problemy z VR5
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
problemy z VR5
Witam.
Posiadam vr5,które ma problemy z odpalaniem na zimnym silniku. Wygląda to tak:
[youtube][/youtube] .
Na gorącym silniku,w 30'C upały zdarzyło się,że nie chciał zejść z obrotów na żadnym z paliw,po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu silnik utrzymywał normalne obroty.
[youtube][/youtube]
Problem wyglądało,że związany z układem benzynowym,ale ostatnio auto nie przyspiesza w sposób zadowalający,tj podczas spokojnego dodawania "gazu" ciągnie bez problemów. Przy kick-down'ie duma dłuższą chwilę czy wejść na obroty(benzyna i gaz).
Po odpięciu aku problem znika na ok.tydzień.
Posiadam vr5,które ma problemy z odpalaniem na zimnym silniku. Wygląda to tak:
[youtube][/youtube] .
Na gorącym silniku,w 30'C upały zdarzyło się,że nie chciał zejść z obrotów na żadnym z paliw,po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu silnik utrzymywał normalne obroty.
[youtube][/youtube]
Problem wyglądało,że związany z układem benzynowym,ale ostatnio auto nie przyspiesza w sposób zadowalający,tj podczas spokojnego dodawania "gazu" ciągnie bez problemów. Przy kick-down'ie duma dłuższą chwilę czy wejść na obroty(benzyna i gaz).
Po odpięciu aku problem znika na ok.tydzień.
Jadę wolno ale i tak przed Tobą.
problemy z VR5
Jężeli dzieje ci się tak to może być kilka przyczyn najpierw zapytam kiedy wymieniłeś filtr paliwa i świece?
problemy z VR5
aby ukrócić wszelkie pytania co było wymienione:
-2 czujniki temperatury cieczy chłodzącej podczas zmiany obudowy termostatu(odchyłki pomiędzy wskazaniami a stanem rzeczywistym wynoszą +-5'C),
-czujnik temperatury powietrza w dolocie,
-kable WN oraz świece(NGK mnie nie zadowalały więc powrót do Boscha),
-przepływka(Bosch),
-filtr paliwa(zachowana kierunkowość przepływu ,
-filtr powietrza,gazu,
-mycie przepustnicy i 2x adaptacja.
Tak więc nie tędy droga
-2 czujniki temperatury cieczy chłodzącej podczas zmiany obudowy termostatu(odchyłki pomiędzy wskazaniami a stanem rzeczywistym wynoszą +-5'C),
-czujnik temperatury powietrza w dolocie,
-kable WN oraz świece(NGK mnie nie zadowalały więc powrót do Boscha),
-przepływka(Bosch),
-filtr paliwa(zachowana kierunkowość przepływu ,
-filtr powietrza,gazu,
-mycie przepustnicy i 2x adaptacja.
Tak więc nie tędy droga
Jadę wolno ale i tak przed Tobą.
problemy z VR5
A może najprościej było by go Vag-iem zeskanować. Ja tak czasami robię jak nie umiem znaleźć przyczyny
problemy z VR5
Pojawiają się błędy składu mieszanki i błędy przepustnicy.
Wszystko co może mieć wpływ na skład zostało zmienione.
Przy diagnostyce,przepustnica zachowuje się prawidłowo.
Wszystko co może mieć wpływ na skład zostało zmienione.
Przy diagnostyce,przepustnica zachowuje się prawidłowo.
Jadę wolno ale i tak przed Tobą.
problemy z VR5
Rokoś też tak uważam
Żaden machanior tego nie chce potwierdzić,chyba cena za przepustnicę ich przeraża
Żaden machanior tego nie chce potwierdzić,chyba cena za przepustnicę ich przeraża
Jadę wolno ale i tak przed Tobą.
problemy z VR5
Problem rozwiązany-za bogato na LPG
Komp podczas jazdy na LPG przestawiał się po za zakresy i startował z błędnymi wartościami dla PB.
Pozdro.
Komp podczas jazdy na LPG przestawiał się po za zakresy i startował z błędnymi wartościami dla PB.
Pozdro.
Jadę wolno ale i tak przed Tobą.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości