Prasowe notki o Golfach Rxx
Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP
Prasowe notki o Golfach Rxx
Proszę o zamieszczanie linków do notek / testów / video-testów / artykułów / porównań publikowanych w prasie papierowej i elektronicznej.
Link można skomentować, czy publikacja Waszym zdaniem mówi prawdę, a jeśli to, to dlaczego. Wymyśliłem, więc zaczynam:
Golf R20, DSG, DCC, kiedyś seria dziś zarżnięty silnik (znany nam wszystkim zarżnięty przez prasę niebieski golf na czarnych felgach i numerach Kulczyka z Poznania):
Pierwszy i w miarę świeży:
http://moto.pl/Testy/1,113557,10065172, ... wnica.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Uwagi:
- autor-morderca, trasę ćwiczył w ustawieniach zawieszenia SPORT i twierdzi, że pierdyknięcie felgą w dziurę przy twardym zawiasie oszczędza zawieszenie (ignorant?)
- autor NIE LUBI golfów a mimo to pisze o nich; biedaczysko, tak się wymęczył, pójdzie chyba na zwolnienie L4
- kolejny idiotyczny komentarz odnośnie zmiany biegów sekwencją w podłodze (DSG); praktycznie każdy dziennikarz chce, żeby było odwrotnie niezależnie od auta w którym siedzi. Kogo to interesuje?
Mała uwaga na koniec: kamuflarz przez rz razi, szczególnie w dobie elektronicznych pomocy i wyższych uczelni dla dziennikarzy (dziennikaży?)
Proszę o kolejne.
Link można skomentować, czy publikacja Waszym zdaniem mówi prawdę, a jeśli to, to dlaczego. Wymyśliłem, więc zaczynam:
Golf R20, DSG, DCC, kiedyś seria dziś zarżnięty silnik (znany nam wszystkim zarżnięty przez prasę niebieski golf na czarnych felgach i numerach Kulczyka z Poznania):
Pierwszy i w miarę świeży:
http://moto.pl/Testy/1,113557,10065172, ... wnica.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Uwagi:
- autor-morderca, trasę ćwiczył w ustawieniach zawieszenia SPORT i twierdzi, że pierdyknięcie felgą w dziurę przy twardym zawiasie oszczędza zawieszenie (ignorant?)
- autor NIE LUBI golfów a mimo to pisze o nich; biedaczysko, tak się wymęczył, pójdzie chyba na zwolnienie L4
- kolejny idiotyczny komentarz odnośnie zmiany biegów sekwencją w podłodze (DSG); praktycznie każdy dziennikarz chce, żeby było odwrotnie niezależnie od auta w którym siedzi. Kogo to interesuje?
Mała uwaga na koniec: kamuflarz przez rz razi, szczególnie w dobie elektronicznych pomocy i wyższych uczelni dla dziennikarzy (dziennikaży?)
Proszę o kolejne.
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Prasowe notki o Golfach Rxx
zlos pisze:- kolejny idiotyczny komentarz odnośnie zmiany biegów sekwencją w podłodze (DSG); praktycznie każdy dziennikarz chce, żeby było odwrotnie niezależnie od auta w którym siedzi. Kogo to interesuje?
akurat nie mogę się z Tobą zgodzić, zdecydowanie przyjemniej zmienia się biegi tak jak autor zaznaczył, do siebie w górę, a od siebie bieg w dół. Sam nie wiem dlaczego producenci aut upierają się przy odwrotnym trybie. Choć fakt, że w aucie z łopatkami przy kierownicy nie jest to jakaś dramatyczna wada, w aucie bez łopatek natomiast jeździ się z tym trochę do bani.
zlos pisze:Golf R20, DSG, DCC, kiedyś seria dziś zarżnięty silnik (znany nam wszystkim zarżnięty przez prasę niebieski golf na czarnych felgach i numerach Kulczyka z Poznania):
Co tam chłopaki zarżnęli? Nic nie słyszałem o tej sprawie, mógłbyś coś przybliżyć?
Prasowe notki o Golfach Rxx
Kilkanaście kompletów opon na torach. Kilka awarii mechanicznych (w trakcie 2 testów), przy których był znajomy. W historii serwisowej są szczegóły, ja niestety nie jestem serwerem VAGu.antoś pisze:Co tam chłopaki zarżnęli? Nic nie słyszałem o tej sprawie, mógłbyś coś przybliżyć?
Ja też się nie zgodzę. Każde auto ma swoje smaczki i trzeba być takim kierowcą, który potrafi się dostosować. Inaczej pisze się teksty (nie bezpośrednio, ale jednak) o tym, że baletnicy rąbek spódnicy.antoś pisze:w aucie bez łopatek natomiast jeździ się z tym trochę do bani.
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Prasowe notki o Golfach Rxx
Powinienem sprecyzować, że do bani w aucie z aspiracjami sportowymi, bo w jakimś dużym suvie, limuzynie i tym podobnych nie ma to większego znaczenia, przede wszystkim dlatego że sekwencyjna zmiana biegów jest praktycznie zbędna w takim aucie. W każdym prawdziwym sportowym samochodzie minus jest "os siebie", bo ciężko by było przy maksymalnym hamowaniu jeszcze ciągnąć dźwigienkę sekwencyjnej skrzyni biegów do siebie, tak samo w drugą stronę. BMW tak ma w swoich automatach i jeździło mi się o wiele przyjemniej z takim rozwiązaniem, wolę czuć się pewniej i swobodniej niż się "dostosowywać", szczególnie do gorszych rozwiązań.
Prasowe notki o Golfach Rxx
Nadal się nie zgadzam. Hamowanie z pełnym wspomaganiem Brake Assistant wydusi max przeciążenie w okolicach 1G. Przy takim obciążeniu jeśli "kierowca sportowy" ma problemy z poruszeniem ręką, to ma bardzo duży problem z kondycją (problem tj. 160cm wzrostu i 160kg wagi). Najlepsze układy hamulcowe (Veyron i spółka) dają przeciążenia rzędu 2G. Więcej tylko F1 lub inne Fx.antoś pisze:bo ciężko by było przy maksymalnym hamowaniu jeszcze ciągnąć dźwigienkę sekwencyjnej skrzyni biegów do siebie
Podobny argument "nie podoba się bo nie ogarniam" można zastosować do wielu smaczków innych marek - wycieraczki w Mercedesach, kluczyki w Porsche. Jakoś takich nieorgarniających argumentów "baletnic" nie jestem w stanie zaakceptować.
No offence Dyskutujemy o gustach.
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Prasowe notki o Golfach Rxx
Nie chodzi o problemy z poruszaniem ręką, ani też o nie ogarnianie zmiany biegów tylko o to, że jest po prostu łatwiej.
To dlaczego samochody WRC mają skrzynię sekwencyjną z takim rozwiązaniem jak opisuję?
Stacyjka w porsche tak samo jak i w saabie nie wpływa w żaden sposób na przyjemność z jazdy. Mercedes odszedł od jednej wycieraczki bo nie było to zbyt wydajne. Porsche też wprowadziło jakiś dziwny system zmiany biegów przyciskami w kierownicy, teraz można już w opcji zamówić wersję z normalnymi łopatkami.
To dlaczego samochody WRC mają skrzynię sekwencyjną z takim rozwiązaniem jak opisuję?
Stacyjka w porsche tak samo jak i w saabie nie wpływa w żaden sposób na przyjemność z jazdy. Mercedes odszedł od jednej wycieraczki bo nie było to zbyt wydajne. Porsche też wprowadziło jakiś dziwny system zmiany biegów przyciskami w kierownicy, teraz można już w opcji zamówić wersję z normalnymi łopatkami.
Prasowe notki o Golfach Rxx
Nie przeczę, że po autach WRC na pewno jest łatwiej. Ja jednak nie miałem przyjemności nimi jeździć, po prostu nie stać mnie na auto wartości 300-500 tys. EUR rocznieantoś pisze:tylko o to, że jest po prostu łatwiej
Zwracam uwagę na mało istotny fakt, że VW Golf nie jest autem WRC. Dzięki Bogu!
Łatwiej jest pojęciem względnym.
Z mojej strony EOT.
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Prasowe notki o Golfach Rxx
Z mojej też, bo jak są łopaty za kierownicą to po co tykać się wybieraka.
Prasowe notki o Golfach Rxx
Wiem że temat już leciwy ale dodam coś od siebie.
Dla mnie pisanie że w DSG jest sekwencyjna zmiana biegów jest przykładem na to że autor nie rozumie jak działa sekwencja,
po drugie Golf R to samochód "ala sportowy",
po trzecie skoro czepiają się że biegi zmienia się nie w tę stronę co trzeba to dlaczego nie czepiają się że samochód nie ma sprzęgła które większość profi fur wyścigowych z sekwencyjnymi skrzyniami ma, choćby po to żeby ruszyć
itd itp
pozdr
Dla mnie pisanie że w DSG jest sekwencyjna zmiana biegów jest przykładem na to że autor nie rozumie jak działa sekwencja,
po drugie Golf R to samochód "ala sportowy",
po trzecie skoro czepiają się że biegi zmienia się nie w tę stronę co trzeba to dlaczego nie czepiają się że samochód nie ma sprzęgła które większość profi fur wyścigowych z sekwencyjnymi skrzyniami ma, choćby po to żeby ruszyć
itd itp
pozdr
Pozdrawiam
Michał [vRS]
Manual Devil
Michał [vRS]
Manual Devil
Prasowe notki o Golfach Rxx
Skoro vrs odgrzał, to uzupełnię: na torze przy skręconej kierownicy dość trudno trafić w odpowiednią manetkę. Dlatego lepiej nauczyć się machać lewarem w podłodze.antoś pisze: jak są łopaty za kierownicą to po co tykać się wybieraka.
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Prasowe notki o Golfach Rxx
dawno nie odświeżany temat. Zobaczcie jak w UK, policja testuje golfa R. Kierowca bawił się w Schumachera
http://www.mirror.co.uk/news/uk-news/po ... car-189728" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mirror.co.uk/news/uk-news/po ... car-189728" onclick="window.open(this.href);return false;
Jest R32
BYŁ: GOLF MKVII R 2.0 DSG 2015 STG 2
BYŁ: Audi S3 8V1 S-Tronic 2014
był: Golf R 2.0 DSG STG 3 by CS
BYŁ: GOLF MKVII R 2.0 DSG 2015 STG 2
BYŁ: Audi S3 8V1 S-Tronic 2014
był: Golf R 2.0 DSG STG 3 by CS
Re: Prasowe notki o Golfach Rxx
A myślałem że erka to auto idioto-odporne (w sensie wybaczania błedów)LEWART pisze:dawno nie odświeżany temat. Zobaczcie jak w UK, policja testuje golfa R. Kierowca bawił się w Schumachera
http://www.mirror.co.uk/news/uk-news/po ... car-189728" onclick="window.open(this.href);return false;
Co do manetek góra-dół dół góra to wszystko kwestia przyzwyczajenia. Jak jechałem dsg to czasami mi się wycieraczki włączyły (ze względu na nerwowe paluszki) przydały by się kierunki jak w 458 itali
Golf mk2>Mk4>GTI5>GTI7
Re: Prasowe notki o Golfach Rxx
Było już to kilka razy w tym dziale wrzucane.LEWART pisze:dawno nie odświeżany temat. Zobaczcie jak w UK, policja testuje golfa R. Kierowca bawił się w Schumachera
http://www.mirror.co.uk/news/uk-news/po ... car-189728" onclick="window.open(this.href);return false;
www.proturbo.com.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości