Pozbycie się przepływki
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Marcin997
- Użytkownik
- Posty: 434
- Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
- Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
- Kontakt:
Pozbycie się przepływki
hehe nie wiedziałem że to ma coś do siebie.. Bo w poradzie to chyba nie było że trzeba mieć egr zaślepiony... :p Chyba że przeoczyłem... No to jutro zaślepię EGR jeśli mi się uda.. Porada chyba była do tego... Jeśli dobrze pamiętam na forum No ale dlaczego teraz to robi różnicę skoro kiedyś chodziło pomimo EGR??
Przed chwilą go zvagowałem... i... Maiłem błąd mass air flow sensor (g70) short to b+. I jak go usunąłem to się pojawił open or short to b+. I jak chcialem usunąć to pojawial sie na nowo... Czyli chyba przepływka... No i w grupie 011 bodajże miałem air mass flow 924 ile dobrze pamiętam.. w każdym razie po dodaniu gazu parametr się nie zmieniał..
Przed chwilą go zvagowałem... i... Maiłem błąd mass air flow sensor (g70) short to b+. I jak go usunąłem to się pojawił open or short to b+. I jak chcialem usunąć to pojawial sie na nowo... Czyli chyba przepływka... No i w grupie 011 bodajże miałem air mass flow 924 ile dobrze pamiętam.. w każdym razie po dodaniu gazu parametr się nie zmieniał..
Pozbycie się przepływki
Marcin997, jeśli chcesz jeździć z diodą bez ujemnego wpływu na trwałość silnika to tak
- Marcin997
- Użytkownik
- Posty: 434
- Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
- Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
- Kontakt:
Pozbycie się przepływki
arwam, ja w ogóle chce jeździć żeby to działało... Bo na razie ani na diodzie ani na przepływce... Ale właśnie w tej chwili ide go zaślepić i poszukać przepięcia na pinie nr6. Dam znać co i jak jak wrócę:)
Pozbycie się przepływki
ja bym to robil wg sztuki. Czyli najpierw sprawdzenie instalacji, potem podmianka przeplywki i jesli nadal nie widac poprawy a blad wystepuje to podmianka/wymiana ECM. Oczewiscie uklad dolotowy szczelny itp zeby nie bylo ze na wstepie tego nie wymacales a potem pretensje beda.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Pozbycie się przepływki
Tak na prwade jazda z diodą to lipa jest,można tak pojeździć troche w celu sprawdzenia sprawnosci przepływki ale nie cały czas
turbodiesel.pl zrobił nam limiter liczony po MAP i jest w ogole inna bajka inna jazda nie ma doła nie ma dymu wszystko sie szybciej dzieje....
polecam zrobic tak ajk pisze bo dioda to tylko doraźne rozwiązanie
turbodiesel.pl zrobił nam limiter liczony po MAP i jest w ogole inna bajka inna jazda nie ma doła nie ma dymu wszystko sie szybciej dzieje....
polecam zrobic tak ajk pisze bo dioda to tylko doraźne rozwiązanie
Re: Pozbycie się przepływki
Fahoo pisze:Tak na prwade jazda z diodą to lipa jest,można tak pojeździć troche w celu sprawdzenia sprawnosci przepływki ale nie cały czas
turbodiesel.pl zrobił nam limiter liczony po MAP i jest w ogole inna bajka inna jazda nie ma doła nie ma dymu wszystko sie szybciej dzieje....
polecam zrobic tak ajk pisze bo dioda to tylko doraźne rozwiązanie
i to jest prawidłowe podejscie do tematu, dym po Map'ie , usuniecie bledu i mozna wywalic lmm na smietnik ...
- Marcin997
- Użytkownik
- Posty: 434
- Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
- Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
- Kontakt:
Pozbycie się przepływki
Panowie więc tak...
Zaślepiłem EGR. I gdy czekałem aż masa uszczelniająca wyschnie, zająłem się kablami.. Wyciągnąłem wtyczke od ecu, no i wiadome było że pin6 idzie do 13 pinu do Ecu. Pin 1 do 19. No i miernikiem (mam opcje do sprawdzania przewodności, jak przewodzi to pinczy miernik i wskazuje jakiś parametr, jak nie przewodzi do jest parametr 1) To chyba do sprawdzania diód bo jest tam ich symbol. Więc w ten sposób sprawdziłem czy przewodzą kable z przepływki.. No i przewodzą.. Sprawdziłem w ten sam sposób czy też nie ma przebicia na inne kabelki.. No i nie ma.. Ale..... Gdy podłączę wtczyczkę do Ecu (wcześniej sprawdzałem z dwóch stron na odpiętej wtyczce) jest to samo, nie ma żadnego przebicia.. Jednak gdy przekręcę kluczyk na zapłon to pin6 ma lekki przeciek do pinu5. Nie pinczy czyli nie ma całego styku, lecz wyskakuje parametr 1.9 0 0 czyli coś się tam dzieje... Ale tylko lekko.. Nie wiem może tak ma być....
Do rzeczy. Po zaślepieniu EGR auto chodzi na diodzie. Ładnie daje i w ogóle.. Błędem nie sypie od razu.. ani po odpaleniu ponownym silnika... Próbowałem z 19 razy.. i błędu brak.. Ale gdy zrobiłem 20 km, i kilka razy go wtedy odpalałem (w mieście byłem oddać przepływkę na gwarancję) to jak wróciłem do był bład... Ale usunąłem i się nie pojawił.. Więc nie wiem o co kaman..
wesol, podmienić ECU nie mam skąd...
Fahoo,
Na diodzie myślę pojeździć do końca września, Początkiem października myślę włożyć już turbo i kolektory wraz z Pompą i fmic. Wtedy będę miał czas.
Myślę że błąd wali przez ECU więc i tak go będę podmieniał na AFN'owski 16bit, Wtedy też dam przepływkę. Chyba że jest jakieś inne rozwiązanie..
spanky,
Zaślepiłem EGR. I gdy czekałem aż masa uszczelniająca wyschnie, zająłem się kablami.. Wyciągnąłem wtyczke od ecu, no i wiadome było że pin6 idzie do 13 pinu do Ecu. Pin 1 do 19. No i miernikiem (mam opcje do sprawdzania przewodności, jak przewodzi to pinczy miernik i wskazuje jakiś parametr, jak nie przewodzi do jest parametr 1) To chyba do sprawdzania diód bo jest tam ich symbol. Więc w ten sposób sprawdziłem czy przewodzą kable z przepływki.. No i przewodzą.. Sprawdziłem w ten sam sposób czy też nie ma przebicia na inne kabelki.. No i nie ma.. Ale..... Gdy podłączę wtczyczkę do Ecu (wcześniej sprawdzałem z dwóch stron na odpiętej wtyczce) jest to samo, nie ma żadnego przebicia.. Jednak gdy przekręcę kluczyk na zapłon to pin6 ma lekki przeciek do pinu5. Nie pinczy czyli nie ma całego styku, lecz wyskakuje parametr 1.9 0 0 czyli coś się tam dzieje... Ale tylko lekko.. Nie wiem może tak ma być....
Do rzeczy. Po zaślepieniu EGR auto chodzi na diodzie. Ładnie daje i w ogóle.. Błędem nie sypie od razu.. ani po odpaleniu ponownym silnika... Próbowałem z 19 razy.. i błędu brak.. Ale gdy zrobiłem 20 km, i kilka razy go wtedy odpalałem (w mieście byłem oddać przepływkę na gwarancję) to jak wróciłem do był bład... Ale usunąłem i się nie pojawił.. Więc nie wiem o co kaman..
wesol, podmienić ECU nie mam skąd...
Fahoo,
O co chodzi z Tym "MAP" bo nie kumam bazy (w tdi siedzę dopiero 1.5 miesiąca, sorki za brak wiedzy ale staram się przyswajać jak tylko mogę)Tak na prwade jazda z diodą to lipa jest,można tak pojeździć troche w celu sprawdzenia sprawnosci przepływki ale nie cały czas
turbodiesel.pl zrobił nam limiter liczony po MAP i jest w ogole inna bajka inna jazda nie ma doła nie ma dymu wszystko sie szybciej dzieje....
polecam zrobic tak ajk pisze bo dioda to tylko doraźne rozwiązanie
Na diodzie myślę pojeździć do końca września, Początkiem października myślę włożyć już turbo i kolektory wraz z Pompą i fmic. Wtedy będę miał czas.
Myślę że błąd wali przez ECU więc i tak go będę podmieniał na AFN'owski 16bit, Wtedy też dam przepływkę. Chyba że jest jakieś inne rozwiązanie..
spanky,
Znowu pewnie mój brak wiedzy... Co to jest to lmm??dym po Map'ie , usuniecie bledu i mozna wywalic lmm na smietnik ...
Pozbycie się przepływki
LMM-Luftmassmeterair mass meter inaczej MAF czyli przepływka
Map czujnik ciśnienia doładowania
Map czujnik ciśnienia doładowania
www.abartuning.pl
12,19ET street diesel ;)
12,19ET street diesel ;)
- Marcin997
- Użytkownik
- Posty: 434
- Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
- Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
- Kontakt:
Pozbycie się przepływki
bartmwek, dzięki wielkie za rozjaśnienie...
Fahoo,
Fahoo,
czyli jak? Bo nie potrafie tego rozszyfrować...polecam zrobic tak ajk pisze bo dioda to tylko doraźne rozwiązanie
Pozbycie się przepływki
Marcin997, jak?
wsadzic turbo,fmic i jechac do tunera na soft niech to wystroi z limiterem dymienia liczonym z ciśnienia a nie z przepływu zasysanego powietrza...teraz kumasz?
wsadzic turbo,fmic i jechac do tunera na soft niech to wystroi z limiterem dymienia liczonym z ciśnienia a nie z przepływu zasysanego powietrza...teraz kumasz?
- Marcin997
- Użytkownik
- Posty: 434
- Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
- Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
- Kontakt:
Pozbycie się przepływki
a no teraz czaje bazę Dzięki Fahoo,
A każdy tuner będzie czaił bazę? Bo wiesz jak to w Bieszczadach ze wszystkim jest..
I nie zapominaj że oprócz turba i fmic jeszcze chyba pompę od razu, żeby 2 razy nie jeździć...
Ciekawi mnie jaki koszt jest takiego strojenia...
A każdy tuner będzie czaił bazę? Bo wiesz jak to w Bieszczadach ze wszystkim jest..
I nie zapominaj że oprócz turba i fmic jeszcze chyba pompę od razu, żeby 2 razy nie jeździć...
Ciekawi mnie jaki koszt jest takiego strojenia...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości