Zmulony , dużo pali .
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 135
- Rejestracja: pn maja 30, 2011 20:52
Zmulony , dużo pali .
Witam
Mam Plusa 1.9 105 KM BKC i z tego co zauważyłem strasznie dużo pali w mieście ok 7,5 l a na trasie ok 6-6,5 , znajomego Plus nie przekracza w mieście 6,5 l .
Dodatkowo czasami łapie muła i pod górkę na 4 biegu nie przekracza 100km/h przy czym golf III 1.6 75 KM znacznie lepiej " idzie " pod tą górę . Ciągle świeci się pomarańczowa kontrolka układu wydechowego , byłem odczytać błędy i je wykasować , ale 2 dni po znowu się zapaliła . Błędy które wyskoczyły : 16785 ,17056 . Ostatnio samochód zgasł przy ruszaniu a po ponownym zapaleniu zapaliła się kontrolka wspomagania na pomarańczowo i niestety nie znikła , wspomaganie działa prawidłowo , ale podczas skręcania coś cicho strzela . Przebieg 190 000 .
Mam Plusa 1.9 105 KM BKC i z tego co zauważyłem strasznie dużo pali w mieście ok 7,5 l a na trasie ok 6-6,5 , znajomego Plus nie przekracza w mieście 6,5 l .
Dodatkowo czasami łapie muła i pod górkę na 4 biegu nie przekracza 100km/h przy czym golf III 1.6 75 KM znacznie lepiej " idzie " pod tą górę . Ciągle świeci się pomarańczowa kontrolka układu wydechowego , byłem odczytać błędy i je wykasować , ale 2 dni po znowu się zapaliła . Błędy które wyskoczyły : 16785 ,17056 . Ostatnio samochód zgasł przy ruszaniu a po ponownym zapaleniu zapaliła się kontrolka wspomagania na pomarańczowo i niestety nie znikła , wspomaganie działa prawidłowo , ale podczas skręcania coś cicho strzela . Przebieg 190 000 .
Zmulony , dużo pali .
Pierwszy błąd informuje o tym, że jest zbyt mała recyrkulacja spalin - prawdopodobnie wężyk podciśnienia uszkodzony.
Drugi o tym, że sterownik silnika wykrył brak zasilania na świecę żarową w drugim cylindrze a przyczyn może być kilka :
http://translate.google.pl/translate?hl ... 26hs%3DkIL" onclick="window.open(this.href);return false;
Musiałbyś kolego zrobić jednak logi dynamiczne by zobaczyć jak to z tym podciśnieniem u Ciebie jest oraz logi statyczne a zwłaszcza grupy 007.
Drugi o tym, że sterownik silnika wykrył brak zasilania na świecę żarową w drugim cylindrze a przyczyn może być kilka :
http://translate.google.pl/translate?hl ... 26hs%3DkIL" onclick="window.open(this.href);return false;
Musiałbyś kolego zrobić jednak logi dynamiczne by zobaczyć jak to z tym podciśnieniem u Ciebie jest oraz logi statyczne a zwłaszcza grupy 007.
-
- Mały gagatek
- Posty: 135
- Rejestracja: pn maja 30, 2011 20:52
Zmulony , dużo pali .
A to spalanie ? Wydaje się być trochę zbyt duże przy wyłączonej klimie . I wie ktos co może być z tym wspomaganiem , możliwe ,że to po prostu chwilowy błąd , ale komputer go nie wykasował i ciągle się świeci ta kontrolka ?
Dodatkowo nie ma klaksonu , dźwięku kierunków oraz innych sygnałów np. światłą z otwartymi drzwiami , pasy itp . Jeden przekaźnik był bardzo gorący jak sprawdzałem , do poszczególnych modeli są odpowiednie przekaźniki czy jest jeden do wszystkich , bo to trochę staje się irytujące jak jakiś zawalidroga zaśpi na światłach i rusza po 10 s po zapaleniu się zielonego
.
Dodatkowo nie ma klaksonu , dźwięku kierunków oraz innych sygnałów np. światłą z otwartymi drzwiami , pasy itp . Jeden przekaźnik był bardzo gorący jak sprawdzałem , do poszczególnych modeli są odpowiednie przekaźniki czy jest jeden do wszystkich , bo to trochę staje się irytujące jak jakiś zawalidroga zaśpi na światłach i rusza po 10 s po zapaleniu się zielonego

Zmulony , dużo pali .
Szybki5151, sygnalizacja drzwi i pasów nie zawsze występowała
co do spalania - 7.5l w mieście to norma, bo wszystko zależy od tras w mieście, stylu jazdy i rodzaju miasta.

-
- Mały gagatek
- Posty: 135
- Rejestracja: pn maja 30, 2011 20:52
Zmulony , dużo pali .
możliwe , ale wcześniej były sygnały dźwiękowe .Shmatan pisze:sygnalizacja drzwi i pasów nie zawsze występowała
-
- Mały gagatek
- Posty: 135
- Rejestracja: pn maja 30, 2011 20:52
Zmulony , dużo pali .
Może był by ktoś taki miły i zamieścił fotkę z lokalizacją tego wężyka od podciśnienie , bo szczerze mówiąc nie wiem gdzie co jest w dieslu ponieważ dotąd same benzyniaki były .
Najbardziej byłbym zadowolony ze schematów tego silnika ( BKC ) . Pozdrawiam
Najbardziej byłbym zadowolony ze schematów tego silnika ( BKC ) . Pozdrawiam

Zmulony , dużo pali .
Zatem proszę schemat : http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 4d4ff10500" onclick="window.open(this.href);return false;
P1 idzie do trójnika na przewodzie pomiędzy pompą tandem (paliwa i podciśnienia) a serwem hamulców a P6 do siłownika podciśnienia (gruchy ze sztangą) przy turbo.
P1 idzie do trójnika na przewodzie pomiędzy pompą tandem (paliwa i podciśnienia) a serwem hamulców a P6 do siłownika podciśnienia (gruchy ze sztangą) przy turbo.
-
- Mały gagatek
- Posty: 135
- Rejestracja: pn maja 30, 2011 20:52
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 103 gości