VW GOLF 3 1.4 93r BARDZO DUŻO PALI
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
VW GOLF 3 1.4 93r BARDZO DUŻO PALI
Witam!Autko niedawno przyjechalo z niemiec i jest z nim kłopot<zużywa ponad 12 l benzynki>.Wymieniliśmy termostat ,sprawdzona została sonda lambda,wszystkie czujniki na silniku sa sprawdzone.Silnik normalnie działa ,nie przerywa tylko na wyższych obrotach puszcza czarny dymek.Próba diagnostyki w serwisie nie powiodła się<brak komunikacji>.Nasuwa sie podejrzenie że padł komputer.Ale czy na pewno?W załączniku jest foto komputera.Być moze ktoś z okolic Łodzi posiada taki moduł.Za wszelkie sugestie i pomoc dziekuje.Pozdrawiam.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- rerekumkum
- Ma gadane
- Posty: 237
- Rejestracja: pt lut 17, 2006 17:29
- Lokalizacja: Jelcz-Laskowice
12 litrow nie powinien palic.
Ja mam Passata Kombi (waży ok 1500kG) silnik 1.8 AAM i pali na trasie ok 6.8 litra przy predkosci sredniej 120 - 130 km/h
[ Dodano: Czw Cze 22, 2006 22:44 ]
Jesli kopci na czarno, spalając przy tym duzo benzyny to moze byc:
- sonda lambda (sprawdzac najlepiej na specjalnym testerze diodowym lub oscyloskopie)
- zasysa "lewe" powietrze , i wtedy sonda lambda bedzie podawac sygnały o mieszance zbyt bogatej w powietrze - wtedy to komputer bedzie zwiekszał dawke paliwa.
- nieustawiony zapłon (lub co gorsza przestawiony pasek rozrządu)
- uszkodzony wtryskiwacz (trzeba sprawdzic stozek rozpylanego paliwa i czy nie leje wtrysk podczas zwalniania przepustnicy)
-ewentualnie zapchany filtr powietrza.
Ja mam Passata Kombi (waży ok 1500kG) silnik 1.8 AAM i pali na trasie ok 6.8 litra przy predkosci sredniej 120 - 130 km/h
[ Dodano: Czw Cze 22, 2006 22:44 ]
Jesli kopci na czarno, spalając przy tym duzo benzyny to moze byc:
- sonda lambda (sprawdzac najlepiej na specjalnym testerze diodowym lub oscyloskopie)
- zasysa "lewe" powietrze , i wtedy sonda lambda bedzie podawac sygnały o mieszance zbyt bogatej w powietrze - wtedy to komputer bedzie zwiekszał dawke paliwa.
- nieustawiony zapłon (lub co gorsza przestawiony pasek rozrządu)
- uszkodzony wtryskiwacz (trzeba sprawdzic stozek rozpylanego paliwa i czy nie leje wtrysk podczas zwalniania przepustnicy)
-ewentualnie zapchany filtr powietrza.
Witam!Z tego co mówil własciciel sonda lambda była sprawdzona na oscyloskop.Wtrysk oraz rozrząd sprawdzony,filtr powietrza i termostat wymienione.Czujniki sprawdziłem omomierzem wg Autodata 2004.Zastanawia mnie fakt,iż nie można nawiazac komunikacji z komputerem wtrysku.Mamy drugie autko<vento 1,8 tez jednopunkt 93r>zastanawiam sie czy jest możliwa podmiana ecm .Czy to jest możliwe?Czy grozi awarią?Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 317 gości