zawór regulujący ciśnienie wewnętrzne pompy paliwa-gdzie???
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
zawór regulujący ciśnienie wewnętrzne pompy paliwa-gdzie???
Gdzie mogę znaleźć ten zaworek? Podobno on może być odpowiedzialny za to że samochód nie odpala w upalne dni, tak właśnie jest w przypadku mojego golfa mk2 1.6 D. Powoli kończą mi się pomysły co może być tego przyczyną... Proszę o pomoc.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14208
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
zawór regulujący ciśnienie wewnętrzne pompy paliwa-gdzie???
Zawór ten znajdziesz na wprost przewodu zasilającego pompę w paliwo,ale od razu mówię,żeby nie było-on nie ma nic wspólnego z tym,że silnik nie zapala w upał.
Masz problem gdy silnik zagrzany,czy nawet jeśli stoi 3-5h w upale?
Może warto p[przeprowadzić eksperyment ze schłodzeniem głowiczki,ale najpierw odpowiedz na moje pytanie...
Masz problem gdy silnik zagrzany,czy nawet jeśli stoi 3-5h w upale?
Może warto p[przeprowadzić eksperyment ze schłodzeniem głowiczki,ale najpierw odpowiedz na moje pytanie...
Re: zawór regulujący ciśnienie wewnętrzne pompy paliwa-gdzie
Ogólnie problem z paleniem występuje tylko w upalne dni, jeśli jest chłodno (15-18 stopni) nawet jeśli silnik jest rozgrzany pali na dotyk. Natomiast jeśli jest upał to wystarczy, że postawie go w słońcu to nawet po całonocnym postoju nie odpala. Twierdzisz, że to nie ww zawór, więc co? A jeśli chodzi o próbę z chłodzeniem głowicy to skutkuje, a przynajmniej tak było bo wczoraj nawet to nie pomogło. Dodam jeszcze, że elektrozawór na pompie jest sprawny, kostka stacyjki wymieniona, filtr wymieniałem wczoraj, w układzie nie ma powietrza bo nie cofają się bańki... To były moje pomysły na problemy z odpaleniem, ale niestety nie pomogły...
- Michał_1977
- _
- Posty: 14208
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
zawór regulujący ciśnienie wewnętrzne pompy paliwa-gdzie???
Może paliwo się cofać.
Odpowietrzenie zbiornika sprawne jest?
Kąt wtrysku,też bym sprawdził...
Odpowietrzenie zbiornika sprawne jest?
Kąt wtrysku,też bym sprawdził...
Re: zawór regulujący ciśnienie wewnętrzne pompy paliwa-gdzie
Powiedz mi jeszcze jak to sprawdzić bo nie miałem z tym do czynienia.Michał_1977 pisze:Może paliwo się cofać.
Odpowietrzenie zbiornika sprawne jest?
Co się natomiast tyczy kąta wtrysku to myślę, że sprawiał by większy problem przy porannym rozruchu a z tym nie mam najmniejszego problemu.
Problem występuje tylko w upalne dni jak pisałem wcześniej...
- seba198666
- Gadatliwa bestia
- Posty: 703
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 00:05
- Lokalizacja: Kazimierza Wielka
Re: zawór regulujący ciśnienie wewnętrzne pompy paliwa-gdzie
kolego u mnie były te same objawy już zeszłego lata co prawda silnik inny bo tdi też sprawdzałem wszystko a winna okazała sie kostka stacyjki wymieniłem i jest ok
seba
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości