Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Moge zmierzyc ale powiem ze to bedzie nieco lipne porownanie. Naprawde niewiele trzeba zeby juz bylo kolo do wyrzucenia.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- Misza1122
- Forum Master
- Posty: 1096
- Rejestracja: wt lut 02, 2010 12:49
- Lokalizacja: Terespol
- Kontakt:
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Na jakiej podstawie to opierasz? Byłbym bardzo wdzięczny za zmierzenie. Mimo wszystko wnioskuje, że po minimalnym wytarciu koła i tarczy za sprawą działania siły tarcza z jaką wzajemnie oddziałują już te wszystkie elementy dyskwalifikuje... Trochę mnie to smuci i lekko też dziwi
- krzysiek1aa
- Ma gadane
- Posty: 166
- Rejestracja: pn maja 25, 2009 16:03
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Hey mam koło z ALH sprawne 100% moze na jakies fotce koła zrobisz kresko odkąd dokąt mam to zmierzyć.
Ps. jeśli ktoś potrzeboje koło 2 masowe to sprzedam, umnie załozyłem 1 mas z powodu modyfikacji![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ps. jeśli ktoś potrzeboje koło 2 masowe to sprzedam, umnie załozyłem 1 mas z powodu modyfikacji
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
1z 1.9 tdi
ALH 1.9 tdi+0,216Bosch+GT1749VB+ CHIPS
ALH 1.9 tdi+0,216Bosch+GT1749VB+ CHIPS
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
![Obrazek](http://images38.fotosik.pl/1027/aeba4d00e9f3fa24m.jpg)
Wstawiam fotke by wiadomo bylo jak robilem pomiar. Jako liniał użyłem duzej suwmiarki ktora to ma frubość 3,8 mm. Druga suwmiarka mierzymy glebokosciomierzem przykladajc koniec suwmiarki do tego liniału prostopadle i wychodzi wynik 16,4 mm. Zatem glebokosc odsadzenia w zamachu od przylgni wienca co czesci gdzie dociska tarcza to 16,4-3,8 =12,6 mm.
Dlaczego mowie ze lipny ten pomiar. hmm moze nie dokonca bo faktycznnie da jakis obraz porownawczy tylko trzeba pamietac ze zawsze jest jais blad pomiaru itp a niestety wciskajac pedal sprzegla tworzacy sie luz na dociskanej tarczy ( miedzy dociskiem a zamachem) nie jest jakis duzy wiec milimetr w tym przypadku to bardzo duzo a nawet mniej niz 1 mm. Moze powodowac, ze sprzeglo bedzie niedociskane i bedzie se slizgac lub jesli zbierzemy na tokarce ta czesc wienca to nie bedzie wysprzeglac do konca. w sumie to nie jest moze jeszcze az tak strasznie bo przeciez tarcza sprzeglowa sie tez zuzywa i robi coraz cieńsza a sprzeglo nadal trzyma dobrze. Wniosek taki ze delikatne lizniecie nie powinno miec wplywu ale jak ktos zjedzie 1mm to moga byc zonki.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- Misza1122
- Forum Master
- Posty: 1096
- Rejestracja: wt lut 02, 2010 12:49
- Lokalizacja: Terespol
- Kontakt:
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Wyszło mi tą samą metodą jakieś 13.1mm, a więc więcej, chociaż to tylko 0,5mm. Przy grubości, sciralności tarczy i docisku uważam, że nie jest to wiele. Można to wliczyć nawet w zużycie przez używanie. Prosiłbym by kolega wyżej też jeszcze zmierzyl jeśli może, a ja pokombinuje czy w każdej konfiguracji wychodzi ten sam pomiar.
Dodam, że wykonawałem operację obracania wieńca zębatego, stąd ta różnica też może wynikać i odrobine jeszcze może zostać skorygowana przy dokręcaniu docisku śrubami:)
Pozdrawiam i dziękuję.
PS. Jestem dobrej myśli już:D
Dodam, że wykonawałem operację obracania wieńca zębatego, stąd ta różnica też może wynikać i odrobine jeszcze może zostać skorygowana przy dokręcaniu docisku śrubami:)
Pozdrawiam i dziękuję.
PS. Jestem dobrej myśli już:D
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
jeszcze raz mierzylem i wyniki te same. Zamach mam w idealnym stanie w 100% sprawne nie wyeksploatowane. Czy 0,5 mm to duzo czy nie to nie wiadomo ale chyba gdzies bylo na forum ze kots deczko liznal wlasnie zamach i juz sie uslizgiwalo sprzegielko. Miejmy nadziej ze bedzie okej i raczje tak bedzie. Zalozyc to bedzie wiadomo.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- Misza1122
- Forum Master
- Posty: 1096
- Rejestracja: wt lut 02, 2010 12:49
- Lokalizacja: Terespol
- Kontakt:
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Nie uważam żeby to było dużo. Skłoniłbym się nawet do wersji, że koło tak naprawdę zabielone nie było:D Chociaż wyglądało ładnie.
Myślę, że 0.5mm róznicy to mało i taka różnica mogła powstac nawet przez to, że przy obracaniu pierścienia zębatego nie dociągnęliśmy go śrubami tylko minimalnie delikatnie stukając młotkiem osadziliśmy. A u Ciebie nie był ruszany, więc siedzi pewnie i tak jak go dociągnięto przy poprzednim przykręcaniu docisku, więc wręcz 100-tu procentowo.
Dobrze będzie, teraz tylko liczyć pieniążki na wymianę:D
Tak na boku, możesz mi podpowiedzieć co wymienić przy okazji? Bodajże chodzi o uszczelniacze wału i skrzyni, warto? Drogo? Nie orientuje się, a widzę, że Ty masz pojęcie. Żeby nie robić bałaganu bardzo byłbym wdzieczny nawet za wiadomość PW.
Pozdrawiam.
Myślę, że 0.5mm róznicy to mało i taka różnica mogła powstac nawet przez to, że przy obracaniu pierścienia zębatego nie dociągnęliśmy go śrubami tylko minimalnie delikatnie stukając młotkiem osadziliśmy. A u Ciebie nie był ruszany, więc siedzi pewnie i tak jak go dociągnięto przy poprzednim przykręcaniu docisku, więc wręcz 100-tu procentowo.
Dobrze będzie, teraz tylko liczyć pieniążki na wymianę:D
Tak na boku, możesz mi podpowiedzieć co wymienić przy okazji? Bodajże chodzi o uszczelniacze wału i skrzyni, warto? Drogo? Nie orientuje się, a widzę, że Ty masz pojęcie. Żeby nie robić bałaganu bardzo byłbym wdzieczny nawet za wiadomość PW.
Pozdrawiam.
- Semian
- Gadatliwa bestia
- Posty: 887
- Rejestracja: pn gru 06, 2004 18:58
- Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
- Kontakt:
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Panowie mam taka sytuacje po wymianie na jednomas , drzy mi pedal gazu i sprzegla oraz drazek zmiany biegow , zakladalem komplet sachsa.
Sam juz nie wiem , czy to przypadkiem nie opony ,ktore tez zmienilem prawie wymiana sprzegla , przeszedlem z balonu 195/65 na 205/50.
Niby felgi nie maja duzego bicia , czy mozliwe jest tez ,ze poduszki sa do wymiany.
Dodam ze wczesniej jak padal dwumas jedynym objawem byly drgania na drazku zmiany biegow i halasujacy dwumas nic wsumie wiecej.
Co radzicie ?
Sam juz nie wiem , czy to przypadkiem nie opony ,ktore tez zmienilem prawie wymiana sprzegla , przeszedlem z balonu 195/65 na 205/50.
Niby felgi nie maja duzego bicia , czy mozliwe jest tez ,ze poduszki sa do wymiany.
Dodam ze wczesniej jak padal dwumas jedynym objawem byly drgania na drazku zmiany biegow i halasujacy dwumas nic wsumie wiecej.
Co radzicie ?
projekt jetta coupe 2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Powiem tak:
u mnie przy 187 na 1 i2 slizga sie
do wmiare spokojnej jezdy styknie
ale do hard nein!!
siedzi G60
u mnie przy 187 na 1 i2 slizga sie
do wmiare spokojnej jezdy styknie
ale do hard nein!!
siedzi G60
Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
zebra tu nie kunie mają główne znaczenie ale Nm,ja po wymianie jestem bardzo zadowolony,na czwórce jeżdzi sie jak automatem ![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Pomóżcie czy zestaw sprzęgła od silnika AXR będzie pasował do AHF http://allegro.pl/sprzeglo-tarcza-docis ... 24207.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Powinien pasować, dwumasa do AXR- AHF jest taka sama, więc jednomasa kompletnego spokojnie zaadaptujesz.TOM28 pisze:Pomóżcie czy zestaw sprzęgła od silnika AXR będzie pasował do AHF
Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Niestety cie zmartwie, jesteś w błędzie odnośnie dopuszczalnych wartości "głębokości" kołaMisza1122 pisze:Nie uważam żeby to było dużo. Skłoniłbym się nawet do wersji, że koło tak naprawdę zabielone nie było:D Chociaż wyglądało ładnie.
Myślę, że 0.5mm róznicy to mało i taka różnica mogła powstac nawet przez to, że przy obracaniu pierścienia zębatego nie dociągnęliśmy go śrubami tylko minimalnie delikatnie stukając młotkiem osadziliśmy. A u Ciebie nie był ruszany, więc siedzi pewnie i tak jak go dociągnięto przy poprzednim przykręcaniu docisku, więc wręcz 100-tu procentowo.
Dobrze będzie, teraz tylko liczyć pieniążki na wymianę:D
Tak na boku, możesz mi podpowiedzieć co wymienić przy okazji? Bodajże chodzi o uszczelniacze wału i skrzyni, warto? Drogo? Nie orientuje się, a widzę, że Ty masz pojęcie. Żeby nie robić bałaganu bardzo byłbym wdzieczny nawet za wiadomość PW.
Pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 87 gości