Problem z hamującym kołem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z hamującym kołem
Wraz ze wzrostem temperatury silnika rośnie pedał hamulca i zaczyna hamować jedno z tylnich kół. Nie ma żadnych przecieków, cylinderek działa, bęben i szczęki ok. Dodam, że nie dawno wymieniałem w przeciwległym kole bęben i półośkę.
Mam vw jetta 1,6 91.
Mam vw jetta 1,6 91.
no nie wiem czy to ma cos wspólnego ale nie bardzo rodzumiem półoska z tyłu bęben zgodze sie musisz rozebrać (zd jąć beben ) ten co ci chamuje przesmarować samoregulato najlepiej cały mechanizm oprócz BęBNA A DLACZEGO tylko jeden bęben wymieniałeś? kiedy wymieniałeś płyn? to może byc przyczyna stary płyn , nieznaczny wzrost temperatury zwiękrza sie samoistnie cisnienie w obwodzie jeżeli jest tak jak piszesz
musi mieć ten korektor TO ON JEST ODPOWIEDZIALNY ZA rozdzielenie odpowiedniego ciśnienia np przy obciażeniu .povhyłosci itp pisałem nie dawno o tym ale jak mój przedmóca wspomniał to może byc KLUCZ do twojej zagadki rozruszaj tą kostke z tyłu która jest patrząć od tyłu sam plewej stronie tuz przy belcemiś fazi pisze:masz u siebie w autku korektor siły chamowania ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 248 gości