posty: 1110
- Rejestracja: sob lut 26, 2005 21:08
- Lokalizacja: Chrzanów
Szyberdach - szczegółowy opis obrazka.
Jak rozbierzesz wszystko i będziesz miał juz na wierzchu całą ta prowadnicę z linką, to Ci sie wyjaśni.
Tam gdzie jest opisane, że trzeba "usunąć ślimak kątówką" to zobaczysz, że linka właściwa jest owinięta taką "szczoteczką: i spiralą z rutu. Właśnie tęspralę należy wyciąć na odcinku 1-1,5 cm i wzamian całość owinąć paskiem blaszki tak, żeby średnica nie była większa niż przed wycięciem.
Cały pomysł polega na tym, że w oryginale, jeśli pęknie tam gdzie zaznaczone na foto, to linka nie ciągnie prowadnicy, a zakładając tą zrobioną klamrę to ona pcha prowadnicę.
W drugą stronę mechanizm działa normalne.
Na zdjęciu masz wygląd tej linki i spiralki, którą usuwasz.
Tam gdzie jest opisane, że trzeba "usunąć ślimak kątówką" to zobaczysz, że linka właściwa jest owinięta taką "szczoteczką: i spiralą z rutu. Właśnie tęspralę należy wyciąć na odcinku 1-1,5 cm i wzamian całość owinąć paskiem blaszki tak, żeby średnica nie była większa niż przed wycięciem.
Cały pomysł polega na tym, że w oryginale, jeśli pęknie tam gdzie zaznaczone na foto, to linka nie ciągnie prowadnicy, a zakładając tą zrobioną klamrę to ona pcha prowadnicę.
W drugą stronę mechanizm działa normalne.
Na zdjęciu masz wygląd tej linki i spiralki, którą usuwasz.
Scirocco II 1,6 / Scirocco II 1,8 / Corrado G60 / Corrado 2,0 16V / Golf IV 2,0 / Golf IV GTI / Passat B5FL 1,8T / Golf V 1,4 i 1,6
Sprzedam:
-Uszczelkę głowicy 1,8 T 20V (AGU i innych) GOETZE.
-NOWĄ przepustnicę do 1,4 TSI i innych 03C 133 062S.
Sprzedam:
-Uszczelkę głowicy 1,8 T 20V (AGU i innych) GOETZE.
-NOWĄ przepustnicę do 1,4 TSI i innych 03C 133 062S.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości