Witam
Mam od jakiegoś czasu problem z VW GOLF II CL 1.6 B gaźnik elektroniczny 1991 rok.
Objawy:
Gdy mu cisnę powyżej 4 tyś obrotów ( nie zawsze) to raz spada mu moc raz się podnosi do normy np przy wyprzedzaniu z nogą tak samo ułożoną i dociśniętą.
Gdy np dojeżdżam do krzyżówki to obroty na jałowym spadają do 500 lub mniej, lub gdy jadę ze stałą prędkością np 50 km/h i obroty 2 tys. to zaczyna go krztusić i jakby zalewać
paliwem. Najczęściej widać taki objaw gdy dodam gwałtownie gazu.
Proszę o odpowiedzi.
Problem z silnikiem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Problem z silnikiem
Potencjometr przepustnicy lub problem z jego połączeniami. Odepnij wtyczkę, zobacz, czy styki nie są zaśniedziałe, przeczyść je, dognij blaszki.
- Per M
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: czw sty 27, 2011 16:43
- Lokalizacja: świętokrzyskie/Pińczów
- Kontakt:
Problem z silnikiem
Potencjometr jest ok.
Podejrzenie pada na czujnik Hallotronowy tylko kurka wodna jak go sprawdzić czy jest zepsuty?
Podejrzenie pada na czujnik Hallotronowy tylko kurka wodna jak go sprawdzić czy jest zepsuty?
[url]http://www.facebook.com/vagswietokrzyskie[/url]
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Problem z silnikiem
jak sprawdzałeś ten potencjometr? Poza tym jaki związek ma wciskanie gazu z czujnikiem halla?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości