ASZ nowy FMIC + turbo ARL bedzie jeździć?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
ASZ nowy FMIC + turbo ARL bedzie jeździć?
panowie zanim sie rozpędzimy, mówimy o 4 motion - wystarczy poszukać, był na forum opisywany problem BIG Turbo do 4 motion
zdrowe seryjne pompki AL starczają nawet na 240KM bez dwóch zdań, tylko że nie ma juz zdrowych pompek bo juz te auta mają po 200-300 tys przebiegu... pare lat temu auta o przebiegach 50 tys km robiły sie prawie kazde na 190KM po samym remapie
moim zdaniem jednak turbina z ARL daje dużo większe pole modyfikacji, chociażby z powodu grubego wałka wiec jest dość odporna na pałowanie - turbiny z ASZ lubia odlecieć
moim zdaniem setup na 190KM jest całkiem przyjemny jak na dupowóz, rakiety i tak z tego auta nie zrobisz, choć do 100 bedzie robiło przeciag
zdrowe seryjne pompki AL starczają nawet na 240KM bez dwóch zdań, tylko że nie ma juz zdrowych pompek bo juz te auta mają po 200-300 tys przebiegu... pare lat temu auta o przebiegach 50 tys km robiły sie prawie kazde na 190KM po samym remapie
moim zdaniem jednak turbina z ARL daje dużo większe pole modyfikacji, chociażby z powodu grubego wałka wiec jest dość odporna na pałowanie - turbiny z ASZ lubia odlecieć
moim zdaniem setup na 190KM jest całkiem przyjemny jak na dupowóz, rakiety i tak z tego auta nie zrobisz, choć do 100 bedzie robiło przeciag
ASZ nowy FMIC + turbo ARL bedzie jeździć?
Cos malo wyszlo moje asz mialo 142.Lepiej juz cos konkretnego wsadzic.I tak troche kasy wydasz dla 20km.Niestety trzeba miec z 8kola na grubsze mody.Kwestia sprzegla zostaje.
Dex P99r >Macrom 59.16[Dynaudio md100&Macrom Md.4] >Audison vr203 & Hifonics falcon >PPI 4200AM >Sony XES S-12
ASZ nowy FMIC + turbo ARL bedzie jeździć?
cowboy, no i o to mi chodziło racja rakiety niechce z tego zrobić poprostu szybko sie przemieszczać. No mało mało Helmut miał za cienki portfer aby dokupić wiecej KM hehe rakiete kiedyś zrobie ale to jak bedzie benzin z turbo :p
niewiem może gdzieś coś ograniczało moc Goodhope pisało go na 159 ale kiedy to było 3-4 lata temu gdy jeszcze nie było takiego szału w chiptuningu
niewiem może gdzieś coś ograniczało moc Goodhope pisało go na 159 ale kiedy to było 3-4 lata temu gdy jeszcze nie było takiego szału w chiptuningu
ASZ nowy FMIC + turbo ARL bedzie jeździć?
Okej niech bedzie turbo od ARL tylko bedzie to nowe turbo czy aby ciac koszta bedzie to jakas uzywka allegro lub regenerowane??
Zwracam tylko uwage iz turbo ASZ i ARL w zasadzie maja ta sama wydajnosc z racji tych samych czesci zimnych i goracych, roznica jedynie jest w ułożyskowaniu. Kupic dobre turbo arl to bardzo ciezko a ASZ mozna wyrwac za nieduze pieniadze i nawet jak sie okaze ze wytryzma rok czy nie to mozna zaryzykowac. Kupic ARL za kafla i nie wiadomo ile to pochodzi to ja dziekuje. Mam w planach w swoim AUY wstawic turbo ASZ i zrobic program w zadne tam ARL nie bede sie pchał. Druga sprawa ile jezdzi ASV/AHF i pokrewnych na wydajniejszych wtryskach i turbo AWX, ASZ czy ARL i jakos moce tez spokojnie siegaja pod 170 KM. Mysle ze PDek spokojnie osiagnie ten zamierzony pułap na seryjnej suszarce. Trzeba tylko znalezc przyczyne tego iz po programie masz wynik jak dla mnie nieco zanizony. Ja bym sprawdził ustawienie rozrzadu- kont synchronizacji bo tu tez sporo koników ucieka. Ustawisz wszystko idealnie i bedzie auto wyczuwalnie żywsze.
Zwracam tylko uwage iz turbo ASZ i ARL w zasadzie maja ta sama wydajnosc z racji tych samych czesci zimnych i goracych, roznica jedynie jest w ułożyskowaniu. Kupic dobre turbo arl to bardzo ciezko a ASZ mozna wyrwac za nieduze pieniadze i nawet jak sie okaze ze wytryzma rok czy nie to mozna zaryzykowac. Kupic ARL za kafla i nie wiadomo ile to pochodzi to ja dziekuje. Mam w planach w swoim AUY wstawic turbo ASZ i zrobic program w zadne tam ARL nie bede sie pchał. Druga sprawa ile jezdzi ASV/AHF i pokrewnych na wydajniejszych wtryskach i turbo AWX, ASZ czy ARL i jakos moce tez spokojnie siegaja pod 170 KM. Mysle ze PDek spokojnie osiagnie ten zamierzony pułap na seryjnej suszarce. Trzeba tylko znalezc przyczyne tego iz po programie masz wynik jak dla mnie nieco zanizony. Ja bym sprawdził ustawienie rozrzadu- kont synchronizacji bo tu tez sporo koników ucieka. Ustawisz wszystko idealnie i bedzie auto wyczuwalnie żywsze.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Re: ASZ nowy FMIC + turbo ARL bedzie jeździć?
arl starczyl mi na 197 km wiec jakas tam roznica jest. pompki al ki jak zdrowe tez wiadomo ze spokojnie do 240 starczaja wiec po co jakies big.. wszytsko zalezy od stanu motoru..pewnie bedzie tez problem ze sprzeglem. ja mam oske i 430nm. zmienilem na komplet z sharana ale okazalo sie ze niewiele wytrzymal. trzeba by bylo moment bardzo delikatnie poprowwadzic i pewnnie max jakies 400nm zrobic. poki co wzmocnilem troche ori sprzeglo u radzika i teraz daje rade na 430 nm jezdzic.
[pzdr
[pzdr
ASZ nowy FMIC + turbo ARL bedzie jeździć?
nie mają tych samych części zimnychwesol pisze:Zwracam tylko uwage iz turbo ASZ i ARL w zasadzie maja ta sama wydajnosc z racji tych samych czesci zimnych i goracych
wrzucałem kiedyś fotkę kompresora AWX(ASZ) i potem ARL
ARL ma bodajże 2mm większą średnice kompresora, jelsi dobrze pamiętam 35 vs 37mm - nie chce mi sie szukac wrzucałem fotki na forum pare lat temu
weźmie kupi regenrowane na nowym korze od turbo bogdana (pewnie koło 1500) i pojeździ.. kombinowanie z GT20 w 4 motion na pewne nie wyjdzie taniejwesol pisze:Okej niech bedzie turbo od ARL tylko bedzie to nowe turbo czy aby ciac koszta bedzie to jakas uzywka allegro lub regenerowane??
ASZ nowy FMIC + turbo ARL bedzie jeździć?
znalazłem
porównianie wirników po stronie zimnej
oryginal AWX
Hybryda ARL
porównianie wirników po stronie zimnej
oryginal AWX
Hybryda ARL
ASZ nowy FMIC + turbo ARL bedzie jeździć?
A to sorry. Wiem ze maja te same czesci gorące. Zreszta sporo turbawek blizniaczych w innych autach raczej roznia sie tylko czescia goracą a roznice sa w czesciach zimnych.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Re: ASZ nowy FMIC + turbo ARL bedzie jeździć?
Jeśli będziesz miał szczęście i dobrze napisany program to i 420Nm nie będzie problemu przenieść na seryjnym sprzęgle
[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]
ASZ nowy FMIC + turbo ARL bedzie jeździć?
no turbo zapewne po regenracji bo nówka z 2 tałzeny ;p
tak myślałem ale niewiem czy ktos pójdzie na to zeby oddac turbo ASZ i dopłacić do ARL..
na poczatek planuje FMIC wciśnać pod zderzak jakoś ;p później jak sie uda to turbo i korekta programu i myśle ze bedzie dosyć szybko sie przemieszczał
tak myślałem ale niewiem czy ktos pójdzie na to zeby oddac turbo ASZ i dopłacić do ARL..
na poczatek planuje FMIC wciśnać pod zderzak jakoś ;p później jak sie uda to turbo i korekta programu i myśle ze bedzie dosyć szybko sie przemieszczał
ASZ nowy FMIC + turbo ARL bedzie jeździć?
i to jest najwązniejsze, wydajność kompresora !wesol pisze: roznice sa w czesciach zimnych
róznica w czesci gorącej w TDi (mały zakres obrotów) to głównie ma wpływ na wstawanie turbiny..
komprsor (część zimna) tłoczy powietrze i 2mm w średnicy to duzy na wirniku
zresztą AWX, ASZ mają seryjnie 1,35 Bara a ARL ma 1,55 wiec widac że trubina musi być mocniejsza
u turbo bogdana (poszukaj na forum był temat) mozesz tak zrobićAntonioo pisze:tak myślałem ale niewiem czy ktos pójdzie na to zeby oddac turbo ASZ i dopłacić do ARL..
ASZ nowy FMIC + turbo ARL bedzie jeździć?
cowboy, no taką opcje chce zrobić bo dla mnie najlepiej a kto to ten turbo bogdan ;?
to ten ?
http://trans-turbo.pl/Kontakt.html" onclick="window.open(this.href);return false;
to ten ?
http://trans-turbo.pl/Kontakt.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ASZ nowy FMIC + turbo ARL bedzie jeździć?
E,e,e,e!! tu się widzę niezły przewrót szykuje!;p
Hmm anton a nie myślałeś jednak nad czymś ciut mocniejszym niz ARL?
Gdzieś był temat o GTB w PD. Ogólnie ciekawe jak wygląda kwestia cenowa czegoś, co będzie trochę mocniejsze niż arl... myślę, że na innej suszarce 200ps by pękło?
Inna sprawa, że przy takiej motorowni i w heble dobrze byłoby zainwestować... Ale drąż temat w którymś momencie i mnie zainteresuje
Hmm pokuszę się o drobną wycenę
- Turbo ARL po regeneracji i oddaniu ASZ - 900pln (kiedyś, gdzieś widziałem)
- FMIC - 1000pln
- Soft - 1000pln
To powinno pod 190 bryknąć...
Czy przy zmianie na inne turbo da radę bryknąć pod 210ps? Nie wiem, co ponior miał, ale u niego z ASZ (AFAIR) było ponad 200ps...
Hmm anton a nie myślałeś jednak nad czymś ciut mocniejszym niz ARL?
Gdzieś był temat o GTB w PD. Ogólnie ciekawe jak wygląda kwestia cenowa czegoś, co będzie trochę mocniejsze niż arl... myślę, że na innej suszarce 200ps by pękło?
Inna sprawa, że przy takiej motorowni i w heble dobrze byłoby zainwestować... Ale drąż temat w którymś momencie i mnie zainteresuje
Hmm pokuszę się o drobną wycenę
- Turbo ARL po regeneracji i oddaniu ASZ - 900pln (kiedyś, gdzieś widziałem)
- FMIC - 1000pln
- Soft - 1000pln
To powinno pod 190 bryknąć...
Czy przy zmianie na inne turbo da radę bryknąć pod 210ps? Nie wiem, co ponior miał, ale u niego z ASZ (AFAIR) było ponad 200ps...
ASZ nowy FMIC + turbo ARL bedzie jeździć?
miskieusz, ale gdzie, FMIC mnie połowe mniej wyjdzie jak sie postaram ;p program 900zł w Goodhope heble w 4motion 288 juz sa może kiedyś cos ten pod 190 mudżynów mi starczy,
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości