Brak mocy w całym zakresie obrotów

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Bart93
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr sie 10, 2011 15:28

Brak mocy w całym zakresie obrotów

Post autor: Bart93 » pt sie 19, 2011 00:24

Witam forumowiczów!
Może zbierze mi sie opr za to ze ponawiam temat już pewnie znany wszystkim z tym że kurcze przeszukałem wszystkie interesujące mnie topy i nie widzialem takich sytuacji jak u mnie, nie kasujcie tego topu taka prośba :) otóż mam golfa tdi 1z i bardzo irytuje mnie brak mocy tego auta. Wiec tak: wszystkie przewody cisnieniowe sprawdzałem są ok , n75 regenerowałem sam , nie wiem czy słusznie lecz zrobiłem to starannie wiec mam pewność że i to jest ok, auto wywala błąd 01237 i brzmi 01237 - Fuel Shut-Off Valve (N109)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent i to jest jeden jedyny błąd jaki mi wyskakuje , wyczytałem również że przez to jest brak mocy , wiec wykreciłem, wyczyściłem, przedmuchałem i co ? .... jak zawsze . :( błąd dalej obecny wraz z brakiem , mocy proszę pomóżcie :(( już nie mam pomysłu :( jeszcze raz przepraszam za któryś z kolei ten sam temat. aha dodam że jeździ ponad 120 , jechałem 140. Mam na myśli brak notlaufu.



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Brak mocy w całym zakresie obrotów

Post autor: Sztomel » pt sie 19, 2011 09:06

Czyści się N109 jeśli przy jego błędzie jest opis 04 Mechanical Malfunction a w Twoim przypadku masz przerwy w jego zasilaniu a to skutkuje brakiem możliwości uruchomienia silnika lub jego gaśnięcie podczas jazdy. Najlepiej będzie jak zrobisz logi dynamiczne grup : 003 z 011 i 008 z 010 i wkleisz tu linki do nich.


Obrazek

Bart93
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr sie 10, 2011 15:28

Brak mocy w całym zakresie obrotów

Post autor: Bart93 » pt sie 19, 2011 11:03

Robi sie :)) dostarcze jeszcze dziś :)



Bart93
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr sie 10, 2011 15:28

Brak mocy w całym zakresie obrotów

Post autor: Bart93 » pt sie 19, 2011 20:03

No i niestety mam problem , mianowicie nie zapisują mi sie logi na dysku a ostatnio sie zapisywało :( poczytam w czym problem i wstawie jutro :(



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Brak mocy w całym zakresie obrotów

Post autor: Sztomel » pt sie 19, 2011 20:16

Problem zapewne nastąpił po ściągnięciu nowej wersji zabezpieczeń Twego kompa - ostatnio Avast miał taką akcję więc przed otwarciem programu VAG-COM trzeba najpierw wybrać w oknie dialogowym Avasta w polu wyboru - "Możliwe Działania : Otwórz normalnie" a nie "Otwieraj w środowisku izolowanym [sandbox]" i dopiero kliknąć na OK. Wtedy logi zapiszą się normalnie a w przeciwnym razie nie zapiszą się wcale.


Obrazek

Bart93
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr sie 10, 2011 15:28

Brak mocy w całym zakresie obrotów

Post autor: Bart93 » pt sie 19, 2011 20:21

to jade je zrobić :) za 20 min bedą :) dzięki :)



Bart93
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr sie 10, 2011 15:28

Brak mocy w całym zakresie obrotów

Post autor: Bart93 » pt sie 19, 2011 21:02

Proszę oto logi dynamiczne grup : 003 z 011 i 008 z 010 http://vaglog.rtnet.pl/bartstunter13_55045.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.rtnet.pl/bartstunter13_55046.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Brak mocy w całym zakresie obrotów

Post autor: munior » pt sie 19, 2011 21:42

Sztomel pisze:Problem zapewne nastąpił po ściągnięciu nowej wersji zabezpieczeń Twego kompa - ostatnio Avast miał taką akcję więc przed otwarciem programu VAG-COM trzeba najpierw wybrać w oknie dialogowym Avasta w polu wyboru - "Możliwe Działania : Otwórz normalnie" a nie "Otwieraj w środowisku izolowanym [sandbox]" i dopiero kliknąć na OK.
Hehe ... masz rację Sztomel, sam niedawno padłem ofiarą nadgorliwości avasta .A co do problemu kolegi z brakiem mocy to proponuję wymienić przepływomierz ,bo ewidentnie widać w logach że nie domaga


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Bart93
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr sie 10, 2011 15:28

Brak mocy w całym zakresie obrotów

Post autor: Bart93 » pt sie 19, 2011 21:50

Prosze jeszcze innych o sugestie. Munior dzieki bede miał to na uwadze :) pozdrawiam



Awatar użytkownika
MD2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: pt wrz 04, 2009 19:34
Lokalizacja: śląskie

Brak mocy w całym zakresie obrotów

Post autor: MD2 » sob sie 20, 2011 11:25

przeciez Munior napisał ci ze masz przepływomierz do wymiany !!!!

Myslisz ze inni cos innego wymyslą na niedomagania twojego auta????



Bart93
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr sie 10, 2011 15:28

Brak mocy w całym zakresie obrotów

Post autor: Bart93 » sob sie 20, 2011 12:16

Może grzeczniej troche , sztomel napisał żebym wstawił logi wiec chce też jego opinie zobaczyć.



Bart93
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr sie 10, 2011 15:28

Brak mocy w całym zakresie obrotów

Post autor: Bart93 » sob sie 20, 2011 15:26

Dobra przepływka zmieniona auto stało sie troszke żwawsze :) ale wciąż nie ma tego co być powinno. Co zaradzicie z tym zaworkiem :( ?



Bart93
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr sie 10, 2011 15:28

Re: Brak mocy w całym zakresie obrotów

Post autor: Bart93 » sob sie 20, 2011 18:19

Panowie znalazłem powód błedu 01237 31-00. Otóż pomierzyłem dokładnie kabel dot. zaworu na całej drodze do ecu i nigdzie nie jest przerwany, ALE zmierzyłem go też pod względem napięcia no i tu już nie jest fajnie bo napiecie wynosi 0.00v :( ktoś zrobił tam patent i nacioł za zaworem kabelek (od n109 czarno biały) i wplątał tam jakiś kabel, zaizolował i ten kabelek ma swoją mete zaraz za kostką stacyjki i w ten sam sposób połączony jest z kablem czarno niebieskim z grubszym pasem czarnym. I tu jest powód błedu , ktoś pominoł ecu tym kablem , ale dobrze bo tak to chociaż auto wogole jeździ. Panowie prosze pomóżcie co jest powodem braku napiecia na wylocie z ecu kabla do n109? :( z góry dziekuje i pozdrawiam.



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Brak mocy w całym zakresie obrotów

Post autor: Sztomel » ndz sie 21, 2011 11:58

Wygląda na to, że ktoś podał w ten sposób zasilanie na "lewo" na N109 po włączeniu zapłonu. Musisz przywrócić teraz instalację do poprzedniego stanu a przy okazji sprawdź czy przekaźnik 109 nie jest walnięty i czy ktoś pod nim nie zmostkował pinów i nie połączył ich przez stacyjkę.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 14 gości