Post
autor: munior » ndz sie 21, 2011 19:15
Choć na biegu jałowym wartości kąta wtrysk w bloku 004 są co najmniej dziwne ,to w czasie jazdy ,jak widać w logu ,niby n108 przestawia prawidłowo .Jak prucz tego nie masz zadnych innych objawów ,czyli silnik chodzi jak powinien ,nie zaczyna głośniej klekotać wraz ze zmianą obrotów ,to ja bym się tymi wskazaniami na jałowym zbytnio nie przejmował ,powód do zmartwienia byłby wtedy gdyby kąt nie był przestawiany wraz ze zmianą obrotów ...Być może przycina ci się coś w pompie np.zaworek ciśnienia wewnetrznego ,ale to trzeba by było się pobawić i sprawdzić ,najlepiej podmieniając z innej sprawnej pompy ...różne cuda się czasami dzieją,miałem kiedyś taką pompę która w teście właśnie w bloku 004 nie przestawiała kąta ,a w czasie jazdy przestawiała jak najbardziej prawidłowo ...
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018