pilna pomoc w sprawie silnika!!!!!!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- xXJohnyBravo89X
- Mały gagatek
- Posty: 127
- Rejestracja: czw gru 11, 2008 23:19
- Lokalizacja: lublin
- Kontakt:
pilna pomoc w sprawie silnika!!!!!!
witam wszystkich mam w mk3 silnik 1.8 abs chce poprawic osiagi i kolega mi powiedzial zebym wstawil dol silnika 2e a gore zostawil moje 1.8. Dodam rowniez ze to sama benzyna dolot ze stozkiem k&N wydech bez taka przelotowka fi60 od silnika do konca i mam pytanie
1) Ile moge uzyskac mocy (KM) na takiej modyfikacji dol 2e gora 1.8 bardzo mi zalezy na szybkich odp z tego wzgledu ze nie wiem czy zaczynac rozbiorke czy nie dziekuje! poleca punkty za odpowiedzi
1) Ile moge uzyskac mocy (KM) na takiej modyfikacji dol 2e gora 1.8 bardzo mi zalezy na szybkich odp z tego wzgledu ze nie wiem czy zaczynac rozbiorke czy nie dziekuje! poleca punkty za odpowiedzi
-
- Użytkownik
- Posty: 261
- Rejestracja: czw lut 19, 2009 02:14
- Lokalizacja: NGO/WWL
pilna pomoc w sprawie silnika!!!!!!
Jak mi wiadomo moc moze byc sporo wieksza ale jak nie ruszysz ecu czyli wieksza dawka paliwa chyba bedzie kiepsko na pb sam mam taki pomysl tym bardziej ze moj abs chyba juz umiera wiec juz zakupilem glowice po remoncie z rp i szukam dolu z 2e z aparatem zaplonowym bo bedzie potrzebny tryb z aparatu i chcem wlozyc walek z 2e i kolektor wydechowy pb ma tylko byc do odpalania u ciebie napewno trzeba to bedzie wystroic zeby na pb mialo pelna moc
mój golfik
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=289702
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=289702
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
pilna pomoc w sprawie silnika!!!!!!
Mocy nie uzyskasz prawie wcale, no może z 10 koni Ci przyjdzie ale nie więcej. Takim ruchem sadzasz w zasadzie wszystkie wady silnika 1.8 na bloku 2.0
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
-
- Użytkownik
- Posty: 497
- Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
- Lokalizacja: Bydgoszcz
pilna pomoc w sprawie silnika!!!!!!
lepiej pomysl co mozna zrobic z glowica a przedewszytskim dolotem. z taka przepustnica to tak jak biegac oddychajac przez slomke
-
- Użytkownik
- Posty: 261
- Rejestracja: czw lut 19, 2009 02:14
- Lokalizacja: NGO/WWL
pilna pomoc w sprawie silnika!!!!!!
rozumiem ale nie chcem utopic wielkiej kasy w silnik max 500pln czyli uszczelka glowica i dól z 2e reszta wlasna robota bo teraz abs przypomina raczej teraz prace diesla i niewiem co z nim naprawde sie dzieje czy dół silnika te zmoze pada np panewki i napewno cos jest z glowica bo ginie plyn w chlodnicy ponad rok temu mial okolo 14 bar na cylindrze ale kultura pracy przypomina prace diesla od zakupu , bo mam rp w golfie i on ma duzo wieksza sile niz abs aw passacie a dodam ze chyba juz wszytko sprawdzalem od czujnikow po sonde i filtry zaplon rozrzad i dalej jego moc jest bardzo niska
mój golfik
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=289702
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=289702
pilna pomoc w sprawie silnika!!!!!!
z głowica można zrobić to http://orr.eev.pl/printview.php?t=36&st ... 59bec33629" onclick="window.open(this.href);return false;
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
- xXJohnyBravo89X
- Mały gagatek
- Posty: 127
- Rejestracja: czw gru 11, 2008 23:19
- Lokalizacja: lublin
- Kontakt:
pilna pomoc w sprawie silnika!!!!!!
koledzy pwiedzcie co bedzie mocniejsze
1) 2e na jednopunkcie czy
2) dol silnika 2e gora 1.8 abs prosze o pilna pomoc
1) 2e na jednopunkcie czy
2) dol silnika 2e gora 1.8 abs prosze o pilna pomoc
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
pilna pomoc w sprawie silnika!!!!!!
Jedno i drugie będzie praktycznie tak samo mocne (i jedno i drugie będzie jeździć niewiele lepiej niż 90 konna jednostka). To są w zasadzie te same głowice.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Re: pilna pomoc w sprawie silnika!!!!!!
niektóre z podanych w tym linku porad jest niebezpiecznych dla silnika, radze dobrze pomysleć a nie robić brac tego info w "ciemno"jeryk10 pisze:z głowica można zrobić to http://orr.eev.pl/printview.php?t=36&st ... 59bec33629" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości