wysokie obroty
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Z przyjemnoscia podaje rozwiazanie mojego problemu ( kilka postow wyzej ) Pomoglo wyczyszczenie wszystkich zloczek WD40 i pilniczkiem. Zasieniedzona byla zloczka od silniczka ( nie wiem jak sie nazywa chyba nastawnik przepustnicy ) znajduje sie po lewej stronie gaznika. Juz od 4 dni jest wszystko OK a jezdzilem po wszystkich wertepach i lalo jak z cebra. Pozdrawiam.
Poszczęsliwym zarejestrowaniu mojego auta, pojechałem do serwisu VWAllggti pisze:Witam wszystkich, od kilku dni jestem posadaczem golfa III GTi 2,0 sprowadzonego z Włoch niby wszystko jest dobrze ale jedna sprawa nie daje mi spokoju tzn szarpanie autem zawsze przy 3000obr na niższych i wyższych jest ok, nie mam pojęcia co jest tego przyczyną dodam że wymieniłem filtr paliwa i nic to niezmieniło. Obawiam sie ze to coś poważniejszego tylko co?
Pozdrawiam!!!
Podpieli komputer i wykazał ze trzeba wumienić "sondę lambdę"
Wymienili ją Kosztowało to 240zł. Zadowolony ze wszystkko w pożądku wyjechałemale jak sie okazalo samochód dalej szarpie pomyślałem trzeba trochę przejechać i będzie wszystko w poządku , po jakimś czasie przestało szarpać przejechałem 25km więc juz do nich niewracałem, pojechałem do domu coś zjeśc znowu zaczęło szarpać pojechalem spowrotem do serwisu podpieli znowu komputer i nie wykazał zadnych błędów, za waszymi8 radami powiedziałem im aby sprawdzili zapłon bo pasek był zmieniany powiedzieli ze jast wyrególowany i nie wiedzą co to jest. Juz nie wiem wogóle co to jest ale to szarpanie spędza mi sem z powiek.
Poszczęsliwym zarejestrowaniu mojego auta, pojechałem do serwisu VWAllggti pisze:Witam wszystkich, od kilku dni jestem posadaczem golfa III GTi 2,0 sprowadzonego z Włoch niby wszystko jest dobrze ale jedna sprawa nie daje mi spokoju tzn szarpanie autem zawsze przy 3000obr na niższych i wyższych jest ok, nie mam pojęcia co jest tego przyczyną dodam że wymieniłem filtr paliwa i nic to niezmieniło. Obawiam sie ze to coś poważniejszego tylko co?
Pozdrawiam!!!
Podpieli komputer i wykazał ze trzeba wumienić "sondę lambdę"
Wymienili ją Kosztowało to 240zł. Zadowolony ze wszystkko w pożądku wyjechałemale jak sie okazalo samochód dalej szarpie pomyślałem trzeba trochę przejechać i będzie wszystko w poządku , po jakimś czasie przestało szarpać przejechałem 25km więc juz do nich niewracałem, pojechałem do domu coś zjeśc znowu zaczęło szarpać pojechalem spowrotem do serwisu podpieli znowu komputer i nie wykazał zadnych błędów, za waszymi8 radami powiedziałem im aby sprawdzili zapłon bo pasek był zmieniany powiedzieli ze jast wyrególowany i nie wiedzą co to jest. Juz nie wiem wogóle co to jest ale to szarpanie spędza mi sem z powiek.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 262 gości