Piasek pisze:Gdyby winny był rozrusznik - Bad_Boy, napisałby że są jakieś problemy z kręceniem itp... Skoro nie napisał, wnioskuję że rozrusznik kręci tak samo sprawnie i ochoczo na ciepłym jak i na zimnym
A odnośnie tej "ochrony dwumasu" to mam do czynienia z dwoma MkV 1.9 TDI z 2005 roku.
Jeden ma przebiegu zaledwie 78 tys km, drugi prawie 200 i w żadnym nie występuje wspomniane zjawisko "dłuższego kręcenia na ciepłym".
Obydwa odpalają tak samo, od pierwszego obrotu, bez względu na temperaturę silnika czy otoczenia.
Czyli jak mam to rozumieć ?
Tutaj już VW nie dba o dwumas na ciepłym ??
Czy może jednak są to sztuki z poprawionymi mapami w których opisywane zjawisko utrudnionego rozruchu na ciepłym nie występuje ?
W obydwu rozrusznik nie był nawet dotykany a zwłaszcza w sztuce mającej 200 tyś km bo auto głównie po Poznaniu jeździ i służy jako auto miejskie, odpalanie 20x dziennie...