1.6 tdic zmniejszenie mocy od 3 biegu?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

axel1983
Low Rider
Low Rider
Posty: 479
Rejestracja: pt kwie 01, 2011 10:25

1.6 tdic zmniejszenie mocy od 3 biegu?

Post autor: axel1983 » sob sie 20, 2011 16:37

J.w mam pewien problem choc moge sie mylić bo nigdy nie miałem do czynienia z silnikiem 1.6 tdic SB 80 koni seryjnie. otóż wszystko ładnie pieknie jest mam obróconego pina wywalona podkładkę turbo dmucha 1,1 bara i mam przelotowy wydech. na 1 i 2 wszystko łądnie i elegancko jest rwanie fajne ale jak wbijam 3 bieg to mam wrażenie ze auto słabnie tak jak by dostawał mniej paliwa nie wiem czy to tak ma być czy moze coś jest na rzeczy ?


Golf MK3-BYŁO
Golf MK3-BYŁO
Golf MK2-BYŁO
AUDI A3-BYŁO
AUDI A4-BYŁO
AUDI A6 C5-było
VOLVO S60-BYŁO
PASSAT CC - JEST :)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=397052

Awatar użytkownika
mr_jaru
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 352
Rejestracja: wt paź 17, 2006 15:12
Lokalizacja: Zamość/Wrocław
Kontakt:

1.6 tdic zmniejszenie mocy od 3 biegu?

Post autor: mr_jaru » sob sie 20, 2011 18:04

może zawór upustowy turbiny puszcza


jaru

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14297
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

1.6 tdic zmniejszenie mocy od 3 biegu?

Post autor: Michał_1977 » sob sie 20, 2011 18:42

mr_jaru pisze:może zawór upustowy turbiny puszcza
Raczej zawór upustowy kolektora ssącego,jeśli jest takowy,ale raczej jest.
Może też być wina złej dawki paliwa względem ciśnienia doładowania.
Zwróć uwagę na zadymienie,wtedy gdy dobrze ciągnie i gdy słabnie :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

axel1983
Low Rider
Low Rider
Posty: 479
Rejestracja: pt kwie 01, 2011 10:25

1.6 tdic zmniejszenie mocy od 3 biegu?

Post autor: axel1983 » sob sie 20, 2011 20:11

zawór zaślepiony :) turbo ładnie dmucha, a dawka hmm jak osiągnie okolice pełnego boostu tak z 2500-2800 to dym całkowicie znika.


Golf MK3-BYŁO
Golf MK3-BYŁO
Golf MK2-BYŁO
AUDI A3-BYŁO
AUDI A4-BYŁO
AUDI A6 C5-było
VOLVO S60-BYŁO
PASSAT CC - JEST :)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=397052

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

1.6 tdic zmniejszenie mocy od 3 biegu?

Post autor: BENITO » sob sie 20, 2011 23:20

na 1 i 2 przy takim setupie raczej nie osiągniesz pełnego boostu, ja stawiam na nieszczelność w dolocie lub zbyt małą dawkę paliwa.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

axel1983
Low Rider
Low Rider
Posty: 479
Rejestracja: pt kwie 01, 2011 10:25

1.6 tdic zmniejszenie mocy od 3 biegu?

Post autor: axel1983 » sob sie 20, 2011 23:40

na 2 spokojnie łapie pełen boost, zaryzykował bym ze tez na 1 łapie ale to musze jutro sprawdzić, nieszczelność raczej odpada, ale moze z dawka paliwa cos nie halo moze za mała :food:


Golf MK3-BYŁO
Golf MK3-BYŁO
Golf MK2-BYŁO
AUDI A3-BYŁO
AUDI A4-BYŁO
AUDI A6 C5-było
VOLVO S60-BYŁO
PASSAT CC - JEST :)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=397052

axel1983
Low Rider
Low Rider
Posty: 479
Rejestracja: pt kwie 01, 2011 10:25

1.6 tdic zmniejszenie mocy od 3 biegu?

Post autor: axel1983 » sob sie 20, 2011 23:54

a jak to poznać ze za mała dawka? jak ma full boost to nawet dymka nie póśći tak od 2800 dym całkowicie znika.


Golf MK3-BYŁO
Golf MK3-BYŁO
Golf MK2-BYŁO
AUDI A3-BYŁO
AUDI A4-BYŁO
AUDI A6 C5-było
VOLVO S60-BYŁO
PASSAT CC - JEST :)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=397052

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14297
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

1.6 tdic zmniejszenie mocy od 3 biegu?

Post autor: Michał_1977 » ndz sie 21, 2011 09:55

axel2000@op.pl pisze:jak ma full boost to nawet dymka nie póśći tak od 2800 dym całkowicie znika.
Ustaw tak,żeby zostawiał trochę dymu i będzie git :bajer:
axel2000@op.pl pisze:zawór zaślepiony
Zaglądnąłem do Twojego tematu i powiem Ci,że źle to uczyniłeś.Zaślepiłeś tylko ujście z puszki,a sama puszka nie jest jako tako szczelna.Należy wykręcić z niej śrubkę i wyjąć sprężynkę,później zamiast sprężynki włożyć kawałek rureczki o podobnej średnicy i dokręcić wcześniej wykręconą śrubką.Wtedy można mówić o zaślepieniu zaworu :food:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

axel1983
Low Rider
Low Rider
Posty: 479
Rejestracja: pt kwie 01, 2011 10:25

1.6 tdic zmniejszenie mocy od 3 biegu?

Post autor: axel1983 » ndz sie 21, 2011 11:13

Michał_1977, wiem wiem ale u mnie za nic w świecie ni edało sie wykręcić tej śruby próbowane na wiele sposobów, ale reasumując zawór działa poprawnie nawet jak membrana sie podnosi żeby go otworzyć to i tak nie ma go gdzie upuścić tego ciśnienia, wiec chyba to nie to, moze problem jest w małej dawce paliwa, a powiedzcie mi czy taki sposób jak robie jest ok czy moze nie, zamiast odkręcić kontrę i regulować śrubkę od dawki poprostu zakręcam jeszcze bardziej sama śrubę na klucz 13 i ona sie obkreca razem z tą od dawki dymienie wzrasta power tez wiec chyba ok co?


Golf MK3-BYŁO
Golf MK3-BYŁO
Golf MK2-BYŁO
AUDI A3-BYŁO
AUDI A4-BYŁO
AUDI A6 C5-było
VOLVO S60-BYŁO
PASSAT CC - JEST :)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=397052

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 83 gości