Mam taki problem było autko podpinane pod kompa i sprawdzane były poszczególne podzespoły jedyne co mi nie daje spokoju to rekacja pompowtrysków czyli BIP
Bo na wolnych obrotach wychodzą kolejno 7 28 29 34
Na tkzw bucie czyli w dynamicznych wychodziło 2 29 29 32
I tu pojawia się pytanie które pompki mają dośc ta na pierwszym cylindrze czy 3 pozostałe...??
Nie bede wklejał całych logów bo te wartosci mniej więcej sa stałe czyli są tylko niewielkie wahania...
MK5 Reakcja pompowtrysków na impuls
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: MK5 Reakcja pompowtrysków na impuls
A skąd taka róznica między pierwszym cylindrem a resztą?? bo tego nie potrafię dojść...damcio151 pisze:żadne nie mają dość ...
Re: MK5 Reakcja pompowtrysków na impuls
Jak się nic nie dzieje i jeździ normalnie to nie szukaj dziury w całym .
Pozdr.
Pozdr.
MK5 Reakcja pompowtrysków na impuls
każdy pompowtrysk jest osobnym elementem ... do kazdego pompowtrysku dochodzą oddzielne przewody itd ... bierz to pod uwagęmarmi m pisze: A skąd taka róznica między pierwszym cylindrem a resztą?? bo tego nie potrafię dojść...
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10566
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: MK5 Reakcja pompowtrysków na impuls
nie jeden chciałby mieć takie BIP-y w swoim aucie, nie szukaj problemów których w zasadzie nie mamarmi m pisze:
Bo na wolnych obrotach wychodzą kolejno 7 28 29 34
Na tkzw bucie czyli w dynamicznych wychodziło 2 29 29 32.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 284 gości