[Mk3] Soft turbo do VR6??!!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
[Mk3] Soft turbo do VR6??!!
Zamierzam zalorzyć soft turbo do mojego VR6, obecnie w silniku zaszly i tak duze zmiany, silnik wykrecony jest do ponad 200KM (walki, obrobka GT, unichip)
Jesli dmuchne min np 0,5bara, MOJE PYTANIE JAK DUZE ZMIANY MUSZA ZAJSC W SILNIKU , CO MUSZE BEZWZGLEDNIE WYMIENIC, CZY MUSZA BYC ZAMONTOWANE KUTE CZESC I INNE SPRAWY. Licze na wasza pomoc, turbine i kolektor pod turbo juz mam, dochodzi cala robota, strojenie i ewentualne zmiany w silniku, i tutaj boje sie duzych kosztów.
prosze o rzetelna pomoc
Jesli dmuchne min np 0,5bara, MOJE PYTANIE JAK DUZE ZMIANY MUSZA ZAJSC W SILNIKU , CO MUSZE BEZWZGLEDNIE WYMIENIC, CZY MUSZA BYC ZAMONTOWANE KUTE CZESC I INNE SPRAWY. Licze na wasza pomoc, turbine i kolektor pod turbo juz mam, dochodzi cala robota, strojenie i ewentualne zmiany w silniku, i tutaj boje sie duzych kosztów.
prosze o rzetelna pomoc
Ostatnio zmieniony pt mar 18, 2005 00:10 przez Ralfii_VR, łącznie zmieniany 1 raz.
wiesz podciaganie silnika juz nie ma sensu, zostalo tylkjo turbo, stad pytanie, szkoda ladowac juz kase w tuning, poniewaz efekty beda niewspolmierne do kasy,MAREK 74 pisze:mi sie wydaje że poszedłeś w jedną strone a teraz chcesz w drugą
albo podciągasz wolnossący silnik albo robisz turbo
chce zainstalowac turbo, tylko zaczac od sprezania do 0,5
silnik chyba byl odprezany obrobce gt, chodzi mi przede wszystkim czy tloki, korbowody, skrzynia i sprzeglo to by wytrzymalo,MAREK 74 pisze:według moich danych to musisz odprężyć silnik bo czapke zdejmie
a chyba go niedawno doprężyłeś?
sprawa chodzenia silnika, vr6 ma tendencje do przegrzewania, chyba nie obejdzie sie bez chlodnicy oleju?
W obrobce GT silnik szybciej byl doprezony:))
VR6 ma chlodnice oleju w standardzie, ale mozna zalozyc taka bardziej wydajna i po klopocie. Skrzynia, siknik powinny wytrzymac takie obciazenie bez problemow.
do takiego cisnienia kute tłoki?
przeciez ta turbina bedzie dawala tylko 0.5bara jak by dawala 1.5 to trzeba napewno cos zmieniac ale przy takim cisnieniu?
takie hardcorowe modyfikacje?
po co?
zreszta zobacz czy Audi S2 ma kute tłoki a tam turbina troche cisnienia daje i wtedy bedziesz wiedzial czy potrzeba wsadzac do twojego
chyba ze masz zamiar w najblizszym czasie dolozyc jeszcze wieksze turbo
zreszta nie znam sie na takich modach tylko czytalem kiedys na ten temat
przeciez ta turbina bedzie dawala tylko 0.5bara jak by dawala 1.5 to trzeba napewno cos zmieniac ale przy takim cisnieniu?
takie hardcorowe modyfikacje?
po co?
zreszta zobacz czy Audi S2 ma kute tłoki a tam turbina troche cisnienia daje i wtedy bedziesz wiedzial czy potrzeba wsadzac do twojego
chyba ze masz zamiar w najblizszym czasie dolozyc jeszcze wieksze turbo
zreszta nie znam sie na takich modach tylko czytalem kiedys na ten temat
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości