Koledzy
Czy znacząca rolę odgrywa łapacz powietrza intercoolera(alh)? połamany mam i nie wiem czy wydawać kaskę czy dać sobie spokój ... autko da radę sobie bez niego ? <help>
łapacz/kierownica powietrza mk4
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
łapacz/kierownica powietrza mk4
Ja jestem tego zdania co bylo to ma być Pewnie sa to duże koszty http://moto.allegro.pl/lapacz-powietrza ... 02845.html" onclick="window.open(this.href);return false; Na pewno będzie lepiej chłodzić zabezpieczac przed kurzem uszkodzeniem itd. Sprawdź czy Ci nie rozwaliło czujnika przy tej demolceszakulvip pisze:autko da radę sobie bez niego
Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!
łapacz/kierownica powietrza mk4
Jak jeszcze byłem zielony z budowy TDI czyli całkiem tak niedawno to mój ALH na autostradzie A4 radził sobie wyśmienicie w upalne lato. Nie odczuwałem spadków dynamiki silnika wcale. Potem przy jakiejś okazji (nie pamiętam już jakiej) okazało się, że poza tym, że wcale nie miałem zamontowanej kierownicy powietrza na intercooler to na dodatek w przednim zderzaku miałem wlot od benzyny czyli całkowicie zaślepiony. Po wymianie wlotu nie odczułem żadnej różnicy aż sam byłem zdziwiony, że praktycznie bez chłodzenia powietrza doładowanego auto nie traciło na dynamice latem i nie puchło. Kierownicy nie mam do dziś i nie narzekam na jej brak a ewentualne spadki dynamiki potrafię doskonale wyczuć.
-
- Mały gagatek
- Posty: 57
- Rejestracja: wt gru 01, 2009 11:39
- Lokalizacja: Wrocław
Re: łapacz/kierownica powietrza mk4
Miałem dokładnie to samo, co Sztomel, jakiś rok temu.
Nie było tego tunelu, a obie kratki w zderzaku były pełne.
Na serii nie było żadnej różnicy po wyjęciu kratki.
Po zmianach mechanicznych kratkę poważnie odchudziłem nożykiem i nadal bez tunelu seryjny IC dawał radę przy 150KM.
Jedynie po kilku mocniejszych butach było delikatnie czuć puchnięcie, czego na serii nie było.
Nie było tego tunelu, a obie kratki w zderzaku były pełne.
Na serii nie było żadnej różnicy po wyjęciu kratki.
Po zmianach mechanicznych kratkę poważnie odchudziłem nożykiem i nadal bez tunelu seryjny IC dawał radę przy 150KM.
Jedynie po kilku mocniejszych butach było delikatnie czuć puchnięcie, czego na serii nie było.
mk4 -30/-30
zima 205x55r16
lato 205x50r17
zima 205x55r16
lato 205x50r17
- szakulvip
- Gadatliwa bestia
- Posty: 603
- Rejestracja: pt sty 02, 2009 23:09
- Lokalizacja: WP
- Auto: Audi a4 b8
- Kontakt:
łapacz/kierownica powietrza mk4
dzięki Koledzy za opinie. Czyli tne koszty i daje sobie spokój z zakupem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 108 gości