MK3 94 r. 1,6 AEA !Help! Wiatrak się szybko włącza

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pietrz44
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr sty 25, 2006 20:22
Lokalizacja: Golub-Dobrzyń

MK3 94 r. 1,6 AEA !Help! Wiatrak się szybko włącza

Post autor: pietrz44 » czw cze 22, 2006 22:42

Witam kolegów.

To mój pierwszy post więc z góry przepraszam za błędy formalne i merytoryczne.Chciałem zaznaczyć, że nie jestem specjalistą znającym się na samochodach (niestety). A teraz do rzeczy.
Od około miesiąca po krótkiej jeździe tzn. około 10 km nawet wieczorem, gdzie nie jest ciepło, nawet jak trzeba było jakąś katane założyć, włącza się wiatrak. Już na początku jak to zauważyłem to wydawało mi się, że coś jest nie tak. Kumpel ma MK3 1,8 i nie słyszałem, żeby mu się tak często włączał i on mówi że też tego tak nie zauważył. Temperatura na wskaźniku stoi zawsze na 90C. Byłem z tym u mechanika, wymienił mi czujnik temperatury i podobno I bieg od wiatraka nie chodził. Ale to nie pomogło. Gdy wróciłem do mechanika powiedział, że tak ma być i wszystko jest ok. Termostat wymieniałem w zimę bo padł. Przejechałem w tym stanie jednego dnia w upał 2x200km i nic się nie stało, oczywiście wiatrak chodził jak się zatrzymałem. I nie wiem co robić. Czy rzeczywiście tak ma być ??? Proszę o pomoc i porady. Dla pomocnych :pub: :D



Awatar użytkownika
ordy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 256
Rejestracja: ndz wrz 04, 2005 14:38
Lokalizacja: RLA
Kontakt:

Post autor: ordy » czw cze 22, 2006 22:48

moze pokazywac ci 90'C a w rzeczywistosci moze byc wiecej i sie wlącza wentyl



pietrz44
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr sty 25, 2006 20:22
Lokalizacja: Golub-Dobrzyń

Post autor: pietrz44 » czw cze 22, 2006 22:53

Gość miał komputer i nim sprawdził, że czujnik zdechł i go wymienił. Może zrobił mnie w wała.



Awatar użytkownika
ordy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 256
Rejestracja: ndz wrz 04, 2005 14:38
Lokalizacja: RLA
Kontakt:

Post autor: ordy » czw cze 22, 2006 23:06

czunik mozesz sprawdzic sobie sam omomierzem



pietrz44
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr sty 25, 2006 20:22
Lokalizacja: Golub-Dobrzyń

Post autor: pietrz44 » czw cze 22, 2006 23:28

Poproszę mały opis tego sprawdzenia omomierzem.



Awatar użytkownika
ordy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 256
Rejestracja: ndz wrz 04, 2005 14:38
Lokalizacja: RLA
Kontakt:

Post autor: ordy » czw cze 22, 2006 23:33

niebieski czujnik odpowiedzialny jest za podawnie informacji o temp. płynu chłodzącgo:
na zimnym silniku powinno być około 2500 omów
na gorącym około 240 omów



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 57 gości