moje nowe orurwanie w 1Z
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: moje nowe orurwanie w 1Z
super jest
materiał kupiony tam gdzie rozmawialiśmy?
www.vwpolo-squad.pl
190KM/395Nm
by Aligator Master's Tuning
190KM/395Nm
by Aligator Master's Tuning
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Mozesz powiedziec jaka srednice maja te rurki i jaka grubosc scianek? Czy ta cena 300zl to cena nomalna jak za material czy to raczej towar tzw spod lady? Mysle takie cos sobie zafundowac + wydech caly z nierdzewki..aw69 pisze:wszystko robilem sam materialy kosztowaly mnie okolo 300 zł wczoraj wszystlo sam skleiłem
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
- Kris-THC
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
- Lokalizacja: Oława
- Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
- Silnik: AHF
- Kontakt:
Mogłeś dać zamiast tych złączek niebieski gumy yokohamy są naprawdę mocne i wyglądają przy tym. Ogólnie to posprzątaj trochę pod maską mam nadzieję że motor śmiga lepiej niż wygląda (bez urazy). Poza tym gdzie wpiąłeś sensor doładowania ten oryginalny z rury IC od strony zbiornika wyrównawczego bo nie widać? Pomyśl jeszcze nad rurą od filtra aby była jak pozostałe. Ogólnie to zadbany oryginał bardziej mi pasi bo te rury nie są chromowane a powinny. Ale spoko ważna satysfakcja.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
wiesz...to ma działać...dl manie bomba...ja mam kwas w połączeniu z tworzywem...nie wygląda to kosmicznie, ale działaKris-THC pisze:Mogłeś dać zamiast tych złączek niebieski gumy yokohamy są naprawdę mocne i wyglądają przy tym. Ogólnie to posprzątaj trochę pod maską mam nadzieję że motor śmiga lepiej niż wygląda (bez urazy). Poza tym gdzie wpiąłeś sensor doładowania ten oryginalny z rury IC od strony zbiornika wyrównawczego bo nie widać? Pomyśl jeszcze nad rurą od filtra aby była jak pozostałe. Ogólnie to zadbany oryginał bardziej mi pasi bo te rury nie są chromowane a powinny. Ale spoko ważna satysfakcja.
Kolego Kris
mam pytanko co ma kolega AW69 posprzątać pod maską ja tam nie zauważyłem żadnego burdelu !!! owszem jeszcze 1 czujnik jest nie zamocowany ale jaki to problem zrobi się spokojnie a reszta to sama czystość warsztatowa wszystko na swoim miejscu i porządek jak na sali operacyjnej, nie wiem gdzie ty tam burdel do sprzątania zauważyłeś ???
- Kris-THC
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
- Lokalizacja: Oława
- Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
- Silnik: AHF
- Kontakt:
Spoko zenon nie stresuj się. Nie użyłem słowa burdel tylko ta poszarpana taśma izolacujna i pare innych drobiazgów trochę bije w oczy a cała modyfikacja ma znaczenie bardziej stylistyczne niż poprawienie osiągów. A ta czystość warsztatowa to kwestia tego jakie warsztaty widziałeś. Ładniej by sie te rurki prezentowały gdyby pod maską było czysto, wystarczy czernidłem dobrym polecieć wszystkie elementy z tworzywa i delikatnie umyć motor.
W głowie sobie wymień sensor doładowania bo cos twoja wiedza jest płytka....to jest czujnik temperatury w dolocie. A czernidłem sobie buty wyczyść.Poza tym gdzie wpiąłeś sensor doładowania ten oryginalny z rury IC
[ Dodano: Wto Cze 20, 2006 22:49 ]
a seryjne rurki to sie nadają na drzwi do lasu....
[ Dodano: Wto Cze 20, 2006 22:52 ]
Szefie jutro biore mopa i odkurzacz i zabieram sie za sprzątanie pod maską.....a jakie czernidło polecasz szefuniu ?
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
- Rapix
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2447
- Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
"a cała modyfikacja ma znaczenie bardziej stylistyczne niż poprawienie osiągów"
i tu sie myslisz przy poprzednich rurach i doładowaniu 1,5bara potrafiło scigac albo rozrywac kolanka gumowe i zostało to wymienione żeby te prolbemy znikły... generalnie z tego co mi wiadomo to głownym celem jest moc silnika i jak ono jezdzi a wyglad jest na drugim miejscu... choc i nie powiem bo auto aw69 bardzo ładnie równiez wyglada... kto był na majówce ten napewno widzial...
i tu sie myslisz przy poprzednich rurach i doładowaniu 1,5bara potrafiło scigac albo rozrywac kolanka gumowe i zostało to wymienione żeby te prolbemy znikły... generalnie z tego co mi wiadomo to głownym celem jest moc silnika i jak ono jezdzi a wyglad jest na drugim miejscu... choc i nie powiem bo auto aw69 bardzo ładnie równiez wyglada... kto był na majówce ten napewno widzial...
Śrdnica rurki ma 52 mm grubość ścianki 1,5 mm cena jest normalna sklepowa mam na to rachunek.Mozesz powiedziec jaka srednice maja te rurki i jaka grubosc scianek? Czy ta cena 300zl to cena nomalna jak za material czy to raczej towar tzw spod lady?
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
- Kris-THC
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
- Lokalizacja: Oława
- Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
- Silnik: AHF
- Kontakt:
Spoko. Sensor a czujnik to straszna różnica (może to sensor orurowania???). Wogóle to dopisujcie w temach postów ''oczekuję tylko pozytywnych opinii'' bo później jakieś słowne potyczki wychodzą. Polecam Loctite 7840 do całej komory silnika i samego motoru. Mopem jak lubisz to spróbuj, może najpierw na butach Jakie obecnie masz ciśnienie bo kumplowi 3 razy łączniki zerwało w AFN a po 2 miesiącach przypałował na jedynce i turbina sie zesrała. Miał ciśnienie ok. 160kPa i nieźle śmigała jego ibiza. Na forum każdy może się wypowiedzieć dlatego je lubię więc nie macie się co marszczyć, fajnie że jesteś zadowolony z tych rynien.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 215 gości