Wszystko na temat swapu z 2E na AGG
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wszystko na temat swapu z 2E na AGG
Witam, chcialbym dowiedziec sie wszystkiego na temat takiego swapu. Rozumiem, ze kupic musze silnik kompletny, wiazke, kompa, przy okazji tez kupie climatronic i skrzynie bo moja umiera. Tu 1 pytanie czy skrzynia bedzie na linki? Da sie wymienic caly mechanizm bo ja mam chyba na wybierak? Wg etki pompy paliwa sa takie same, wiec chyba ruszal nie bede. Tak wiec jesli ktos przez to przechodzil prosze niech podzieli sie doswiadczeniem.
BTW 2e ma ponoc natryski oleju na denka tloka, a AGG tez?
BTW 2e ma ponoc natryski oleju na denka tloka, a AGG tez?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Wszystko na temat swapu z 2E na AGG
ma natryski ale to nie jedynba różnica jeśli chodzi o sam silnik pomijajac inny układ wtryskowy. Główne różnice sa w głowicy i polegają na tym że AGG ma lżejsze zawory o cieńszych trzonkach i dzieki temu mozna było zastosować po jednej spręzynie zaworowej zamiast dwóch jak w 2E, dzięki temu rozrząd daje mniejsze opory w czasie pracy. Pompa taka sama. Sterowanie skrzynią to samo bez linek. Musisz pamiętac o reszcie osprzetu silnika czyli chodzi głównie o inny przepływomierz i rurę dolotu. Przepływomierz klapkowy z 2E odsprzedasz za dobra cenę. Klimatronik bym sobie darował za dużo do psucia wybrałbym manualną klimę
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Wszystko na temat swapu z 2E na AGG
Co do osprzetu to oczywiscie, ze caly potrzeba. a Sprzeglo tez ma na linke? Moze wyjasnisz mi o co kaman z tym climatroniciem? Bo jest do sprzedania agg z klimatronikiem, ale nie mam pojecia czy cos bedzie trzeba przerabiac?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Wszystko na temat swapu z 2E na AGG
nie w porządku jak masz do wzięcia komplet klimatronika o którym masz pewność że działał przed wyjęciem to bierz, chodziło mi o potencjalną awaryjność elektroniki i serwomechanizmów sterujących klapkami .
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Wszystko na temat swapu z 2E na AGG
http://www.catalogue.bosal.com/pages/ex ... =2.0&fuel=" onclick="window.open(this.href);return false;
prawie na bank podejdzie chociaż zależnie od rocznika 2E miał taki sam lub troszkę inny, jeśli inny to różnice były w portkach, długości katalizatora i rury do kata do tłumika środkowego. Wg widoku w katalogu jeśli kompletny to ma pasować.
prawie na bank podejdzie chociaż zależnie od rocznika 2E miał taki sam lub troszkę inny, jeśli inny to różnice były w portkach, długości katalizatora i rury do kata do tłumika środkowego. Wg widoku w katalogu jeśli kompletny to ma pasować.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości