1Z po programie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

zenonpl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 22:49
Lokalizacja: Łódź

1Z po programie

Post autor: zenonpl » śr cze 21, 2006 00:31

Obrazek

tu wklejam wykresik oraz daje link do wykresu

http://img374.imageshack.us/my.php?image=1z0ib.jpg


Ogólnie powiem jeździ fajnie ale wyszło słabiutko nie wiem gdzie przyczyna będziemy szukać może sie znajdzie.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr cze 21, 2006 09:05

na pierwszy rzut oka coś nie halo do końca jesli masz wtryski ASV i turbine od 130 PD...

tzn moment ciut za wysoko i moc przestaje narastać od 3600 rpm

nie znam sie ale czy aby paliwa dostaje autko, może ta nieszczęsna przepływka?

kto Ci pisał program? no i czy kopci ?

to jest max co się udało osiągnąć czy bez wielkej rzeźby masz takie parametry

no i pytanie zasadnicze czy hamowałes się w serii ?



Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » śr cze 21, 2006 13:44

nie to, żebym chciał robić Stefanowskiemu antyreklamę...
Ale kto hamuje zaturbione auto na 3cim? biegu????



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr cze 21, 2006 14:56

Ale kto hamuje zaturbione auto na 3cim? biegu????
uysy - 4515 rpm i 147 km/h to jest na 4 biegu w 1Z a dokładniej 146,5 przy 4500 :P

są tacy co twierdzą że hamowanie na 5 biegu zawyża wynik...

poniżej tabelka predkości dla TDI - przeliczyłem to dla swoich opon 195/50/15


Silnik 1Y, AAZ - przełożenie główne 3,667

bieg przełożenie rpm mp/h km/h
1 3,455 4500 23 37,0
2 1,945 4500 42 67,6
3 1,286 4500 64 103,0
4 0,909 4500 91 146,5
5 0,745 4500 111 178,6



zenonpl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 22:49
Lokalizacja: Łódź

Tak jak kolega uysy napisał

Post autor: zenonpl » śr cze 21, 2006 17:36

jetsem z nim umówiony na piątek zhamujemy na inercji i okaże się czemu tylko tyle wyszło, sam jestem zdziwiony bo oczekiwałem ok 136ps. ale jest jeszcze kilka rzeczy do sprawdzenia które mogły mieć wplyw na wynik m.in. rozbierany rozrząd juz po programie spowodu awarii kółka dolnego na wale - bicie!!! może mechanik np. źle ustawił wałek rozrządu będzie to niedługo sprawdzone bo na razie nie mam czasu a pomiar był chyba jednak na IV biegu ... 119 przy 3600 to chyba nie jest 3jka ???

[ Dodano: 21 Cze 2006 17:38 ]
rurki mam czyste jak w benzynce ogólnie jeździ bardzo miło tylko ta moc coś za małą aha no i musze wymienić fitlr paliwa ma już sporo nalatane i bąbelki się pokazują w przewodach, przed drugą hamownią zrobie to pewnie oring na zaworku nie trzyma.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr cze 21, 2006 17:40

zenonpl, na 100 % na 4 biegu :)

a program to chyba pisałes gdzieś na Sląsku ? :P czy tam gdzie sie zhamiłeś?

to bicie na wale, współczuje - samo zło - tak pisali ludzie na forum..



zenonpl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 22:49
Lokalizacja: Łódź

z tym bibiciem to juz drugie podejście było

Post autor: zenonpl » śr cze 21, 2006 20:19

liczę że teraz na kółku ORI z ASO będzie ok, co do hamowni no cóż powtórzę pomiar na innej z kolegą Uysy, w Piatek będzie wynik, program pisany do jazdy na codzień dziennie robię autkiem sporo kilometrów. Dziwne bo zarówno Tora i Uysy napisali że pomiar na 3 biegu a ci Ludzie wiedzą co piszą raczej? Wstrzymajmy się z ocenami softu do piątku jak będzie drugi wynik i ewentualnego sprawdzenia rozrządu przy okazji wymiany pompy wtryskowej za jakieś 2-3 tygodnie.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr cze 21, 2006 20:24

czytałem że pakujesz 11 mm - gratki !!

co do 3 biegu - pomysl ile musiałbyć miec na obrotku żeby mieć 146 km/h - na 3 max sie smiga 110..

zenek, to jak to jest? wstawiasz wtryski od ASV, pakujesz suszarke od AWX, za 3 tygodnie pompa 11 i to wszytsko żeby jeżdzic na codzień ? :bigok:

[ Dodano: Sro Cze 21, 2006 20:25 ]
a co do kółka to poszukaj na forum duzo o tym było - uważaj zeby ci wału nie zniszczyło..



zenonpl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 22:49
Lokalizacja: Łódź

TAk dokładnie jak piszesz

Post autor: zenonpl » śr cze 21, 2006 21:42

pompę wymieniam bo moja ma nakulane od cholery a ja o wynalazkach Boscha VE mam jak najgorszą opinie jeszcze z czasów starego silnika JK, a różnica w cenie między 11mm. a 10 mm. w moim przypadku jest bardzo niewielka więc co mi tam zależy, a że do jazdy na codzień to lubie mięć coś pod nogą żebym mógł sprawniej i bezpieczniej jeździć ogólnie moc ok 145-165 koni by mi stykła ale chyba w tym aucie tego nie osiągnę...... więc zejdzmy na ziemię i cieszmy się tym co jest. Zwłaszcza że ja czasami muszę naprawdę bardzo szybko przejechac z punktu A do B i nie mogę się spóźnić.

[ Dodano: 21 Cze 2006 21:44 ]
aha gratulacje z modu widziałem film zapinasz nieziemsko mój o wiele gorzej niestety nie ciągnie pow. 3600 juz prawie .............



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Re: 1Z po programie

Post autor: mirass » śr cze 21, 2006 23:29

zenonpl pisze:Obrazek

tu wklejam wykresik oraz daje link do wykresu

http://img374.imageshack.us/my.php?image=1z0ib.jpg


Ogólnie powiem jeździ fajnie ale wyszło słabiutko nie wiem gdzie przyczyna będziemy szukać może sie znajdzie.
jutro ja jade na rolki....

mamy dokonane takie same modyfikacje, tyle ze moje pudełko ma 11000 tys nalatane a silnik to ALE (90KM)...moze mój wykres coś koledze podpowie

jutro zapodam co wyszło
ogólnie autko fajnie zapina no i 0-60 MPH powtarzalny czas przy temp. otoczenia 25st. to 7,96-8,00 sek



zenonpl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 22:49
Lokalizacja: Łódź

Dokładnie ja też czekam na twój wykres

Post autor: zenonpl » czw cze 22, 2006 00:13

bo mamy ten sam soft i mody a mój motorek ma dokładnie 3x więcej nalatane więc może coś się dowiem więcej po twoim wykresie.



Johny1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
Lokalizacja: Łomianki / VaWa
Kontakt:

Post autor: Johny1984 » czw cze 22, 2006 11:51

no chłopaki róbcie,róbcie - podejrzę małe co nie co i wdrożę do siebie jak coś będzie gode uwagi.... :hmm:

pzdr


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » pt cze 23, 2006 03:13

wstawiasz wtryski od ASV, pakujesz suszarke od AWX, za 3 tygodnie pompa 11 i to wszytsko żeby jeżdzic na codzień ?
A co w tym złego ? Ja mam taki setup tylko jeszcze wtryski większe i śmigam na codzień ;)

[ Dodano: Pią Cze 23, 2006 03:15 ]
ale cos czuje ze juz wiele nie n.a.r.ucham mocy z tego silnika chyba czas zapodać PD....


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt cze 23, 2006 08:11

aw69 pisze: A co w tym złego ? Ja mam taki setup tylko jeszcze wtryski większe i śmigam na codzień ;)
no i czasem na Bemowo (co widać w podpisie) zajeżdzasz :P

:bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 125 gości