Mk2 1.6 TD JR wieksze cisnienie garrett t3?

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
vw-maniak92
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 610
Rejestracja: śr lut 17, 2010 15:57
Lokalizacja: Szczecin/ Łobez
Kontakt:

Mk2 1.6 TD JR wieksze cisnienie garrett t3?

Post autor: vw-maniak92 » czw mar 10, 2011 00:03

Witam!
Mam takie o to pytanie odnosnie zwiekszenia cisnienia w turbinie garrett t3? Obrazek posiadan w swoim JR'ku taka turbawke. Za bardzo nie widze w niej jakiejs srubki albo ciegna do zwiekszenia cisnienia. Kto mi powie co mozna zrobic przeszukalem wszystko i nie moge nic znalezc albo ja jestem jakis ze nie moge tego znalezc :? Troche odczuwam ze slabo dmucha i cos mocno kopci. Luz bardzo malo wyczuwalne poprzeczny a wzdluznego zero. Prosze o porady jakies co mozna z tym fantem zrobic i z gory dzieki



twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

Re: Mk2 1.6 TD JR wieksze cisnienie garrett t3?

Post autor: twromek » czw mar 10, 2011 00:45

vw-maniak92 pisze:albo ja jestem jakis ze nie moge tego znalezc :?
o to to :D



Awatar użytkownika
vw-maniak92
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 610
Rejestracja: śr lut 17, 2010 15:57
Lokalizacja: Szczecin/ Łobez
Kontakt:

Mk2 1.6 TD JR wieksze cisnienie garrett t3?

Post autor: vw-maniak92 » czw mar 10, 2011 00:51

dzieki za szczerosc ale jakies male naprowadzenie?



Awatar użytkownika
mar_ek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 19:53
Lokalizacja: RKL/RZ
Kontakt:

Mk2 1.6 TD JR wieksze cisnienie garrett t3?

Post autor: mar_ek » czw mar 10, 2011 01:44

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=234430" onclick="window.open(this.href);return false; w pierwszym poście instrukcja jak zamontować MBC
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=170029" onclick="window.open(this.href);return false; i tu jeszcze większa dyskusja, oraz "domowy" sposób bez użycia MBC


VRT in progress....

Awatar użytkownika
vw-maniak92
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 610
Rejestracja: śr lut 17, 2010 15:57
Lokalizacja: Szczecin/ Łobez
Kontakt:

Mk2 1.6 TD JR wieksze cisnienie garrett t3?

Post autor: vw-maniak92 » czw mar 10, 2011 02:54

mar_ek, dzieki wielkie za pomoc z pewnoscia sie przyda :pub:



Awatar użytkownika
vw-maniak92
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 610
Rejestracja: śr lut 17, 2010 15:57
Lokalizacja: Szczecin/ Łobez
Kontakt:

Mk2 1.6 TD JR wieksze cisnienie garrett t3?

Post autor: vw-maniak92 » pt sie 19, 2011 00:04

chciałem zakupic MBC tylko moje pytanie jest takie. Czy dobrze zaznaczylem na obrazku?? i czy musze wyrzucać metalową rurke w celu podłąćzenia MBc i gdzie najlepiej wpiąć trójnik do wskaźnika doładowania czy przed zaworem na turbinie czy pomiedzy kolektorem ssacym a LDA??
Obrazek
Czy taki zawór bedzie odpowiedni??
http://allegro.pl/zawor-mbc-manual-boos ... 39404.html" onclick="window.open(this.href);return false;
do tego jest w planach IC sprinter lub master
http://allegro.pl/intercooler-sprinter- ... 58302.html" onclick="window.open(this.href);return false; SPRINTER

http://allegro.pl/chlodnica-powietrza-i ... 59832.html" onclick="window.open(this.href);return false; RENAULT MASTER, MOVANO
Który lepiej podejdzie bez rzeźbienia za bardzo??

Jakie ciśnienie wytrzyma garrett t3?? Jazda w miescie przewaznie weekend trasa.. Czy podkrecenie do 1.3 bar bedzie dobre czy ciut za duze?? I co z dawka paliwa czy wiele zwiekszyc??

Proszę o wszelkie podpowiedzi bo chcialbym sie zabrac za to dodam ze boost pin w LDA tez bedzie przestawiony



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Mk2 1.6 TD JR wieksze cisnienie garrett t3?

Post autor: Michał_1977 » pt sie 19, 2011 08:23

Tak,wpinasz się tam gdzie ta rurka.Dziwne trochę,że tam nie ma węża od początku do końca...
Tutaj masz schemat:
Obrazek
Zawór z aukcji jest dobry.
Na IC z mastera musisz uważać,bo występują w 3 rodzajach-2 takie jak na aukcji tylko o innych długościach i jeszcze jest taki z króćcami wyprowadzonymi na wprost.
Musisz dowiedzieć się jaką ma długość między króćcami i czy obejmie Ci chłodnicę cieczy :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Mk2 1.6 TD JR wieksze cisnienie garrett t3?

Post autor: arwam » ndz sie 21, 2011 10:51

na T3 możesz spokojnie podchodzić pod 2.0 bara.
tylko nie pompuj bez potrzeby jeśli odpowiednio nie podlejesz paliwem



Awatar użytkownika
vw-maniak92
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 610
Rejestracja: śr lut 17, 2010 15:57
Lokalizacja: Szczecin/ Łobez
Kontakt:

Mk2 1.6 TD JR wieksze cisnienie garrett t3?

Post autor: vw-maniak92 » ndz sie 21, 2011 23:13

Michał_1977 pisze:Na IC z mastera musisz uważać,bo występują w 3 rodzajach-2 takie jak na aukcji tylko o innych długościach i jeszcze jest taki z króćcami wyprowadzonymi na wprost.
No to dobrze wiedziec :-) Bo poki co tak czytam o tych modach tego silnika i chcem sie wkoncu zabrac za to.. Chyba ze macie u siebie juz wstawiony IC i jakies podpowiedzi zeby wsadzic przed chlodnice i zeby byl wydajny. A ze sprintera nie bylby lepszy? Bo czytalem i duzo osob ma wlasnie wsadzony od sprintka?
arwam pisze:na T3 możesz spokojnie podchodzić pod 2.0 bara.
tylko nie pompuj bez potrzeby jeśli odpowiednio nie podlejesz paliwem
arwam, pompowac az tak to chyba nie bede mial potrzeby auta uzywam na codzien do pracy i do domu na weekendy jeżdze prawie 100km.. Chciałbym tylko troche odczuc ze jest poprawa w mocy i nie chcem ustawiac az tak duzej dawki.. I żeby turbina sie wkrecala troche szybciej bo dopiero mi dmucha od 3 tys :bajer:



arwam

Mk2 1.6 TD JR wieksze cisnienie garrett t3?

Post autor: arwam » pn sie 22, 2011 00:11

vw-maniak92 pisze:Chyba ze macie u siebie juz wstawiony IC i jakies podpowiedzi zeby wsadzic przed chlodnice i zeby byl wydajny. A ze sprintera nie bylby lepszy? Bo czytalem i duzo osob ma wlasnie wsadzony od sprintka?

jest trochę ciasno ale się da. nie polecam jeśli ktoś chce zastosować alternator z TDI i zastosować cały układ pasków

po za tym nie ma przeciwskazań.
wytrzymuje w peaku 2.2bara więc uważam że nie jest źle :)



vw-maniak92 pisze:arwam, pompowac az tak to chyba nie bede mial potrzeby auta uzywam na codzien do pracy i do domu na weekendy jeżdze prawie 100km.. Chciałbym tylko troche odczuc ze jest poprawa w mocy i nie chcem ustawiac az tak duzej dawki.. I żeby turbina sie wkrecala troche szybciej bo dopiero mi dmucha od 3 tys :bajer:

spoko. ja też tak kiedyś mówiłem. a zobacz jak to się skończyło :)



Awatar użytkownika
vw-maniak92
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 610
Rejestracja: śr lut 17, 2010 15:57
Lokalizacja: Szczecin/ Łobez
Kontakt:

Mk2 1.6 TD JR wieksze cisnienie garrett t3?

Post autor: vw-maniak92 » pn sie 22, 2011 23:08

arwam pisze:jest trochę ciasno ale się da. nie polecam jeśli ktoś chce zastosować alternator z TDI i zastosować cały układ pasków
czyli wkoncu jaki bylby dobry zeby wyszedl po za chlodnice zeby weze sie zmiescily?? Mam chłodnice troche mniejszą niz w 1V.. I poki co nie zamierzam zmieniac alternatora takze to odpada
arwam pisze:spoko. ja też tak kiedyś mówiłem. a zobacz jak to się skończyło :)
arwam, No widze widze jak sie skonczylo hehe.. :grin: :hmm: Ale az tak mocno na duzej mocy mi nie zalezy zeby tak krecic silnik. Tymbardziej ze ma juz troche nalatane i nie mialem kapitalki robionej pierscienie itp.. Narazie chcem sie przekonac co bedzie po tych modach. Chociaz jezdzilem wczesniej mk3 z 1Y i przesiadajac sie na JRa to odczulem roznice bardzo duzo ale zaczyna brakowac kopa :bigok:
Ostatnio odkrecilem góre LDA chcialem przestawic boost pina. Ale nie mogłem wyciągnąć tego trzpienia pewnie ten bolec w srodku blokowal.. Ale nie mam zielonego pojecia jak go odsunać zeby trzpien wyszedl ?? :? Czy wystarczy tylko przekrecic membrane??



arwam

Mk2 1.6 TD JR wieksze cisnienie garrett t3?

Post autor: arwam » wt sie 23, 2011 17:57

vw-maniak92 pisze:czyli wkoncu jaki bylby dobry zeby wyszedl po za chlodnice zeby weze sie zmiescily?? Mam chłodnice troche mniejszą niz w 1V.. I poki co nie zamierzam zmieniac alternatora takze to odpada

jak zostawiasz stary układ pasków tak jak masz teraz to nawet od Sprintera pakuj.
tak jak Michał Ci pisał ewentualnie też patrz za IC od Opla Vectry 2.2DTI



axel1983
Low Rider
Low Rider
Posty: 479
Rejestracja: pt kwie 01, 2011 10:25

Mk2 1.6 TD JR wieksze cisnienie garrett t3?

Post autor: axel1983 » wt sie 23, 2011 19:27

a panowie do SBka jaki poleciacie od sprinteraz tez podejdzie? bo chyba SB ma szerszą chłodnice? czy sie myle?


Golf MK3-BYŁO
Golf MK3-BYŁO
Golf MK2-BYŁO
AUDI A3-BYŁO
AUDI A4-BYŁO
AUDI A6 C5-było
VOLVO S60-BYŁO
PASSAT CC - JEST :)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=397052

Awatar użytkownika
vw-maniak92
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 610
Rejestracja: śr lut 17, 2010 15:57
Lokalizacja: Szczecin/ Łobez
Kontakt:

Mk2 1.6 TD JR wieksze cisnienie garrett t3?

Post autor: vw-maniak92 » wt sie 23, 2011 21:45

arwam pisze:jak zostawiasz stary układ pasków tak jak masz teraz to nawet od Sprintera pakuj.
tak jak Michał Ci pisał ewentualnie też patrz za IC od Opla Vectry 2.2DTI
arwam, no zostane narazie przy tym co jest z ladowaniem nie narzekam :smoke: czyli bede szukal od sprintka. :pub: Arwam a mozesz mi cos powiedziec na temat tego co pisalem??
vw-maniak92 pisze:Ostatnio odkrecilem góre LDA chcialem przestawic boost pina. Ale nie mogłem wyciągnąć tego trzpienia pewnie ten bolec w srodku blokowal.. Ale nie mam zielonego pojecia jak go odsunać zeby trzpien wyszedl ?? :? Czy wystarczy tylko przekrecic membrane??
axel1983 pisze:a panowie do SBka jaki poleciacie od sprinteraz tez podejdzie? bo chyba SB ma szerszą chłodnice? czy sie myle?
nie wiem jak dokladnie jest w SBku ale na pasie przednim jak podniesiesz maske masz dwa otwory (takie fasolki) do uchwytu chlodnicy jeden jest blizej lewej lampy a drugi blizej zamka. Zobacz na ktorym masz



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości