Post
autor: Pablo Corrado » czw wrz 15, 2011 22:20
Sprawdź wężyk podciśnienia który idzie do zegarów, czy nie jest nieszczelny.
MFA ma 2 pozycje, 1 i 2 a zera przy nich służą do zerowania wskazań - przytrzymujesz suwak na odpowiednim zerze i kasujesz wskazanie 1 lub 2.
Wszystkie pozycje na 1 wskazują parametry od ostygniecia silnika poniżej 50 stopni, bądź dluższej przerwy w jeździe, a na pozycji 2 od skasowania przez Ciebie.
Do tego dochodzą wskazani aserwisowe, odpowiednio uruchamiane

, ale to jak juz ogarniesz podstawowe funkcje.
Scirocco II 1,6 / Scirocco II 1,8 / Corrado G60 / Corrado 2,0 16V / Golf IV 2,0 / Golf IV GTI / Passat B5FL 1,8T / Golf V 1,4 i 1,6
Sprzedam:
-Uszczelkę głowicy 1,8 T 20V (AGU i innych) GOETZE.
-NOWĄ przepustnicę do 1,4 TSI i innych 03C 133 062S.