Prośba o ocenę logów grupy 004

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
seba198666
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 703
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 00:05
Lokalizacja: Kazimierza Wielka

Prośba o ocenę logów grupy 004

Post autor: seba198666 » pt sie 19, 2011 21:50

Witam kolegów. mam taki problem z golfikiem 3. silnik 1,9tdi 90 km kod silnika to poczciwy 1Z :okej:
Wartości grupy 004 kolumny 2 i 3 różnią się od siebie. Proszę o rady gdzie szukać przyczyny co poprawić.Dzieki za wszystkie odpowiedzi.
Załączam logi grupy 004 robione vag comem wersja 208.1. Jeden log robiony w blokach pomiarowych natomiast drugi w nastawach podstawowych

Log (0 - 004)

Log (1 - 004)


seba

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Prośba o ocenę logów grupy 004

Post autor: munior » sob sie 20, 2011 20:39

Pokaż statyczne 000 bloki mierzone i nastawy podstawowe ,bo coś masz z kątem wtrysku nie hallo,albo z n108


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
seba198666
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 703
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 00:05
Lokalizacja: Kazimierza Wielka

Prośba o ocenę logów grupy 004

Post autor: seba198666 » ndz sie 21, 2011 00:26

dzięki kolego za odp. wstawię do południa loga grupy 000.Kąt wtrysku mam ok 45 na nagrzanym silniku, nie pamiętam dokładnie


seba

Awatar użytkownika
seba198666
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 703
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 00:05
Lokalizacja: Kazimierza Wielka

Prośba o ocenę logów grupy 004

Post autor: seba198666 » ndz sie 21, 2011 16:03

Obrazek

Obrazek

Wklejam grupę 000 bloki pomiarowe oraz nastawy podstawowe. nie mogłem zrobić logów tej grupy( nie wiem dlaczego) wiec dodaje zrzut ekranu.Kąt wtrysku waha sie w granicach 44-46 zarówno w blokach pomiarowych jak i nastawach podstawowych temp płynu ok 90stopni


seba

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Prośba o ocenę logów grupy 004

Post autor: munior » ndz sie 21, 2011 17:36

Hmm...kąt wtrysku wyglada ok. A jak wygląda przestawianie kąta wtrysku w czasie jazdy ,lub gdy dodasz gazu ? Musisz zlogować 004 dynamicznie ,bo trzeba się upewnić czy w czasie jazdy n108 przestawia ...


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
seba198666
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 703
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 00:05
Lokalizacja: Kazimierza Wielka

Prośba o ocenę logów grupy 004

Post autor: seba198666 » ndz sie 21, 2011 18:14

ok.po dodaniu gazu 4 grupa sie zmienia a jak jest dokładnie to zaraz wstawie loga
Log (0 - 004)

Przepraszam że log nie profesjonalny :? ale inny samochód mnie blokował :grrr: i był robiony tak 2 bieg troche gazu przepiąłem na 3 troche przyspieszyłem i 4 gaz w podłoge ale widać od połowy loga w dół ze gdy obroty silnika rosną kolumna 2 i 3 mają podobne wartości tylko dlaczego na postoju są takie jajca??


seba

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Prośba o ocenę logów grupy 004

Post autor: munior » ndz sie 21, 2011 19:15

Choć na biegu jałowym wartości kąta wtrysk w bloku 004 są co najmniej dziwne ,to w czasie jazdy ,jak widać w logu ,niby n108 przestawia prawidłowo .Jak prucz tego nie masz zadnych innych objawów ,czyli silnik chodzi jak powinien ,nie zaczyna głośniej klekotać wraz ze zmianą obrotów ,to ja bym się tymi wskazaniami na jałowym zbytnio nie przejmował ,powód do zmartwienia byłby wtedy gdyby kąt nie był przestawiany wraz ze zmianą obrotów ...Być może przycina ci się coś w pompie np.zaworek ciśnienia wewnetrznego ,ale to trzeba by było się pobawić i sprawdzić ,najlepiej podmieniając z innej sprawnej pompy ...różne cuda się czasami dzieją,miałem kiedyś taką pompę która w teście właśnie w bloku 004 nie przestawiała kąta ,a w czasie jazdy przestawiała jak najbardziej prawidłowo ...


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
seba198666
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 703
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 00:05
Lokalizacja: Kazimierza Wielka

Prośba o ocenę logów grupy 004

Post autor: seba198666 » ndz sie 21, 2011 19:57

z autem nic sie dzieje wszystkie inne parametry są książkowe, wszystkie czujniki ok.odpala od strzała nawet przy -25. jedyną rzeczą jest to ze po odpaleniu zimnego silnika spaliny śmierdzą nieprzepaloną ropą i widać w garażu dużo spalin po kilku sekundach dym znika ale jak sie popatrzy na wydech z bliska to widać ze spaliny są szaro niebieskawe nawet teraz gdy jest ciepło. jak już złapie 70 stopni to spalin juz nie widać. podczas jazdy nie kopci nawet przy pełnym bucie.oleju nie ubywa pomiędzy wymianami nawet milimetr na bagnecie,tydzien temu sprawdzałem nawet wtryski i rozpylają jakby prosto z fabryki były. właśnie myslałem ze te spaliny może przez ten kąt(wartości są dziwne na zimnym i na ciepłym)


seba

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Prośba o ocenę logów grupy 004

Post autor: munior » ndz sie 21, 2011 20:20

Z wydechu zawsze będzie mniejszy lub wiekszy śmierdzący zapaszek i dymek ,po zagrzaniu wszystko ustępuje,tak jest w zdecydowanej większości starszych tdi ,czyli nie dzieje się u ciebie nic czym by sie mozna martwic :grin:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 89 gości