Wydmuchana uszczelka pod głowicą?! POMOCY!!! Golf II 1.6 TD

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
hastalavista
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn sie 15, 2011 18:03

Wydmuchana uszczelka pod głowicą?! POMOCY!!! Golf II 1.6 TD

Post autor: hastalavista » pn sie 15, 2011 18:31

Witam, potrzebuje kilku porad odnośnie mojego mk.II 1.6 TD '87 :banghead:
Objawy:
1. Utrata płynu chłodzącego ok. 1 litr na 60 km ( nie stwierdziłem wycieków na zewnątrz silnika)

2. Po dłuższym postoju np. przez noc auto przy odpalaniu dławi się, a z wydechu wydobywa sie biały kłąb dymu

3. w czasie jazdy po jakichś 10 km silnik nagrzewa się do temp. ok 90 *C, poczym wraca do normalnej temperatury

Nie stwierdziłem spadku mocy, auto poza tym zachowuje sie normalnie, podejrzewam uszkodzenie głowicy lub uszczelki pod nią... Proszę o rzetelne porady



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14297
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Wydmuchana uszczelka pod głowicą?! POMOCY!!! Golf II 1.6 TD

Post autor: Michał_1977 » śr sie 17, 2011 06:34

hastalavista pisze:podejrzewam uszkodzenie głowicy lub uszczelki pod nią
Raczej dobrze podejrzewasz,bo
hastalavista pisze: biały kłąb dymu
wydobywa się zazwyczaj,gdy padnie uszczelka lub głowica...
hastalavista pisze:po jakichś 10 km silnik nagrzewa się do temp. ok 90 *C, poczym wraca do normalnej temperatury
Tego za cholerę nie rozumiem...
Przecież 90*,to jest właśnie normalna temperatura dla silnika :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
hastalavista
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn sie 15, 2011 18:03

Wydmuchana uszczelka pod głowicą?! POMOCY!!! Golf II 1.6 TD

Post autor: hastalavista » czw sie 18, 2011 09:39

Przecież 90*,to jest właśnie normalna temperatura dla silnika


Zgadzam sie , więc pomijając temperaturę (wskaźnik w golfie pokazuje po swojemu, ale znacznie zbliza sie do niemal końca skali, po czym wraca w normalne położenie czyli do połowy skali :) ) objawy są właśnie takie j.w.

Skoro więc to uszczelka lub głowica to co dalej ? Czy w 24 - letnim aucie opłaca się to jeszcze robić ? :otepienie:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14297
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Wydmuchana uszczelka pod głowicą?! POMOCY!!! Golf II 1.6 TD

Post autor: Michał_1977 » czw sie 18, 2011 11:18

hastalavista pisze:Czy w 24 - letnim aucie opłaca się to jeszcze robić ?
Zdejmiesz czapkę,to się przekonasz :bigok:
Robiłem kiedyś JR-a z 87r i na gładziach cylindrowych były jeszcze ślady fabrycznego honowania,więc zdecydowanie opłacało się :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 83 gości