1.8rp a gaznik

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

fire&fice
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: śr sie 10, 2011 14:39

1.8rp a gaznik

Post autor: fire&fice » czw wrz 08, 2011 11:41

witam.czym sie rozni 1.8 rp a 1.8 na gazniku procz wtrysku??



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

1.8rp a gaznik

Post autor: Lipek81 » czw wrz 08, 2011 22:40

Wałkami rozrządu. I nie jestem pewien, czy przypadkiem RH lub GU mają automatyczną regulację luzu zaworów.



fire&fice
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: śr sie 10, 2011 14:39

Re: 1.8rp a gaznik

Post autor: fire&fice » czw wrz 08, 2011 23:02

Lipek81 pisze:Wałkami rozrządu. I nie jestem pewien, czy przypadkiem RH lub GU mają automatyczną regulację luzu zaworów.
a jesli bym chcial zalozyc gaznik do rp??



Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

1.8rp a gaznik

Post autor: Lucki » czw wrz 08, 2011 23:46

Wałkami rozrządu. RH lub GU mają automatyczną regulację luzu zaworów.
Kolego wałki sa identiko ( inne byly w pg, pf,pb, rv) a co do popychaczy to żaden mk2 nie miał regulowanych mechanicznie. Wszystkie hydro :jezor:


a jesli bym chcial zalozyc gaznik do rp??
No to zakładaj i smigaj. Szkoda mono, gaźniki vw jowskie to straszny syf :-( kolego polecam gaźniczek z fiata 125p. Zakładałem taki do rp ka właśnie to super autko jeździło


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

Awatar użytkownika
adamtb
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 194
Rejestracja: pt sty 14, 2011 05:07
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Kontakt:

1.8rp a gaznik

Post autor: adamtb » pt wrz 09, 2011 00:01

- od 09.1985 wszystkie golfy mają hydrauliczną regulację luzów zaworowych
- jeżli chcesz założyć gaźnik to bez większego problemu

Obrazek



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

1.8rp a gaznik

Post autor: Paweł Marek » pt wrz 09, 2011 08:21

Cfire&fice, czyli wałki nie sa identyczne ale mniejsza z tym. Nie rozumiem po co chcesz to robić, dobry monowtrysk bedzie na szrocie pół tańszy od w pełni sprawnego gaźnika - ja nie widze sensu.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

1.8rp a gaznik

Post autor: Lipek81 » pt wrz 09, 2011 08:42

Lucki pisze:olego wałki sa identiko ( inne byly w pg, pf,pb, rv)
- to jakim cudem na tabeli zamieszczonej przez adamtb ściągnietej z doppel-wobber są inne dane i inny stopień kompresji przy tym samym skoku tłoka i tej samej średnicy tłoka dla RH, GU, RP? No chyba, że ukształtowanie głowicy jest inne w tych silnikach.
Druga sprawa - kąty otwarcia i zamknięcia zaworu ssącego i wydechowego - są inne w tabeli dla silnika RP i dla RH, GU - a to z kolei determinowane jest właśnie przez wałek rozrządu.
Lucki pisze:a co do popychaczy to żaden mk2 nie miał regulowanych mechanicznie.
- jak napisał
adamtb pisze:- od 09.1985 wszystkie golfy mają hydrauliczną regulację luzów zaworowych
- mk2 produkowano już wcześniej - sprzedaż zaczęto od sierpnia 1983. Także wczesne wersje mają regulację mechaniczną. Poza tym u kumpla na podwórku leży taki silnik od mk2 - sam go z mk2 wyciągał i on ma regulację na płytkach.

No ale dobra, fire&fice, zamiast zapytać się o to, czy gaźnik podejdzie do RP (bo rozumiem, że taką informacje chce uzyskać), zapytał się jakie są różnice między RP a innymi silnikami na gaźniku. Co do montażu gaźnika w RP - da się, oczywiście,tylko ja również nie widzę sensu.



fire&fice
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: śr sie 10, 2011 14:39

Re: 1.8rp a gaznik

Post autor: fire&fice » pt wrz 09, 2011 13:22

Paweł Marek pisze:Cfire&fice, czyli wałki nie sa identyczne ale mniejsza z tym. Nie rozumiem po co chcesz to robić, dobry monowtrysk bedzie na szrocie pół tańszy od w pełni sprawnego gaźnika - ja nie widze sensu.
a wie ktos moze do ktorej kostki podlaczyc monowtrysk? do tej przy kielichu czy do tej polewej str??



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

1.8rp a gaznik

Post autor: Paweł Marek » pt wrz 09, 2011 17:26

fire&fice, koledzy się dla ciebie produkują, aż tu nagle to pytanie świadczy o tym że najlepiej będzie jak na RAZIE nie będziesz nic kombinował z autem tylko oddasz je do mechanika.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

1.8rp a gaznik

Post autor: Lucki » sob wrz 10, 2011 00:25

Lipek81, pozdrawiam :bigok:

Obrazek


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

1.8rp a gaznik

Post autor: Lipek81 » ndz wrz 11, 2011 00:36

Lucki pisze:Lipek81, pozdrawiam

Ok, w takim razie moim zdaniem w tabeli jest błąd. Niemniej jednak różnica w budowie jest - RP ma inne tłoki.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości