[mk4] ARL - pytanie o popychacze hydrauliczne

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Arkadiusz.gluchowicz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: czw lip 14, 2011 12:18
Lokalizacja: Warszawa

[mk4] ARL - pytanie o popychacze hydrauliczne

Post autor: Arkadiusz.gluchowicz » śr wrz 07, 2011 12:51

Witam,

Dzisiaj z dwóch źródeł dostałem inne informacje. Jako, że wymieniam rozrząd niedługo, a wydaje mi się, że zaraz po uruchomieniu silnika słychać dziwne stuki, które zaraz ustają, to pomyślałem, że może szklanki są do wymiany.

Pytanie, czy to w ogóle się wymienia??

Z jednego źródła dostałem odpowiedź, że Niemiaszki zalecają wymianę co 100 000 km. Z drugiego dostałem odpowiedź, że tego się nie wymienia. Ewentualnie w ostateczności, a że zamiast tego kasuje się luzy na pompowtryskach.

Jak jest na prawdę.

Jeżeli się wymienia, to jak bardzo skomplikowana jest to operacja w silniki ARL na pompowtryskach?

Pozdrawiam,



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

[mk4] ARL - pytanie o popychacze hydrauliczne

Post autor: Adamm » śr wrz 07, 2011 14:55

Arkadiusz.gluchowicz, luzy luzami ale popychacze mozna wyminic co jakis czas


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Arkadiusz.gluchowicz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: czw lip 14, 2011 12:18
Lokalizacja: Warszawa

[mk4] ARL - pytanie o popychacze hydrauliczne

Post autor: Arkadiusz.gluchowicz » śr wrz 07, 2011 15:07

Dzięki za szybką odpowiedź.

Jeszcze tylko, jak bardzo skomplikowana jest to wymiana???

Czy ktoś, kto będzie to robił, przy wymianie rozrządu, powinien krzyczeć drugie tyle?? Bo właśnie usłyszałem przed chwilą, że sama robota (wymiana, bez części), to 400 PLN, plus rozrząd 400 PLN, to zaraz ta zabawa wyjdzie mnie 2000. Same części na rozrząd kosztują 550 PLN, bo przecież też trafiła mi się wersja z tłumikiem drgań .... do tego filtry chce od razu wymienić, olej, jeśli szklanki, to od razu uszczelniacz wałka, uszczelka pokrywy zaworów i się robią total koszty.

Proszę o odpowiedź.

Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

[mk4] ARL - pytanie o popychacze hydrauliczne

Post autor: Adamm » śr wrz 07, 2011 16:23

Arkadiusz.gluchowicz, zeby wymienic szklanki trzeba zdjac pokrywe, dziwgienki pompowtrskow, vacu pompe, i walek, wiec troche dodatkowej roboty jest


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Arkadiusz.gluchowicz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: czw lip 14, 2011 12:18
Lokalizacja: Warszawa

[mk4] ARL - pytanie o popychacze hydrauliczne

Post autor: Arkadiusz.gluchowicz » śr wrz 07, 2011 22:53

Ok. Dzięki wielkie. Wszystko jasne.

Pozdrawiam.

Arek.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości