[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- LeadPCT-V.A.G
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
- Lokalizacja: Trzcianka
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
mam tam nakrętkę/kontrę którą delikatnie tylko popuściłem i później tak samo ją wkręciłem , ta pompa chodziła na JR ( tam był problem z rozrządem tylko ;P ) i jr odpalał , a teraz na aaz nie chce już odpalać a na początku też odpalał z dobre 3 dni jak podchodziłem to od ręki zapalał , ostatnio też odpalał ale coś mu odwaliło i już nie chce ;/ paliwo jest na 100% bo specjalnie wlałem mu 10litrów do baku bo nie byłem pewny co do stanu. filtr też sprawny , wężyki wymienione od powrotu ,
może na lince go pociągnąć tak porządnie ??
przed chwilą sprawdzałem rozrząd i jest OK wszystko wszędzie się zgadza.
elektrozawór też działa , słychać jak się załącza i rozłącza.
może na lince go pociągnąć tak porządnie ??
przed chwilą sprawdzałem rozrząd i jest OK wszystko wszędzie się zgadza.
elektrozawór też działa , słychać jak się załącza i rozłącza.
Mój paszczurek
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=479855
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=479855
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
Jak kręcisz rozrusznikiem,to leci dym z wydechu?
Jeżeli nie leci,to sprawdź,czy po przekręceniu zapłonu elektrozawór w pompie cyknie.Jeśli nie cyknie,to go zmień,bo prawdopodobnie on robi złą robotę
Jeżeli nie leci,to sprawdź,czy po przekręceniu zapłonu elektrozawór w pompie cyknie.Jeśli nie cyknie,to go zmień,bo prawdopodobnie on robi złą robotę
- LeadPCT-V.A.G
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
- Lokalizacja: Trzcianka
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
jeszcze go sprawdzę ale wydaje mi się że działa , chyba że działa ale nie do końca tak jak powinien , mam drugi ze starego tłokorozdzielacza który bankowo jest sprawny więc go wymienię tak na wszelki wypadek , auto zachowuje się tak jak by wgl paliwa nie dostawało , po prostu sobie kręcę i kręcę i tyle
sprawdziłem elektrozawór i faktycznie było coś z nim nie tak , tak jak by się zacinał , wykręciłem go i okazało się że był uwalony ten trzpień od jakiś opiłków metalu ( tak to wyglądało ) wyczyściłem go i chodzi już normalnie niestety z braku czasu i rozładowanego ako nie dałem rady sprawdzić czy odpali ...
sprawdziłem elektrozawór i faktycznie było coś z nim nie tak , tak jak by się zacinał , wykręciłem go i okazało się że był uwalony ten trzpień od jakiś opiłków metalu ( tak to wyglądało ) wyczyściłem go i chodzi już normalnie niestety z braku czasu i rozładowanego ako nie dałem rady sprawdzić czy odpali ...
Mój paszczurek
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=479855
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=479855
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
Źle się dzieje,drogi Panie...LeadPCT-V.A.G pisze:opiłków metalu
Jeżeli to faktycznie są opiłki,to ta pompa długo nie pociągnie
- LeadPCT-V.A.G
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
- Lokalizacja: Trzcianka
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
niewiem czy dokładnie to są opiłki , kiedyś widziałem taki smar wyglądał podobnie .... za jakis czas sprawdzę czy sytuacja się powtarza , jeśli tak to pompa do wymiany poleci
oto co znalazłem w pompie po ściągnięciu tłokorozdzielacza
oto co znalazłem w pompie po ściągnięciu tłokorozdzielacza
Mój paszczurek
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=479855
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=479855
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
O ja pierdziu...
Wczoraj też taką pompę rozebrałem...na szczęście to nie była moja
Wczoraj też taką pompę rozebrałem...na szczęście to nie była moja
- LeadPCT-V.A.G
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
- Lokalizacja: Trzcianka
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
ciesz się ;P
poszukuję takowej pompy dosyć pilnie i tanio
mam tylko nadzieję że nic się nie stało z tłokorozdzielaczem , fala myślę że da radę jeszcze , choć lekko też się przytarła
tłoczek nie ruszony ( tłokorozdzielacz czeka płukanko ) mam tylko nadzieję że we wtryski nie poszedł ten syf
poszukuję takowej pompy dosyć pilnie i tanio
mam tylko nadzieję że nic się nie stało z tłokorozdzielaczem , fala myślę że da radę jeszcze , choć lekko też się przytarła
tłoczek nie ruszony ( tłokorozdzielacz czeka płukanko ) mam tylko nadzieję że we wtryski nie poszedł ten syf
Mój paszczurek
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=479855
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=479855
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
podepne się pod temat jeżeli autor nie ma nic przeciwko. a więc tak jestem w podobnej sytuacji mój JR stracił dość mocno kompresje 2 cylindry tzn pierwszy i czwarty po 32 a dwa środkowe po 21 więc jest masakra, mój plan jest taki żeby go nie robić a właśnie kupić azz i teraz takie krótkie pytania i proszę o szybkie i zwięzłe odpowiedzi:
-tylną łapę wystraczy przełożyć z JR?
-nie chce zmieniać pompy bo moja jest do zrobienia a tamta jest ok a zresztą azz z 1998r. Można przełożyć sam pin z grzybkiem żeby miał spoko moc?
-turbo t3 moje jest zdrowe podejdzie bez problemu pod kolektor z azz?
-skrzynia moja 4t wytrzyma jak nie zrobię wiecej niż 100 KM mocy? i czy skrzynia bez żadnego problemu wejdzie?
-i jak z instalacją całą czujniki temp i cisnienia oleju wiem gdzie co i jak ale na pompie w azz sa dwa kable podłączone a u mnie jeden.
-ostatnie pytanie AZZ z 1998r z anglika wyciagniety 187 K przebiegu za 1500 zl bez turbo opłaca się?
-tylną łapę wystraczy przełożyć z JR?
-nie chce zmieniać pompy bo moja jest do zrobienia a tamta jest ok a zresztą azz z 1998r. Można przełożyć sam pin z grzybkiem żeby miał spoko moc?
-turbo t3 moje jest zdrowe podejdzie bez problemu pod kolektor z azz?
-skrzynia moja 4t wytrzyma jak nie zrobię wiecej niż 100 KM mocy? i czy skrzynia bez żadnego problemu wejdzie?
-i jak z instalacją całą czujniki temp i cisnienia oleju wiem gdzie co i jak ale na pompie w azz sa dwa kable podłączone a u mnie jeden.
-ostatnie pytanie AZZ z 1998r z anglika wyciagniety 187 K przebiegu za 1500 zl bez turbo opłaca się?
Ostatnio zmieniony wt wrz 13, 2011 13:05 przez Piotr_, łącznie zmieniany 1 raz.
- LeadPCT-V.A.G
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
- Lokalizacja: Trzcianka
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
1) ja nie miałem łapy z AAZ i założyłem tą z JR
2) sam pin z grzybkiem nie da Ci tego czego byś oczekiwał , tu chodzi o samo dawkowanie paliwa ( jeśli się mylę poprawcie )
3) raczej nie , przekładaj kolektor z turbem
4) jeśli nie planujesz więcej niż 100KM ( w co nie wierzę , wiem po sobie ;p ) to wytrzyma , wchodzi bez problemu trzeba przełożyć zamach z całym sprzęgłęm z JR
5) ja mam cały osprzęt z JR wsio podpięte jest tak jak w JR , co do pompy niech się ktoś wypowie kto zna dokładniej temat
6) wszystko zależy od faktycznego stanu motoru , ja kupiłem silnik z przebiegiem ponoć ok 220 tyś z turbo bez pompy za 800zł w stanie bardzo dobrym
dodatkowo jeśli wtryski w JR masz dobry i nie leją zakładaj je do AAZ , łapa w aaz od pompy wspomagania jest inna , jeśli chciałbyś zakładać pompę z JR to musisz zmienić łapę pompy na tą starego typu. jak coś jeszcze mi się przypomni to napiszę
mój klekot czeka sobie na podwórku na pompę ;p
2) sam pin z grzybkiem nie da Ci tego czego byś oczekiwał , tu chodzi o samo dawkowanie paliwa ( jeśli się mylę poprawcie )
3) raczej nie , przekładaj kolektor z turbem
4) jeśli nie planujesz więcej niż 100KM ( w co nie wierzę , wiem po sobie ;p ) to wytrzyma , wchodzi bez problemu trzeba przełożyć zamach z całym sprzęgłęm z JR
5) ja mam cały osprzęt z JR wsio podpięte jest tak jak w JR , co do pompy niech się ktoś wypowie kto zna dokładniej temat
6) wszystko zależy od faktycznego stanu motoru , ja kupiłem silnik z przebiegiem ponoć ok 220 tyś z turbo bez pompy za 800zł w stanie bardzo dobrym
dodatkowo jeśli wtryski w JR masz dobry i nie leją zakładaj je do AAZ , łapa w aaz od pompy wspomagania jest inna , jeśli chciałbyś zakładać pompę z JR to musisz zmienić łapę pompy na tą starego typu. jak coś jeszcze mi się przypomni to napiszę
mój klekot czeka sobie na podwórku na pompę ;p
Mój paszczurek
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=479855
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=479855
- LeadPCT-V.A.G
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
- Lokalizacja: Trzcianka
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
wkońcu dorwałem pompę no i autko odpaliło nawet jedzie ;D ładnie chodzi , tylko problem jest z tą regulacją co idzie z tyłu pompy od wolnych obrotów niestety ona nie działa , i co z tym fantem zrobić ??
Mój paszczurek
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=479855
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=479855
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
kurcze ciężko dorwać azz u mnie ten co miałem na oku ktoś wziął szybciej! ale teraz mam na oku 1,6 td z mk1 żeby włożyć do siebie wsytarczy łape przełożyć? miska olejowa z tego co wiem ta sama? a jak z kolektorem wydechowym?
- LeadPCT-V.A.G
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
- Lokalizacja: Trzcianka
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
panowie jak najlepiej ustawić kąt wtrysku z jakimi wartościami dokładnie
i jeszcze jedno pytanko , słyszałem że można zblokować turbo tak żeby ciągnęło od dołu tak jak TDI ;P ma ktoś na to przepis ?? ;D czy lepiej nie robić tego z AAZ ?
kolego ja kupiłem z allegro , dość długo szukałem i się czaiłem , teraz nie żałuje grzanie świec pyk i chodzi
i jeszcze jedno pytanko , słyszałem że można zblokować turbo tak żeby ciągnęło od dołu tak jak TDI ;P ma ktoś na to przepis ?? ;D czy lepiej nie robić tego z AAZ ?
kolego ja kupiłem z allegro , dość długo szukałem i się czaiłem , teraz nie żałuje grzanie świec pyk i chodzi
Mój paszczurek
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=479855
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=479855
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
panowie kupilem kompletnego azz z passata wczesniej mialem 1.6 jr i teraz pytania.. czy azz podejdzie do skrzyni azz ze sprzeglem z azz z passata ? czy sprzeglo wrzucic od jr ? i2gie pytanie 2 tyg temu zrobilem wtryski moim 1.6 lecz okazalo ze ze ma marna kompreche... da rady wtryski z 1.6 wpakowac do azz ktorego kupilem ? oplaca sie to ??
kupilem to: http://motoallegro.pl/vw-passat-1-9-td- ... 37000.html" onclick="window.open(this.href);return false;
aa i jeszcze jedno pytanie jak rozwiazac temat wydechu bo jak widac na focie jest plecionka a ja mam na takie klamry w krztałcie litery C trzeba kupic wydech z passata??
kupilem to: http://motoallegro.pl/vw-passat-1-9-td- ... 37000.html" onclick="window.open(this.href);return false;
aa i jeszcze jedno pytanie jak rozwiazac temat wydechu bo jak widac na focie jest plecionka a ja mam na takie klamry w krztałcie litery C trzeba kupic wydech z passata??
Był mk2 potem mk3 potem mk2 teraz mk4 :D
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
zorro89, wtryski będą pasować, jak będzie skrzynia z mk2 to sprzęgło z mk2, jak skrzynia z passata to sprzęgło z passata, ten element z plecionką odkręcasz przykręcasz swój z jr'a i dajesz te klamry, tylko AAZ't jest o około 2cm wyższy więc może wydech wadzić o podłogę.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości