Montaż alarmu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Montaż alarmu
Witam
Będę montował alarm w Golfie IV TDI, chcę podłączyć odcięcie i gdzie znajdę kabelek od rozrusznika lub od pompy wtryskowej?
Z góry serdecznie dziękuję za pomoc
Będę montował alarm w Golfie IV TDI, chcę podłączyć odcięcie i gdzie znajdę kabelek od rozrusznika lub od pompy wtryskowej?
Z góry serdecznie dziękuję za pomoc
Ostatnio zmieniony sob wrz 10, 2011 20:44 przez deskjet, łącznie zmieniany 1 raz.
ALH + 205 + CHIP 140KM/318Nm 

Montaż alarmu
Też jestem ciekaw bo mam zamiar w niedługim czasie założyć u siebie alarm 

ALH + 205 + chip
Montaż alarmu
Czerwono czarny
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Montaż alarmu
Podłączyłem alarm i wszystko działa oprócz dwóch rzeczy a mianowicie:
1.Alarm się uzbraja a centralny zamek się z pilota nie zamyka (podłączyłem się pod kabelki wychodzące z drzwi żółto-niebieski i zielono-czerwony) czy tak powinno być?
2. Kabelek od krańcówek drzwi koleś który sprzedał mi alarm powiedział że wystarczy podłączyć pod kabelek wychodzący z drzwi koloru brązowo białego, u mnie takiego nie było więc podłączyłem pod brązowy, (sprawdzałem miernikiem to idzie on do lampki w podsufitce) ale po otwarciu drzwi światełko się zapala a alarm się nie włącza
autko jest z 1999r
Pomóżcie koledzy
1.Alarm się uzbraja a centralny zamek się z pilota nie zamyka (podłączyłem się pod kabelki wychodzące z drzwi żółto-niebieski i zielono-czerwony) czy tak powinno być?
2. Kabelek od krańcówek drzwi koleś który sprzedał mi alarm powiedział że wystarczy podłączyć pod kabelek wychodzący z drzwi koloru brązowo białego, u mnie takiego nie było więc podłączyłem pod brązowy, (sprawdzałem miernikiem to idzie on do lampki w podsufitce) ale po otwarciu drzwi światełko się zapala a alarm się nie włącza

Pomóżcie koledzy
ALH + 205 + CHIP 140KM/318Nm 

- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Re: Montaż alarmu proszę o pomoc
1. Napisane jest w rozpisce do TDI nieco inaczej, ty podłączyłeś jak w benzynie skąd różnice nie wiem nie znam mk4 .
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Montaż alarmu proszę o pomoc
Bo kabel który masz w alarmie do czujników drzwiowych musisz podłączyć do modułu komfortu do kabla brozowo niebieskiego ten przewód idzie do lampki i na nim się pojawia masa jak otwierasz drzwi
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Montaż alarmu proszę o pomoc
Kolego Paweł Marek podłączyłem kabelki tak jak jest w rozpisce którą mi podesłałeś i jest
Dzięki 


ALH + 205 + CHIP 140KM/318Nm 

- koczyk
- Użytkownik
- Posty: 257
- Rejestracja: śr lis 08, 2006 10:52
- Lokalizacja: Gdańsk - Grudziądz
- Kontakt:
Montaż alarmu
Tylko zdaj sobie sprawę z tego , że Twoje odcięcie rozrusznika jest takie jakby go nie było a Twoje auto jest tak łatwe do odpalenia jakby tego całego alarmu nie było !! Zakładajcie amatorko alarmy a później ździwienie Panie w pierwszym sam założyłem ale ukradli dlatego przyjechałem do Pana.
Wytłumaczę Ci łopatologicznie jak łatwo ukraść Twoje auto bez większego wysiłku.
1. Zakleją Ci kierunki taka taśmą, że nie będziesz widział , które auto wyje.
2. Wyrzucą Ci syrenkę.
3. Jak już Ci podłączą odpalarkę to nawet nie trzeba szukać Twojego super alarmu bo po przekręceniu na rozruch auto nie kręci i wszystko jasne co jest cięte teraz wystarczy go popchnąć na 1 biegu i auto odpali od strzała lub kawałkiem kabla podać plus z aku na rozruch.
Sumując nauczyłbym Małpę z łamakiem i odpalarką jak ukraść Twój zabezpieczony samochód w mniej niż 3 minuty.
Zresztą pewnie po zdjęciu pierwszego plastiku centralka jest w zasięgu ręki.
Podczas profesionalnego montażu alarmu nie wiem jak reszta ale ja używam oryginalne taśmy izolacyjnej VW/Audi wszystkie kable są pochowane w oryginalnych wiązkach, centrala jest tak schowana aby jej nie znaleźć w przeciągu 10 min i co najważniejsze odcięcie jest tak zrobione aby na pierwszy rzut oka nie było wiadome co jest cięte, gdzie i w jaki sposób. Podam Ci przykład, że np w nowym a4 centralę potrafię schować za wyświetlacz MMI głęboko w deskę i tak , że jak mój kolega z pracy jej szukał to nie mógł jej znaleźć przez 15 min mimo że miał wszystko rozebrane.
W alarmie najważniejszy jest jego montaż a nie funkcje , które posiada czy inne rzeczy.
Wytłumaczę Ci łopatologicznie jak łatwo ukraść Twoje auto bez większego wysiłku.
1. Zakleją Ci kierunki taka taśmą, że nie będziesz widział , które auto wyje.
2. Wyrzucą Ci syrenkę.
3. Jak już Ci podłączą odpalarkę to nawet nie trzeba szukać Twojego super alarmu bo po przekręceniu na rozruch auto nie kręci i wszystko jasne co jest cięte teraz wystarczy go popchnąć na 1 biegu i auto odpali od strzała lub kawałkiem kabla podać plus z aku na rozruch.
Sumując nauczyłbym Małpę z łamakiem i odpalarką jak ukraść Twój zabezpieczony samochód w mniej niż 3 minuty.
Zresztą pewnie po zdjęciu pierwszego plastiku centralka jest w zasięgu ręki.
Podczas profesionalnego montażu alarmu nie wiem jak reszta ale ja używam oryginalne taśmy izolacyjnej VW/Audi wszystkie kable są pochowane w oryginalnych wiązkach, centrala jest tak schowana aby jej nie znaleźć w przeciągu 10 min i co najważniejsze odcięcie jest tak zrobione aby na pierwszy rzut oka nie było wiadome co jest cięte, gdzie i w jaki sposób. Podam Ci przykład, że np w nowym a4 centralę potrafię schować za wyświetlacz MMI głęboko w deskę i tak , że jak mój kolega z pracy jej szukał to nie mógł jej znaleźć przez 15 min mimo że miał wszystko rozebrane.
W alarmie najważniejszy jest jego montaż a nie funkcje , które posiada czy inne rzeczy.
Montaż alarmu
koczyk mnie to akurat najmniej interesuje jak Ty to robisz, gdzie chowasz i takie tam... Jak złodziej chce ukraść samochód to i Twoje zabezpieczenia dadzą
i tak nim odjedzie.
A tak w ogóle to alarm zakładałem nie dlatego żeby samochód jakoś zabezpieczyć tylko dlatego że nie miałem centralnego z pilota a sam sterownik c.z jest niewiele tańszy od alarmu, także dzięki za wytłumaczenie

A tak w ogóle to alarm zakładałem nie dlatego żeby samochód jakoś zabezpieczyć tylko dlatego że nie miałem centralnego z pilota a sam sterownik c.z jest niewiele tańszy od alarmu, także dzięki za wytłumaczenie

ALH + 205 + CHIP 140KM/318Nm 

Montaż alarmu
witam. podlaczylem alarm w swoim golfie IV. (Rok 98 , 1,6 benz ). Dziala
pozostala kwestia podlaczenia alarmu do krancowek z drzwi tylnych oraz maski i bagaznika. W drzwiach przednich nalezalo wpiac sie w kabel brazowo-bialy. jak to wyglada w drzwiach tylnych, klapie bagaznika i maski ? Dziekuje za odpowiedz

Montaż alarmu
bagaznik to bialy z czarnym paskiem. przy 5drzwiowych autach latwiej sie podpiac pod lampe w podsufitowce.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Montaż alarmu
hmmm a nie brązowo/czarnyFIRERS pisze:bagaznik to bialy z czarnym paskiem

greg85, przy module komfortu znajdziesz wszystkie potrzebne kabelki...ten idący do lampki w podsufitce też
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości