Problem po wymianie hamulców na większe. Wszystkie koła trą
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Problem po wymianie hamulców na większe. Wszystkie koła trą
nie zrywaj jeśli mogę ci coś doradzić, tylko zakładając uważa zeby się nie pomarszczyła, piszac o nadwymiarze pisałem o naddatku blachy, czyli długość klocka. Często ten nadwymiar bierze się z warstwy lakieru i tylko ją starczy zedrzeć na brzegach. Co do spreżynek z tyłu - mam dwa auta z takim zaciskami klocki zmieniałem już z 6 razy w nich i moge stwierdzić - bez znaczenia kompletnie, starczą spręzyny klocka żeby nic nie hałasowało.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- maciejhan
- Ma gadane
- Posty: 226
- Rejestracja: ndz lis 21, 2010 16:14
- Lokalizacja: WLKP okolice Poznania
Problem po wymianie hamulców na większe. Wszystkie koła trą
Podkładki 22 i 23 są ze stali nierdzewnej i dzięki nim możesz przez długi czas nie zaglądać do hamulca ba nie obrdzewieje ślizg po którym chodzą.
Nie kupuj nowych klocków, te które masz widać że nie były najlepszej jakości nie były idealnie płaskie, ale już się praktycznie dotarły z tego co widzę na zdjęciach. Jeśli razi Cię ta taśma z tyłu klocków to ją wywal po prostu.
Nie kupuj nowych klocków, te które masz widać że nie były najlepszej jakości nie były idealnie płaskie, ale już się praktycznie dotarły z tego co widzę na zdjęciach. Jeśli razi Cię ta taśma z tyłu klocków to ją wywal po prostu.
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
Problem po wymianie hamulców na większe. Wszystkie koła trą
Wg mnie tarcze z lewej strony są lekko przypalone, widać to po kolorze tarcz - lekko fioletowe, natomiast prawa strona jest normalna - błyszcząca. wg mnie nowe tarcze już na początku grzania się hamulców zostały spalone i się pokrzywiły.
Klocki można zostawić, natomiast tarcze z lewej strony są wg mnie do d...
Klocki można zostawić, natomiast tarcze z lewej strony są wg mnie do d...
Problem po wymianie hamulców na większe. Wszystkie koła trą
sprawdzimy u ciebie tarcze na przodzie z prawej :d wstawi się stare tarcze na przód prawy i zobaczy się czy nadal jest bicie. Tył nie ma żadnego bicia bo sprawdzałem
Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Problem po wymianie hamulców na większe. Wszystkie koła trą
siema
trochę nie pisałem bo nie było czasu robić przy aucie.
Dzisiaj chciałem sprawdzić czy będzie bicie na starych tarczach. Pierwsze co zobaczyłem to kałuża dot4 na feldze. Poszło uszczelnienie które dopiero co założyłem. Oring w 1 miejscu skręcony, w 2gim wgnieciony a kawałki gumy pływały w środku + w otworku do wężyka hamulcowego też kawałek gumy był O_O
nie wahając się długo założyłem stary oring który wygląda ok. Co ciekawe tym razem przy wkładaniu tłoczka nie musiałem używać żadnego narzędzia prócz palcy. Wszedł leciutko. Oczywko wszystko dokładnie wyczyściłem. Wtedy wbijałem tłoczek trzonkiem od młotka..... Jutro napiszę czy zacisk nadal cieknie. Mam nadzieję żę teraz tłoczek będzie się cofać.
Wracając do tarcz. Jest bicie na każdej z 2 starych tarcz hamulcowych. Nie sprawdzałem czy bicie jest w innym miejscu po przekręceniu każdej o 180 stopni bo spieszyłem się żeby tłoczek jeszcze zrobić. Tak więc bicie na 3 tarczach już jest.
W poniedziałek zmieniam piastę. Auto idzie do warsztatu.
trochę nie pisałem bo nie było czasu robić przy aucie.
Dzisiaj chciałem sprawdzić czy będzie bicie na starych tarczach. Pierwsze co zobaczyłem to kałuża dot4 na feldze. Poszło uszczelnienie które dopiero co założyłem. Oring w 1 miejscu skręcony, w 2gim wgnieciony a kawałki gumy pływały w środku + w otworku do wężyka hamulcowego też kawałek gumy był O_O
nie wahając się długo założyłem stary oring który wygląda ok. Co ciekawe tym razem przy wkładaniu tłoczka nie musiałem używać żadnego narzędzia prócz palcy. Wszedł leciutko. Oczywko wszystko dokładnie wyczyściłem. Wtedy wbijałem tłoczek trzonkiem od młotka..... Jutro napiszę czy zacisk nadal cieknie. Mam nadzieję żę teraz tłoczek będzie się cofać.
Wracając do tarcz. Jest bicie na każdej z 2 starych tarcz hamulcowych. Nie sprawdzałem czy bicie jest w innym miejscu po przekręceniu każdej o 180 stopni bo spieszyłem się żeby tłoczek jeszcze zrobić. Tak więc bicie na 3 tarczach już jest.
W poniedziałek zmieniam piastę. Auto idzie do warsztatu.
Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Problem po wymianie hamulców na większe. Wszystkie koła trą
odświeżam temat.
po wymianie oringu na stary problem grzejącego się koła prawy przód został rozwiązany.
mam teraz problem z odpowietrznikiem tego koła. leci z gwintu mimo że kupiłem nowy i wstawiłem. Mogę owinąć go teflonem i wstawić czy nie bardzo?
po wymianie oringu na stary problem grzejącego się koła prawy przód został rozwiązany.
mam teraz problem z odpowietrznikiem tego koła. leci z gwintu mimo że kupiłem nowy i wstawiłem. Mogę owinąć go teflonem i wstawić czy nie bardzo?
Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
Problem po wymianie hamulców na większe. Wszystkie koła trą
Możesz, choć lepiej byłoby odtłuścić i dać odpowietrznik na klej Reinz. Przecież tam stwarza się ciśnienie, więc prędzej, czy później teflon może być wypchnięty i zacznie znów lecieć płyn. Jakby co to mam taki klej, można w przyszłym tygodniu podziałać, bo mam urlop.killah pisze:Mogę owinąć go teflonem i wstawić czy nie bardzo?
Re: Problem po wymianie hamulców na większe. Wszystkie koła
no to ogarniemy temat szykuj deskiprezesik25 pisze:Możesz, choć lepiej byłoby odtłuścić i dać odpowietrznik na klej Reinz. Przecież tam stwarza się ciśnienie, więc prędzej, czy później teflon może być wypchnięty i zacznie znów lecieć płyn. Jakby co to mam taki klej, można w przyszłym tygodniu podziałać, bo mam urlop.killah pisze:Mogę owinąć go teflonem i wstawić czy nie bardzo?
Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Problem po wymianie hamulców na większe. Wszystkie koła trą
używam taśm teflonowych w instalacjach przemysłowych, termoolej 150 stopni i 20 bar ciśnienia, wytrzymuje , polecam kupić teflon do gazu, jest grubszyprezesik25 pisze:Przecież tam stwarza się ciśnienie
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae
- Leszek Madison
- Użytkownik
- Posty: 279
- Rejestracja: ndz lut 10, 2008 23:15
- Lokalizacja: WZ
Problem po wymianie hamulców na większe. Wszystkie koła trą
killah, czyszczenie gniazda odpowietrznika nie dało nic? nie ma tam paprochów żadnych?
Re: Problem po wymianie hamulców na większe. Wszystkie koła
mam zamiar zabrać się za to jutro ale chyba jak dokręciłem odpowietrznik to przeszło bo po całej nocy nie widziałem na feldze żeby płyn hamulcowy był. Jednak 100% pewność będzie jak się koło zdejmie.Leszek Madison pisze:killah, czyszczenie gniazda odpowietrznika nie dało nic? nie ma tam paprochów żadnych?
Niestety znowu koło prawe przód jest cieplejsze niż lewe. Teraz to już nie mam pojęcia co jest. Tzn nie jest już gorące ale cieplejsze od lewego. Różnica wyczuwalna ręką ale nie ma mowy o takim przegrzewaniu się jak przedtem. Jest o niebo lepiej. To się jeszcze dociera czy co?
Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Problem po wymianie hamulców na większe. Wszystkie koła trą
Panowie ogólnie wszystko już jest naprawione a dziś wymieniłem klocki tył na nowe bo jak wiadomo mechanik je "trochę" źle zeszlifował. Tak źle dolegały do tarczy że pojawił się pasek rdzy :
Przejeździłem na tych złych klockach z 1.5 tysiąca.
Założyłem teraz nowe klocki i po 10 km rdza nie zeszła. Dać więcej czasu hamulcom na ułożenie się i nie martwić się na zapas czy coś jest nie tak?
Równo się tył grzeje teraz.
Przejeździłem na tych złych klockach z 1.5 tysiąca.
Założyłem teraz nowe klocki i po 10 km rdza nie zeszła. Dać więcej czasu hamulcom na ułożenie się i nie martwić się na zapas czy coś jest nie tak?
Równo się tył grzeje teraz.
Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości