[audi b2] 2door sedan quattro R30T 650KM@780NM race car

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: cowboy » sob sie 20, 2011 14:40

fi 80, takie zeby weszło na wloty z naca ductów 3 calowe

materiał to gruby polurietan z normami rsoh, do 100 st C nic mu sie nie dzieje



axel1983
Low Rider
Low Rider
Posty: 479
Rejestracja: pt kwie 01, 2011 10:25

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: axel1983 » sob sie 20, 2011 15:49

w sex misji takie mieli :) gdzieś ktoś napisał ze to auto nie ma Air ride i kół 20 cali ale podejściem technicznym powala i gdyby to ktos napisał na Facebooku :P dałbym LUBIE TO :D. Kiedy jakieś konkrety narazie tylko zdjęcia fantów ?


Golf MK3-BYŁO
Golf MK3-BYŁO
Golf MK2-BYŁO
AUDI A3-BYŁO
AUDI A4-BYŁO
AUDI A6 C5-było
VOLVO S60-BYŁO
PASSAT CC - JEST :)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=397052

Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: MatthewG » czw wrz 08, 2011 13:13

Jakieś newsy? :-)


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Re: [audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: cowboy » sob wrz 10, 2011 16:26

MatthewG pisze:Jakieś newsy? :-)
powoli do przodu, zaczałem dłubać kolektor ssący - na razie mam flansze wycięta

Obrazek

Obrazek

robią się trąbki, zaplanowałem juz plenum - bede w nastepny weekend w Ketrzynie to przymierze to wszystko, trzeba bedzie lekko wyportować głowice bo dałem ciutke większe wloty we flanszy
przepustnice mam z mustanga 80mm, tez jeszcze flansze trzeba zrobić..

generalnie we wrzesniu powinno iść do przodu troche szybciej



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: guti » ndz wrz 11, 2011 12:43

normalnie brak mi słow, nie dosc ze sie ucieszyłem , ze znowu temat wrócił, a kolejna radość to sam sposób opowiadania , prezentacji , zero jakis niedomówień typu "wiem, ale nie powiem" albo "to Wam powinno wystarczyć" jak to prezentował wielce szanowny inny kolega majster klepka wsadzając V8 do golfa :):) moja ksywa dla niego"arogant".


a co do tematu audi ... robi naprawde robote :) połowe rzeczy widze pierwszy raz, nie mam zbytnio pojęcia co do niektórych częsci, wyrażeń itd.. ale samo zaangażowanie , chęci , umiejętności autora, robią mega wrażenie jak sądze nie tylko na mnie :)
mocno trzymam kciuki zeby wszystko sie udało i poskładało jak sobie kolego wymysliłes !

Pozdro!


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: cowboy » wt wrz 13, 2011 16:59

za chłodzenie R32 turbo bedzie odpowiadać ta o to mała chłodnica o wymiarach rdzenia 725x480x40mm + 2 wentylatory pchające o śrenicy 14 cali każdy ;)

Obrazek

Obrazek

jest to największa chłodnica jaką znalazłem w katalogu nissensa, no i oczywiście cała z aluminium i wloty po jednej stronie, oryginalnie oczywiście VAG, a konkretnie audi A8 D3 4.2 V8

polecam dla osób szukających wydajnych wymienników ciepła..



Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: golfiarz1 » wt wrz 13, 2011 21:39

zobaczymy jak sobie daja rade takie chlodnice ja mam ziomka co robi cale z aluminium pod kazde autko mi tez zrobil taka 670 mm o grubosci 40 mm z wydajniejszym przeplywem cos takiego Obrazek


mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: [audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: Borys » śr wrz 14, 2011 08:57

ja se sam zrobiłem całą aluminową z chłodnicy oplowskiej, w MKI wysoka nie wejdzie.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: cowboy » śr wrz 14, 2011 09:28

Borys, SPALowskie wiatraki tez są dobre ;)

u mnie chłodnica bedzie leżeć w bagażniku wiec dałem taką dużą, mniej wiecej tak to bedzie wyglądać :

Obrazek



iigAlisArr
->|<-
->|<-
Posty: 1750
Rejestracja: sob mar 20, 2010 16:44
Lokalizacja: northern

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: iigAlisArr » śr wrz 14, 2011 09:32

cowboy To będzie maszyna. :food: Bardzo dobre pomysły w nią pchasz, gratuluję.


Kupię:

- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.


" What does the World, mean to You ? "

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: [audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: Borys » śr wrz 14, 2011 10:07

cowboy pisze:Borys, SPALowskie wiatraki tez są dobre ;)

u mnie chłodnica bedzie leżeć w bagażniku wiec dałem taką dużą, mniej wiecej tak to bedzie wyglądać :

jak sie ma miejsce to mozna zaszalec.



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: BENITO » śr wrz 14, 2011 20:21

cowboy, nie wziąłeś chyba pod uwagę, że umieszczając chłodnicę w tym miejscu narażasz ją na szybkie zalepienie błotem. Nawet jeśli będzie pośrednio osłonięta przed pyłem wyrzucanym przez koła syf i tak wejdzie bardzo szybko, ponieważ powietrze spod auta zawija się do góry.


Ja bym zrobił podobnie, ale umieścił bym chłodnicę symetrycznie z wylotem na górnej klapie bagażnika, wtedy przynajmniej na postoju działa zjawisko konwekcji i nie zasyfisz tak chłodnicy.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: cowboy » śr wrz 14, 2011 20:33

w górnej klapie bagażnika masz naciśnienie , a pod spodem auta jest podcisnienie
powietrze przepływa generalnie od osrodka o większym cisnieniu do osrodka o mniejszym cisnieniu
projektując chłodnice w bagażniku trzeba zapewnić przepływ powietrza, oglądałem wszystko co mozna znaleźć w necie, rozmawaiłem z osobami które mają w PL chłodnice takze wziałem wszytsko pod uwagę żeby to działało
gdyby chłodnica była w kalpie to wentylatory nie byłyby w stanie pokonać cisnienia tam panującego - na pewno przy koncu klapy

ostatnia rzeczą jaką będe się martwił jest błoto, a to z tego wzgledu ze to auto nie bedzie nigdy jeździło po błocie ;)



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: BENITO » czw wrz 15, 2011 20:27

Ale wentylatory pracują zwykle na postoju gdy ciśnienie jest równe i działa raczej konwekcja niż różnica ciśnień.

Jeśli jednak chcesz żeby wentylatory działały cały czas, to przykręcenie ich bezpośrednio do chłodnicy nie jest dobrym rozwiązaniem. Należało by zastosować tzw. schrouda, który daje bardzo dużo przy wymuszonym obiegu powietrza.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości