1.6 tdic zmniejszenie mocy od 3 biegu?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.6 tdic zmniejszenie mocy od 3 biegu?
J.w mam pewien problem choc moge sie mylić bo nigdy nie miałem do czynienia z silnikiem 1.6 tdic SB 80 koni seryjnie. otóż wszystko ładnie pieknie jest mam obróconego pina wywalona podkładkę turbo dmucha 1,1 bara i mam przelotowy wydech. na 1 i 2 wszystko łądnie i elegancko jest rwanie fajne ale jak wbijam 3 bieg to mam wrażenie ze auto słabnie tak jak by dostawał mniej paliwa nie wiem czy to tak ma być czy moze coś jest na rzeczy ?
Golf MK3-BYŁO
Golf MK3-BYŁO
Golf MK2-BYŁO
AUDI A3-BYŁO
AUDI A4-BYŁO
AUDI A6 C5-było
VOLVO S60-BYŁO
PASSAT CC - JEST
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=397052
Golf MK3-BYŁO
Golf MK2-BYŁO
AUDI A3-BYŁO
AUDI A4-BYŁO
AUDI A6 C5-było
VOLVO S60-BYŁO
PASSAT CC - JEST

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=397052
- Michał_1977
- _
- Posty: 14297
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
1.6 tdic zmniejszenie mocy od 3 biegu?
Raczej zawór upustowy kolektora ssącego,jeśli jest takowy,ale raczej jest.mr_jaru pisze:może zawór upustowy turbiny puszcza
Może też być wina złej dawki paliwa względem ciśnienia doładowania.
Zwróć uwagę na zadymienie,wtedy gdy dobrze ciągnie i gdy słabnie

1.6 tdic zmniejszenie mocy od 3 biegu?
zawór zaślepiony
turbo ładnie dmucha, a dawka hmm jak osiągnie okolice pełnego boostu tak z 2500-2800 to dym całkowicie znika.

Golf MK3-BYŁO
Golf MK3-BYŁO
Golf MK2-BYŁO
AUDI A3-BYŁO
AUDI A4-BYŁO
AUDI A6 C5-było
VOLVO S60-BYŁO
PASSAT CC - JEST
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=397052
Golf MK3-BYŁO
Golf MK2-BYŁO
AUDI A3-BYŁO
AUDI A4-BYŁO
AUDI A6 C5-było
VOLVO S60-BYŁO
PASSAT CC - JEST

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=397052
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
1.6 tdic zmniejszenie mocy od 3 biegu?
na 1 i 2 przy takim setupie raczej nie osiągniesz pełnego boostu, ja stawiam na nieszczelność w dolocie lub zbyt małą dawkę paliwa.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
1.6 tdic zmniejszenie mocy od 3 biegu?
na 2 spokojnie łapie pełen boost, zaryzykował bym ze tez na 1 łapie ale to musze jutro sprawdzić, nieszczelność raczej odpada, ale moze z dawka paliwa cos nie halo moze za mała 

Golf MK3-BYŁO
Golf MK3-BYŁO
Golf MK2-BYŁO
AUDI A3-BYŁO
AUDI A4-BYŁO
AUDI A6 C5-było
VOLVO S60-BYŁO
PASSAT CC - JEST
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=397052
Golf MK3-BYŁO
Golf MK2-BYŁO
AUDI A3-BYŁO
AUDI A4-BYŁO
AUDI A6 C5-było
VOLVO S60-BYŁO
PASSAT CC - JEST

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=397052
1.6 tdic zmniejszenie mocy od 3 biegu?
a jak to poznać ze za mała dawka? jak ma full boost to nawet dymka nie póśći tak od 2800 dym całkowicie znika.
Golf MK3-BYŁO
Golf MK3-BYŁO
Golf MK2-BYŁO
AUDI A3-BYŁO
AUDI A4-BYŁO
AUDI A6 C5-było
VOLVO S60-BYŁO
PASSAT CC - JEST
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=397052
Golf MK3-BYŁO
Golf MK2-BYŁO
AUDI A3-BYŁO
AUDI A4-BYŁO
AUDI A6 C5-było
VOLVO S60-BYŁO
PASSAT CC - JEST

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=397052
- Michał_1977
- _
- Posty: 14297
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
1.6 tdic zmniejszenie mocy od 3 biegu?
Ustaw tak,żeby zostawiał trochę dymu i będzie gitaxel2000@op.pl pisze:jak ma full boost to nawet dymka nie póśći tak od 2800 dym całkowicie znika.

Zaglądnąłem do Twojego tematu i powiem Ci,że źle to uczyniłeś.Zaślepiłeś tylko ujście z puszki,a sama puszka nie jest jako tako szczelna.Należy wykręcić z niej śrubkę i wyjąć sprężynkę,później zamiast sprężynki włożyć kawałek rureczki o podobnej średnicy i dokręcić wcześniej wykręconą śrubką.Wtedy można mówić o zaślepieniu zaworuaxel2000@op.pl pisze:zawór zaślepiony

1.6 tdic zmniejszenie mocy od 3 biegu?
Michał_1977, wiem wiem ale u mnie za nic w świecie ni edało sie wykręcić tej śruby próbowane na wiele sposobów, ale reasumując zawór działa poprawnie nawet jak membrana sie podnosi żeby go otworzyć to i tak nie ma go gdzie upuścić tego ciśnienia, wiec chyba to nie to, moze problem jest w małej dawce paliwa, a powiedzcie mi czy taki sposób jak robie jest ok czy moze nie, zamiast odkręcić kontrę i regulować śrubkę od dawki poprostu zakręcam jeszcze bardziej sama śrubę na klucz 13 i ona sie obkreca razem z tą od dawki dymienie wzrasta power tez wiec chyba ok co?
Golf MK3-BYŁO
Golf MK3-BYŁO
Golf MK2-BYŁO
AUDI A3-BYŁO
AUDI A4-BYŁO
AUDI A6 C5-było
VOLVO S60-BYŁO
PASSAT CC - JEST
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=397052
Golf MK3-BYŁO
Golf MK2-BYŁO
AUDI A3-BYŁO
AUDI A4-BYŁO
AUDI A6 C5-było
VOLVO S60-BYŁO
PASSAT CC - JEST

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=397052
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 96 gości