V8 w mkII, hamownia strona 40.
Moderator: G0 Karcio
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
Golf RMR V8, ITB strona 23
kupa pracy włożona w auto, ale jestem pewien, że napewno sie takich rzeczy nie żałuje chciałbym widziec miny jakichś cwaniaczków na światłach kozaczących co to ich auto nie potrafi, a tu nagle myk i golfa nie ma
Golf mk2 USA 1.8T 20V AUM--> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=420945" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: pt gru 26, 2008 14:27
- Lokalizacja: Busko Zdrój
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
Golf RMR V8, ITB strona 23
Jak już podbiliście temat to coś skrobnę.
Mam teraz wolne wiec zabrałem się w końcu za ITB, skończyłem sterowanie obydwoma rzędami i puszka zbiorcza. Zostało zamontować czujniki podciśnienia i temperatury powietrza w dolocie i jakiś nowy filtr powietrza. I oczywiście włożyć do samochodu i wystroić, myślę że wszystko oprócz strojenia ogarnę do końca tygodnia. Fotki będą jak wszystko będzie skończone.
Pozdrawiam i życzę wszystkim szczęśliwego Nowego Roku!
Mam teraz wolne wiec zabrałem się w końcu za ITB, skończyłem sterowanie obydwoma rzędami i puszka zbiorcza. Zostało zamontować czujniki podciśnienia i temperatury powietrza w dolocie i jakiś nowy filtr powietrza. I oczywiście włożyć do samochodu i wystroić, myślę że wszystko oprócz strojenia ogarnę do końca tygodnia. Fotki będą jak wszystko będzie skończone.
Pozdrawiam i życzę wszystkim szczęśliwego Nowego Roku!
-
- Użytkownik
- Posty: 275
- Rejestracja: pn wrz 01, 2008 07:57
- Lokalizacja: Toruń / Osiek nad Wisłą
- Auto: Skoda Rapid Liftback 1,0TSI 110KM MY2019
- Silnik: DKRC
- Kontakt:
Golf RMR V8, ITB strona 23
No to czekamy z niecierpliwością na efekty
Skoda Rapid Liftback 1,0TSI MY 2019, Ambition+Audio+Sunset
- karpiurban
- Mały gagatek
- Posty: 142
- Rejestracja: pn maja 09, 2011 16:12
Golf RMR V8, ITB strona 23
no i o to chodzi, zeby projekt dawal fun i satysfakcje wlascicielowi a nie byl robiony "pod publike" i aktualne mody..
GRUBO!
GRUBO!
Moje mk2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=411137" onclick="window.open(this.href);return false; bylo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=420009" onclick="window.open(this.href);return false; jest
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=411137" onclick="window.open(this.href);return false; bylo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=420009" onclick="window.open(this.href);return false; jest
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
Golf RMR V8, ITB strona 23
Zabrakło czasu, pozostało skrócić linkę gazu, wpasować mapsensor i połączyć wlot z filtrem jakimś powietrza. Przy okazji wyszło ze będę mógł ułożyć linki sterowania skrzynią w innym miejscu i chyba przeniosę wybierak do przodu.
Zastanawiam się czy cewki z 4.2 40V nie podejdą do ABZta i przy okazji nie da się uprościć wiązki i wyeliminować modułów zapłonowych. Następna aktualizacja za miesiąc.
Zastanawiam się czy cewki z 4.2 40V nie podejdą do ABZta i przy okazji nie da się uprościć wiązki i wyeliminować modułów zapłonowych. Następna aktualizacja za miesiąc.
Golf RMR V8, ITB strona 23
podejs cpewnie podejdą tyklo kwestia sterowania ale przeciez mając vemsa możech chyba to zrobić
gdzie zamierzasz dac map sensor?
gdzie zamierzasz dac map sensor?
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
Re: Golf RMR V8, ITB strona 23
Map będzie w podłączony do zaprojektowanej przeze mnie puszki zbiorczej zbierającej podciśnienie z obu rzędów przepustnic. Opcjonalnie można jeszcze tam dodać sterowanie regulatorem ciśnienia paliwa, zawór wolnych obrotów i serwo
Mój archaiczny Vems poradzi sobie ze sterowaniem indywidualnymi pojedyńczymi cewkami.
Mój archaiczny Vems poradzi sobie ze sterowaniem indywidualnymi pojedyńczymi cewkami.
Golf RMR V8, ITB strona 23
nie wiem czy masz tyle miejsca wokól ale cewki ołuwkowe (chyba o nich mówisz) wsadzali już dawno do KR'ow
ciekawe czy map, nie bedzie glupiał bo przy lekko uchylonej przepustnicy/ach bedzie spory spadek podciśnienia. Nie wiem jak uCiebie ale chłopaki walczyli z tym w 16V na Digi I oraz ITB.
czyba najlepszy byłby moduł sterowania poprzez alpha n czyli potencjometr przepustnicy
ciekawe czy map, nie bedzie glupiał bo przy lekko uchylonej przepustnicy/ach bedzie spory spadek podciśnienia. Nie wiem jak uCiebie ale chłopaki walczyli z tym w 16V na Digi I oraz ITB.
czyba najlepszy byłby moduł sterowania poprzez alpha n czyli potencjometr przepustnicy
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
Re: Golf RMR V8, ITB strona 23
Będzie alphaN, ale istnieje możliwość że przy wyższych obrotach map się uspokoi i będzie można przejść na speed density, jest też przyszłościowo
Jak wygląda "cewka ołuwkowa"?
Jak wygląda "cewka ołuwkowa"?
Golf RMR V8, ITB strona 23
taka jak w silnikach 1.8 t np. AEB
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
- barteKKK03
- V.I.P.
- Posty: 15224
- Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22
Golf RMR V8, ITB strona 23
Jedyny taki projekt w kraju, więc chyba każdy się zgodzi że zasłużenie można przenieść do Zaawansowanych projektów..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości