Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Opisy Waszych KILLów, tylko rzeczowe dyskusje, spam będzie tępiony.

Awatar użytkownika
herbiasty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1287
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 00:19
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: herbiasty » sob wrz 03, 2011 19:27

wg mnie VTi tez przereklamowane strasznie..
Bo kumpel sie scigal Swiftem GTI 1,3 po modach (6,9s 0-100) i takie VTi zjadl chyba z 3 dlugosci!!
A ja ide z tym Swiftem na rowno dopiero powyzej 120km/h mu odchodze..
Scigalem sie znow z VR6 w MKIII i porownojac roznice..
to faktycznie bardzo duzo zalezy przy VR6 vs VTi od kierowcy i stanu silnika... a jak wiadomo VRy czesciej sa zajechane wiec statystycznie biorac pierwszego vra i pierwsze lepsze vti to honda powinna byc z przodu..


RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;

Sroka na fejsie:

https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;

JJacek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 367
Rejestracja: sob paź 17, 2009 22:27
Lokalizacja: Warszawa

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: JJacek » ndz wrz 04, 2011 02:12

Seryjny Golf II GTI 16v vs. nowe BMW 530d (F10, 245 lub 258 KM, 6.3 lub 6.1 do setki)
Sprawdziłem empirycznie, nie mam podejścia, przy żadnej prędkości, zostałem skopany aż miło :grin: Tamten mógł nawet się nie ścigać :jezor:



Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: Yuri » ndz wrz 04, 2011 12:58

herbiasty pisze:wg mnie VTi tez przereklamowane strasznie..Bo kumpel sie scigal Swiftem GTI 1,3 po modach (6,9s 0-100) i ta
Bo się prawie wszyscy, za przeproszeniem, spuszczają nad tymi Hondami, jakie to szybkie i lekkie, no i ten przezajebiastyczny VTEC, który jet technologią XXIV wieku, a tak na prawdę to począwszy od Vi gen, to taki Civic ani nie jest lekki i na pewno nie wiadomo jak szybki.



JJacek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 367
Rejestracja: sob paź 17, 2009 22:27
Lokalizacja: Warszawa

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: JJacek » pn wrz 05, 2011 00:21

Ciekawe co piszesz. W tym sezonie RSMP i RRP Civic Type R VII generacji to jedno z popularniejszych i szybszych aut. Tomaszczyk w Civicu VI generacji wygrał właśnie Rajd Dolnośląski. Akurat wyniki Hondy przemawiają same za siebie.



Awatar użytkownika
reprobate7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 23:43
Lokalizacja: Słupsk

Re: Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych

Post autor: reprobate7 » pn wrz 05, 2011 02:35

Yuri pisze: Bo się prawie wszyscy, za przeproszeniem, spuszczają nad tymi Hondami, jakie to szybkie i lekkie, no i ten przezajebiastyczny VTEC, który jet technologią XXIV wieku, a tak na prawdę to począwszy od Vi gen, to taki Civic ani nie jest lekki i na pewno nie wiadomo jak szybki.
Honda CRX 1.6 V-TEC
" onclick="window.open(this.href);return false;
Moim zdaniem ładnie zapierdziela.
Ciekawe co miał namodzone, bo nieźle zapierdziela.

Jeden ze znajomych mówił(co śmieszniejsze, posiada golfa), że 125kony CRX objeżdża 150konnego V-teca i nawet 130konne G40 nie ma polotu...
Z CRX`ami jeszcze się nie ganiałem, a chętnie bym sprawdził, jak to jeździ, czy rzeczywiście taki 130 konny CRX poradziłby sobie z Polo o porównywalnej mocy.


PY+G60 w budowie :)

Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych

Post autor: Yuri » pn wrz 05, 2011 06:39

JJacek pisze: W tym sezonie RSMP i RRP Civic Type R VII generacji to jedno z popularniejszych i szybszych aut. Tomaszczyk w Civicu VI generacji wygrał właśnie Rajd Dolnośląski.
Ale żeś doj...ł :goof:. A co to ma wspólnego z ulicznymi killami? Mam sobie teraz kupić Citroena bo Loeb takim jeździ? :grin:
reprobate7 pisze:
Yuri pisze: Bo się prawie wszyscy, za przeproszeniem, spuszczają nad tymi Hondami, jakie to szybkie i lekkie, no i ten przezajebiastyczny VTEC, który jet technologią XXIV wieku, a tak na prawdę to począwszy od Vi gen, to taki Civic ani nie jest lekki i na pewno nie wiadomo jak szybki.
Honda CRX 1.6 V-TEC
" onclick="window.open(this.href);return false;
Moim zdaniem ładnie zapierdziela.
Ja nigdzie nie napisałem, że nie zapierdzielają, tylko, że nie są najszybsze na świecie. Ale i tak widzę, że co poniektórzy to jakiś ołtarzyk z Hondą powinni mieć w pokoju... .



Awatar użytkownika
herbiasty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1287
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 00:19
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych

Post autor: herbiasty » pn wrz 05, 2011 09:16

reprobate7 pisze:
Yuri pisze: Bo się prawie wszyscy, za przeproszeniem, spuszczają nad tymi Hondami, jakie to szybkie i lekkie, no i ten przezajebiastyczny VTEC, który jet technologią XXIV wieku, a tak na prawdę to począwszy od Vi gen, to taki Civic ani nie jest lekki i na pewno nie wiadomo jak szybki.
Honda CRX 1.6 V-TEC
" onclick="window.open(this.href);return false;
Moim zdaniem ładnie zapierdziela.
Ciekawe co miał namodzone, bo nieźle zapierdziela.

Jeden ze znajomych mówił(co śmieszniejsze, posiada golfa), że 125kony CRX objeżdża 150konnego V-teca i nawet 130konne G40 nie ma polotu...
Z CRX`ami jeszcze się nie ganiałem, a chętnie bym sprawdził, jak to jeździ, czy rzeczywiście taki 130 konny CRX poradziłby sobie z Polo o porównywalnej mocy.

ten z filmiku naprawde ostro nagania, ale odchudzony do 800kg <lol> i to jest b16a1 czyli chyba 150KM. to nie ma co sie dziwic, bo to lepiej jak ABF w golfie MKI. a to juz dosc szybkie auta..czyli ponizej 6,5 do 100
BTW, chodziło o VI gen VTi i temat troche odbiegł..
Nie wiem czy taki 125KM CRX sobie z VTi B16A2 poradzi ale roznica bedzie znikoma..
Pisze sie VTEC nie V-tec itop.. :los2:

a tak generalizując to moga sie spotkać na ulicy 2 rozne auta i wystarczy ze ktos cos spali i juz 2 dlugosci to naprawde sporo do nadrobienia. ale Wygrana jest Wygraną :)


RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;

Sroka na fejsie:

https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;

JJacek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 367
Rejestracja: sob paź 17, 2009 22:27
Lokalizacja: Warszawa

Re: Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych

Post autor: JJacek » pn wrz 05, 2011 11:18

Yuri pisze: Ale żeś doj...ł :goof:. A co to ma wspólnego z ulicznymi killami? Mam sobie teraz kupić Citroena bo Loeb takim jeździ? :grin:
Akurat tak się składa, że w N3 i w RPP startują praktycznie seryjne auta, które są zmodyfikowane w kontekście bezpieczeństwa np. klatka itp.
Z tego właśnie powodu mógłbym mieć Civica Type R VII generacji, tak bym nie musiał się modlić na zakręcie o łaskę i lepszą przyczepność. Na drogach nie spotykasz zakrętów? Chyba, że ulicą nazywamy testy na prostej drodze, przyśpieszamy na 3 lub 4 biegu przy 60 km/h bo nie lubimy swoich panewek i nie będziemy redukować biegu. Wtedy rzeczywiście taki Type R lub VTI polegnie nawet z jakimś 1.9 TDI 110 KM.
Co do Citroena to akurat trafiłeś kulą w płot, w WRC od 1997 roku nie ma przepisów, że auto seryjne i to z klasy WRC musiały być zbliżone. Z tego właśnie powodu C4, Focus, 206/307 nie mają dużo wspólnego ze swoimi odpowiednikami z WRC. No, ale w temacie Citroena już bym wolał mieć Xsare VTS niż Golf mk3 GTI z ABFem, o wiele lepsze auto na pojeżdżawki.



Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych

Post autor: Yuri » pn wrz 05, 2011 12:07

JJacek pisze:
Yuri pisze: Ale żeś doj...ł :goof:. A co to ma wspólnego z ulicznymi killami? Mam sobie teraz kupić Citroena bo Loeb takim jeździ? :grin:
Akurat tak się składa, że w N3 i w RPP startują praktycznie seryjne auta, które są zmodyfikowane w kontekście bezpieczeństwa np. klatka itp.
Z tego właśnie powodu mógłbym mieć Civica Type R VII generacji, tak bym nie musiał się modlić na zakręcie o łaskę i lepszą przyczepność. Na drogach nie spotykasz zakrętów? Chyba, że ulicą nazywamy testy na prostej drodze, przyśpieszamy na 3 lub 4 biegu przy 60 km/h bo nie lubimy swoich panewek i nie będziemy redukować biegu. Wtedy rzeczywiście taki Type R lub VTI polegnie nawet z jakimś 1.9 TDI 110 KM.
Co do Citroena to akurat trafiłeś kulą w płot, w WRC od 1997 roku nie ma przepisów, że auto seryjne i to z klasy WRC musiały być zbliżone. Z tego właśnie powodu C4, Focus, 206/307 nie mają dużo wspólnego ze swoimi odpowiednikami z WRC. No, ale w temacie Citroena już bym wolał mieć Xsare VTS niż Golf mk3 GTI z ABFem, o wiele lepsze auto na pojeżdżawki.
Ale co to wszystko ma wspólnego z kreską Mk3 VR6 vs Civic VTi?



Awatar użytkownika
reprobate7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 23:43
Lokalizacja: Słupsk

Re: Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych

Post autor: reprobate7 » pn wrz 05, 2011 15:57

Yuri pisze: Ja nigdzie nie napisałem, że nie zapierdzielają, tylko, że nie są najszybsze na świecie. Ale i tak widzę, że co poniektórzy to jakiś ołtarzyk z Hondą powinni mieć w pokoju... .
Jeśli nawet niektórzy mają ołtarzyk ze znaczkiem Hondy w pokoju, czy to przeszkadza Ci żyć?
Każdy zachwala swoje, posiadacze vtec`ów będą mówić, jacy to oni szybcy nie są i podobnie posiadacze vanosow, czy modzonych tdi :chytry:
Zresztą pokaż mi silnik z lat 90-99, który miał moc 160koni z pojemności 1.6 bez użycia turbo. Nie uważam to za godne podziwu, po prostu Honda wybrała inną drogę niż doładowany silnik.
Faktem jest, że na ulicy w mieście stają samochody w różnym stanie. Obecnie moje polo nie ma nawet 100koni, bo mam tylko połowę doładowania. Objechało mnie jakieś suzuki baleno 1.6 i teraz można powiedzieć, że takie baleno 1.6 objeżdża G40. Sam stanąłem i podjąłem walkę (ale brzmi :grin: ), bo uznaje to za zwykłą zabawę. W moim mieście więcej lata CRX`ow niż G40 i dlatego zdecydowałem się na Polo. Pomijam fakt, że VW ma lepsze blachy... :jezor:


PY+G60 w budowie :)

Awatar użytkownika
herbiasty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1287
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 00:19
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: herbiasty » pn wrz 05, 2011 16:23

reprobate7 pisze:Zresztą pokaż mi silnik z lat 90-99, który miał moc 160koni z pojemności 1.6 bez użycia turbo.
SR16VE
SR16VE N1 :satan: :satan:

taki off top :P


RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;

Sroka na fejsie:

https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: Yuri » pn wrz 05, 2011 18:04

reprobate7 pisze:Jeśli nawet niektórzy mają ołtarzyk ze znaczkiem Hondy w pokoju, czy to przeszkadza Ci żyć?
Pokaż mi gdzie napisałem, że mi to przeszkadza. Owszem, podśmiewam się trochę, bo już tu dziesiątki razy czytałem, że takie B16A2 w Civicu, to robi nie wiadomo jaki przeciąg i żeby stanąć z taką na kresce np. Golfem Mk4, to trzeba mieć z 500 kM (celowo koloryzuję). Udało mi się kiedyś taką VI gen. trafić na mieście i się srogo zdziwiłem jak po małej ganiance zapytałem właściciela na światłach co tam u niego siedzi, bo na prostej jechaliśmy praktycznie równo.
reprobate7 pisze:Każdy zachwala swoje
Ale jest różnica pomiędzy zachwalaniem, a pisaniem bajek. Ja tam swoje 1.8T chwalę, ale nigdzie nie napiszę, że jakieś M3 objeżdżam.

Moje wcześniejsze posty dotyczyły VR6 vs VTi, ale temat widzę powoli zaczyna zakrawać na wojnę niemiecko-japońską, więc z mojej strony to wszystko. I tak twierdzę, że VTi nie objedzie zdrowego VR6. Adios.



lukasss170
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt lip 22, 2011 11:11

Re: Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych

Post autor: lukasss170 » wt wrz 06, 2011 15:54

Uzieblo pisze:No i panowie... a3 do 130-140 3 razy było 1,5 z przodu... Toledziak na hamowni pokazał 153 konie i 390 NM :O Czy to możliwe żeby miał az tyle Nm? Z tego co mowi właściciel to turbina jest do wymiany/regeneracji....

Ty prezes z Audi a3 ja rozumiem ze wygrałes przy 140 i jechałes tyle , ale jak przy ja hamowałem ( 1,5 długosci było do 100) a dalej to by sie okazało :jezor: :satan:



lukasss170
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt lip 22, 2011 11:11

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: lukasss170 » wt wrz 06, 2011 16:10

Dobra , a honda civic VIII 1.8 sport vs corolla 1.8 ts ??? do setki i do 140 ????/ :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „KILLe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości