Brak mocy w całym zakresie obrotów
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Brak mocy w całym zakresie obrotów
Witam forumowiczów!
Może zbierze mi sie opr za to ze ponawiam temat już pewnie znany wszystkim z tym że kurcze przeszukałem wszystkie interesujące mnie topy i nie widzialem takich sytuacji jak u mnie, nie kasujcie tego topu taka prośba otóż mam golfa tdi 1z i bardzo irytuje mnie brak mocy tego auta. Wiec tak: wszystkie przewody cisnieniowe sprawdzałem są ok , n75 regenerowałem sam , nie wiem czy słusznie lecz zrobiłem to starannie wiec mam pewność że i to jest ok, auto wywala błąd 01237 i brzmi 01237 - Fuel Shut-Off Valve (N109)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent i to jest jeden jedyny błąd jaki mi wyskakuje , wyczytałem również że przez to jest brak mocy , wiec wykreciłem, wyczyściłem, przedmuchałem i co ? .... jak zawsze . błąd dalej obecny wraz z brakiem , mocy proszę pomóżcie ( już nie mam pomysłu jeszcze raz przepraszam za któryś z kolei ten sam temat. aha dodam że jeździ ponad 120 , jechałem 140. Mam na myśli brak notlaufu.
Może zbierze mi sie opr za to ze ponawiam temat już pewnie znany wszystkim z tym że kurcze przeszukałem wszystkie interesujące mnie topy i nie widzialem takich sytuacji jak u mnie, nie kasujcie tego topu taka prośba otóż mam golfa tdi 1z i bardzo irytuje mnie brak mocy tego auta. Wiec tak: wszystkie przewody cisnieniowe sprawdzałem są ok , n75 regenerowałem sam , nie wiem czy słusznie lecz zrobiłem to starannie wiec mam pewność że i to jest ok, auto wywala błąd 01237 i brzmi 01237 - Fuel Shut-Off Valve (N109)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent i to jest jeden jedyny błąd jaki mi wyskakuje , wyczytałem również że przez to jest brak mocy , wiec wykreciłem, wyczyściłem, przedmuchałem i co ? .... jak zawsze . błąd dalej obecny wraz z brakiem , mocy proszę pomóżcie ( już nie mam pomysłu jeszcze raz przepraszam za któryś z kolei ten sam temat. aha dodam że jeździ ponad 120 , jechałem 140. Mam na myśli brak notlaufu.
Brak mocy w całym zakresie obrotów
Czyści się N109 jeśli przy jego błędzie jest opis 04 Mechanical Malfunction a w Twoim przypadku masz przerwy w jego zasilaniu a to skutkuje brakiem możliwości uruchomienia silnika lub jego gaśnięcie podczas jazdy. Najlepiej będzie jak zrobisz logi dynamiczne grup : 003 z 011 i 008 z 010 i wkleisz tu linki do nich.
Brak mocy w całym zakresie obrotów
No i niestety mam problem , mianowicie nie zapisują mi sie logi na dysku a ostatnio sie zapisywało poczytam w czym problem i wstawie jutro
Brak mocy w całym zakresie obrotów
Problem zapewne nastąpił po ściągnięciu nowej wersji zabezpieczeń Twego kompa - ostatnio Avast miał taką akcję więc przed otwarciem programu VAG-COM trzeba najpierw wybrać w oknie dialogowym Avasta w polu wyboru - "Możliwe Działania : Otwórz normalnie" a nie "Otwieraj w środowisku izolowanym [sandbox]" i dopiero kliknąć na OK. Wtedy logi zapiszą się normalnie a w przeciwnym razie nie zapiszą się wcale.
Brak mocy w całym zakresie obrotów
Proszę oto logi dynamiczne grup : 003 z 011 i 008 z 010 http://vaglog.rtnet.pl/bartstunter13_55045.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.rtnet.pl/bartstunter13_55046.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.rtnet.pl/bartstunter13_55046.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Brak mocy w całym zakresie obrotów
Hehe ... masz rację Sztomel, sam niedawno padłem ofiarą nadgorliwości avasta .A co do problemu kolegi z brakiem mocy to proponuję wymienić przepływomierz ,bo ewidentnie widać w logach że nie domagaSztomel pisze:Problem zapewne nastąpił po ściągnięciu nowej wersji zabezpieczeń Twego kompa - ostatnio Avast miał taką akcję więc przed otwarciem programu VAG-COM trzeba najpierw wybrać w oknie dialogowym Avasta w polu wyboru - "Możliwe Działania : Otwórz normalnie" a nie "Otwieraj w środowisku izolowanym [sandbox]" i dopiero kliknąć na OK.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Brak mocy w całym zakresie obrotów
Prosze jeszcze innych o sugestie. Munior dzieki bede miał to na uwadze pozdrawiam
Brak mocy w całym zakresie obrotów
przeciez Munior napisał ci ze masz przepływomierz do wymiany !!!!
Myslisz ze inni cos innego wymyslą na niedomagania twojego auta????
Myslisz ze inni cos innego wymyslą na niedomagania twojego auta????
Brak mocy w całym zakresie obrotów
Może grzeczniej troche , sztomel napisał żebym wstawił logi wiec chce też jego opinie zobaczyć.
Brak mocy w całym zakresie obrotów
Dobra przepływka zmieniona auto stało sie troszke żwawsze ale wciąż nie ma tego co być powinno. Co zaradzicie z tym zaworkiem ?
Re: Brak mocy w całym zakresie obrotów
Panowie znalazłem powód błedu 01237 31-00. Otóż pomierzyłem dokładnie kabel dot. zaworu na całej drodze do ecu i nigdzie nie jest przerwany, ALE zmierzyłem go też pod względem napięcia no i tu już nie jest fajnie bo napiecie wynosi 0.00v ktoś zrobił tam patent i nacioł za zaworem kabelek (od n109 czarno biały) i wplątał tam jakiś kabel, zaizolował i ten kabelek ma swoją mete zaraz za kostką stacyjki i w ten sam sposób połączony jest z kablem czarno niebieskim z grubszym pasem czarnym. I tu jest powód błedu , ktoś pominoł ecu tym kablem , ale dobrze bo tak to chociaż auto wogole jeździ. Panowie prosze pomóżcie co jest powodem braku napiecia na wylocie z ecu kabla do n109? z góry dziekuje i pozdrawiam.
Brak mocy w całym zakresie obrotów
Wygląda na to, że ktoś podał w ten sposób zasilanie na "lewo" na N109 po włączeniu zapłonu. Musisz przywrócić teraz instalację do poprzedniego stanu a przy okazji sprawdź czy przekaźnik 109 nie jest walnięty i czy ktoś pod nim nie zmostkował pinów i nie połączył ich przez stacyjkę.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 16 gości