Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: TAZ » wt sie 23, 2011 16:13

No to jak go nie masz to nie dobrze. Powinien być podkręcony do podszybia.



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: bugalon » śr sie 24, 2011 14:31

Taki czarny - jest na wsuwkę montowany. Obudowa plastikowa.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

HGP vr6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: ndz cze 20, 2010 23:47
Lokalizacja: z garażu..:P

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: HGP vr6 » śr sie 24, 2011 17:29

Ja juz zakończyłem swapa teraz kosmetyka :) i detale..oczywiscie pod maska :)
1.8T APY szybciej był vr6 3 lata..pozdr ciekawe jak to bedzie sie odpychac :D :bigok:

" onclick="window.open(this.href);return false; :food: :food: :food: :food: :hehe:



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Fahoo » sob wrz 03, 2011 09:31

Dobry...jako,że dłubaliśmy od zawsze w dieslach nie było sensu pisać w tym dziale ale wszystko odmieniło sie ....po osiagnięciu 200 ps w dieslu na zeswapowanym silniku z sharana na PD przyszedł czas na turbo benzyne.
Wybór padł na jeden z lepszych motorów na servo przepustnicy a nie na lince...turbo seria k03s 5x piecyk AUM z bory
prace z ostatniego tygodnia
Obrazek
Obrazek

pojawiło sie zapytanie ponieważ sprzedający nie dał przepływki a w necie przewija sie motyw przepływki z vr6...bedzie to dobrze latac?


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: bugalon » ndz wrz 04, 2011 09:25

Nie będzie dobrze latać bez kalibracji softu. Jeśli sami jestescie w stanie sobie soft skalibrować, to przeplywka z VRa jest jak najbardziej wskazana (jest mniej restrykcyjna niż seryjna).


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Fahoo » ndz wrz 04, 2011 13:10

bugalon, czyli nie zlicza az tak dokładnie i nie tnie az tak


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: bugalon » ndz wrz 04, 2011 21:59

Nie wiem co chciales przez to napisac, liczy bardzo dokladnie, po prostu jest inna skala napiecie/przeplyw bo srednica rury w ktorej jest gorący drut jest inna.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Rafalek114 » pn wrz 05, 2011 00:12

Fahoo pisze:bugalon, czyli nie zlicza az tak dokładnie i nie tnie az tak

Kup sobie przeplywke z BAM lub APX (chodzi o wielkosc obudowy ) MAF moze byc praktycznie z kazdego innego 20vt (ale musi byc polokragla wtyczka ) co to za motor?? AUM ,AUQ AWX?? Obudowa ze 150 i 180konnych silnikow pokazuje przyplyw tylko do ok 240-250km pozniej jest juz zamknieta tzn osiagniesz wieksza moc ,ale nie pokarze wiekszego przeplywu ,dlatego robi sie kalibracje w sofcie pod wieksza obudowe

ps co za specjalista przykrecil ta przepustnice?? czy to jakis specjalny nie znany mi do tej pory zabiek zwiekszajacy osiagi :jezor:


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Fahoo » sob wrz 10, 2011 20:57

Rafalek114, przepustnice przykrecił poprzedni własciciel jak zdemontował silnik na czesci
dysponujesz numerami wkładów do przepływki lub samymi wkładami?


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Sev
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: wt sty 25, 2011 11:27
Lokalizacja: Wrocław

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Sev » ndz wrz 11, 2011 21:33

Sev pisze:...

Ciekawe jak zatem będzie faktycznie :)

Ale pomijając aspekty montażu itd, czy nie wydaje Wam się że ten stary, wycofany, TIP ma lepszy przepływ przez bardziej równomierny kształt?
...pewnie koszt produkcji kształtki stalowej był większy (gięcie, tłoczenie muszli, zgrzewanie, lakierowanie itd.) od aluminiowego odlewu (odlew z jednoczesnym wstawieniem króćca, obróbka skrawaniem i gotowy).
Jak się okazało, a zarazem potwierdziło, K03s ma nieco większą średnicę wlotu niż K03 i stare fajne kolanko:
Sev pisze: A tu z AGU
Obrazek
Obrazek
Jest za małe, a szkoda, mogło by być P&P.


Projekt FiA: 6Y+20VT ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
vr6syncro
PREZES 4x4
PREZES 4x4
Posty: 1249
Rejestracja: czw sty 01, 2009 23:30
Lokalizacja: ZachPom

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: vr6syncro » pn wrz 26, 2011 12:36

czy seryjny intercooler z rallye (jest duży ale cienki), wystarczy do APY czy lepiej kupić coś takiego http://allegro.pl/intercooler-chlodnica ... 05534.html" onclick="window.open(this.href);return false; ?


2,9vr6syncro viewtopic.php?f=88&t=301280" onclick="window.open(this.href);return false;
Rallye viewtopic.php?f=87&t=396054" onclick="window.open(this.href);return false;
Szanuj-się.pl http://www.szanuj-sie.pl/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;

HGP vr6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: ndz cze 20, 2010 23:47
Lokalizacja: z garażu..:P

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: HGP vr6 » pn wrz 26, 2011 15:50

wystarczy kolego :) APY piękny motor :) wciska w fotelik nawet na 5 biegu hihi :bajer:



Koniu14
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: pn lut 22, 2010 23:17
Lokalizacja: Głiczarów Metropolia
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Koniu14 » śr paź 05, 2011 21:28

poda mi moze ktos jakis namiar gdzie dupie jakis tuningowy inpipe ?

lub moze ma ktos jakis na zbyciu ?

turbo k03s

Pozdrawiam


Nigdy nie gadaj z idiotą najpierw sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem....

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości