nie pali na benz 1.8 112KM

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mimax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 357
Rejestracja: wt lut 02, 2010 19:41
Lokalizacja: Lublin

nie pali na benz 1.8 112KM

Post autor: mimax » sob sie 27, 2011 16:35

witam
mam nast. problem samochód nie chce palić na benz lub jak już przychodzi mu to bardzo ciężkoi i po chwili gasnie, na gazie odpala bez problemu tylko od razu wskakuje na 3000 tys obrotów, jak odepnę wtyczkę od silniczka krokowego schodzi na 1000obr i chodzi normalnie ale gdy tylko ją podepnę od razu wchodzi na 3000obr.
Moze mi ktoś powiedzieć co odpowiada za sterowanie silniczkiem korowym/? lub jaka jest inna przyczyna.
wszystkie podzespoły wymieniem: (przepływomierz , krokowy, świece, przewody, aparat zapłonowy, cewkę)
Paliwo podaje (benz) iskar jest , zapłon ustawiony.
proszę o poradę
silnik ma oznaczenie EV jest to wersja amerykanska w europie jako PF lub DX 91 rok.


Kupie Spoiler dachowy Combi, Daszek, Volkswagen Golf III kombi i dostawkę klapy zderzaka tylnego tu link do zdjęcia
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b47cfd447337c62c.html

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

nie pali na benz 1.8 112KM

Post autor: Paweł Marek » sob sie 27, 2011 21:23

Wtrysk elektroniczny czy mechaniczny? Mechanicznego z PF nie można w ogóle porównywać


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
mimax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 357
Rejestracja: wt lut 02, 2010 19:41
Lokalizacja: Lublin

Re: nie pali na benz 1.8 112KM

Post autor: mimax » sob sie 27, 2011 21:33

Paweł Marek pisze:Wtrysk elektroniczny czy mechaniczny? Mechanicznego z PF nie można w ogóle porównywać
elekrtoniczny daje foto Obrazek


Kupie Spoiler dachowy Combi, Daszek, Volkswagen Golf III kombi i dostawkę klapy zderzaka tylnego tu link do zdjęcia
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b47cfd447337c62c.html

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

nie pali na benz 1.8 112KM

Post autor: Paweł Marek » ndz sie 28, 2011 10:25

Myślę że regulator wolnych obrotów czyli to co nieprawidłowo nazywasz silniczkiem korkowym możesz zostawić w spokoju, silnik by gasł po jego odłączeniu gdyby dostawał odpowiednią ilość powietrza. Przyjrzyj się dokładnie szczelności dolotu między przepływomierzem a przepustnicą, oraz samej przepustnicy, może ktoś ją jakoś dziwacznie ustawił i nie domyka się jak należ, może lince gazu nie zostawiono luzu


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
mimax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 357
Rejestracja: wt lut 02, 2010 19:41
Lokalizacja: Lublin

nie pali na benz 1.8 112KM

Post autor: mimax » ndz sie 28, 2011 13:19

ok popatrze to co mowisz i napisze


Kupie Spoiler dachowy Combi, Daszek, Volkswagen Golf III kombi i dostawkę klapy zderzaka tylnego tu link do zdjęcia
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b47cfd447337c62c.html

Awatar użytkownika
mimax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 357
Rejestracja: wt lut 02, 2010 19:41
Lokalizacja: Lublin

nie pali na benz 1.8 112KM

Post autor: mimax » ndz sie 28, 2011 14:24

nie ma zadnej nieszczelnosci
a nie wiesz co steruje praca krokowca jakis czujnik, no bo tak jak by po podlaczeniu on sie calkiem otwiera i wsakuje na 3000 obr


Kupie Spoiler dachowy Combi, Daszek, Volkswagen Golf III kombi i dostawkę klapy zderzaka tylnego tu link do zdjęcia
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b47cfd447337c62c.html

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

nie pali na benz 1.8 112KM

Post autor: Paweł Marek » ndz sie 28, 2011 16:46

ecu na podstawi sygnału obrotów od halla głównie


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
mimax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 357
Rejestracja: wt lut 02, 2010 19:41
Lokalizacja: Lublin

Re: nie pali na benz 1.8 112KM

Post autor: mimax » ndz sie 28, 2011 17:14

Paweł Marek pisze:ecu na podstawi sygnału obrotów od halla głównie
czyli halla moze byc zepsuty czy ecu nawet


Kupie Spoiler dachowy Combi, Daszek, Volkswagen Golf III kombi i dostawkę klapy zderzaka tylnego tu link do zdjęcia
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b47cfd447337c62c.html

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

nie pali na benz 1.8 112KM

Post autor: Paweł Marek » ndz sie 28, 2011 20:15

halla nie bo by nie było iskry, ECU tak ale wątpię, przyjrzyj sie przepustnicy


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

DaroW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: czw sty 28, 2010 19:25
Lokalizacja: okol. Czewy

nie pali na benz 1.8 112KM

Post autor: DaroW » ndz sie 28, 2011 21:19

Silnik EV ma chyba mechaniczny wtrysk K-Jetronic, a u Ciebie jest już jakiś patent lub silnik z Passata 1,8 GT o oznaczeniu PB, on jest na Digifancie.
Co tam masz za gaz zamontowany?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

nie pali na benz 1.8 112KM

Post autor: Paweł Marek » ndz sie 28, 2011 22:22

Były EV na digi i był już temat o tym.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
mimax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 357
Rejestracja: wt lut 02, 2010 19:41
Lokalizacja: Lublin

Re: nie pali na benz 1.8 112KM

Post autor: mimax » pn sie 29, 2011 00:10

DaroW pisze:Silnik EV ma chyba mechaniczny wtrysk K-Jetronic, a u Ciebie jest już jakiś patent lub silnik z Passata 1,8 GT o oznaczeniu PB, on jest na Digifancie.
Co tam masz za gaz zamontowany?
EV to to samo co RV i PB i PF tylko dwa pierwsze byly na rynek USA, konstrukcyjnie to samo bo wczesniej mialem załozony RV a teraz EV oba na digifant 2 i zwykla instalacja 1 generacji,
tylko dlaczego po podlaczenie wtyczki po krokowca wchodzi mi na 3000obr tak jak by go max otwieralo co tam steruje jakis czujnik zle podaje , bo z tego co sie orientyje to krokowiec jes odpowiedzialny na ssanie ?
Ostatnio zmieniony pn sie 29, 2011 00:13 przez mimax, łącznie zmieniany 1 raz.


Kupie Spoiler dachowy Combi, Daszek, Volkswagen Golf III kombi i dostawkę klapy zderzaka tylnego tu link do zdjęcia
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b47cfd447337c62c.html

Awatar użytkownika
mimax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 357
Rejestracja: wt lut 02, 2010 19:41
Lokalizacja: Lublin

Re: nie pali na benz 1.8 112KM

Post autor: mimax » pn sie 29, 2011 00:12

Paweł Marek pisze:halla nie bo by nie było iskry, ECU tak ale wątpię, przyjrzyj sie przepustnicy
przygladalem sie nic tam nie widze istotnego domyka sie ladnie gaz nie jest naciagniety,


Kupie Spoiler dachowy Combi, Daszek, Volkswagen Golf III kombi i dostawkę klapy zderzaka tylnego tu link do zdjęcia
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b47cfd447337c62c.html

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

nie pali na benz 1.8 112KM

Post autor: Paweł Marek » pn sie 29, 2011 20:51

mimax, edytuj posty nie pisz jednego od drugim. Ssanie to podniesienie obrotów plus wzbogacenie mieszanki. Regulator wolnych realizuje podniesienie obrotów za ilość paliwa odpowiadają wtryskiwacze na dłużej otwierane - wszystkim steruje ECU. Kolego chodzi o to co już napisałem więc jeszcze raz. Kiedu odłączasz regulator od wtyczki to się zamyka prawie całkiem, to powiedz mi dlaczego po jego odłączeniu silnik ma jeszcze 1000 obrotów? Dlatego że którędyś leci mu powietrze, a może prócz regulatora tylko przez przepustnicę, więc myślę że jest za bardzo uchylona w ustawieniu spoczynkowym


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości